Материалдар / Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тіліСынып: 2 Тақырыбы: Жұрнақ пен жалғауСабақтың мақсаты:Білімділік: оқушылардың жұрнақ пен жалғау жайында алған білімдерін кеңейту,түбір сөзге жұрнақ жалғатып,жаңа сөз жасату,сол сөздермен сөйлемдер құрату.Дамытушылық: қисынды ойлау,алған білім, білік, дағдыны қолдану дағдыларын дамыту.Тәрбиелік: оқушыларды білімдікке, ұйымшылдыққа,еңбекқорлыққа,бірін-бірі сыйлауға тәрбиелеу.Сабақтың типі: дәстүрліСабақтың түрі: жаңа білім беруҚолданылатын әдістері: түсіндіру, миға шабуыл, сұрақ-жауап, рефлекция, семантикалық карта.Көрнекі құралдар: интерактивті тақта, слайд, үлестірмелі парақшалар, фишкаларСабақтың барысыІ. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық«Комплименттер бұрқасыны» Мақсаты: оқушылардың көңіл көтеруіне арналған жаттығуларОқушылар шеңбер құрып тұрып , бір-біріне кезнкпен-кезек колдарына шеңберлі көңілді күннің суретін беріп, жағымды сөздер айтады. Мыс: Каусар сенің күлкің өте әдемі, өзіңе жарасымды.Сонымен бірге келген қонақтарға да комплимент айтылады.Сіздер мейірімдісіздер, сіздер әдемісіздер,сіздер көңілдісіздер, сіздер шыншылсыздар. Біздің сабақта көңіл-күйлеріңіз көтеріңкі болсын. Құрметті ұстаздар, хош келдіңіздер! Сіздер ұстазсыздар, сіздер әншісіздерОқушылардың сабаққа дайындығын тексеремін. Зейіндерін аударамын. Оқу құралдарының түгелдігіне назар аударамын.Сабақтың ұраны: Тарихтың тал бесігі тербеледі,Жылдар жылжып,ғасырлар дөңгеледі.Көз жүгіртіп қарасам өткендерге,Қасиетті ана тілім тербеледі.Қазақ тілім,қазақ тілім,ана тілім,Көркейе бер,көктей бер,дана тілім.Балалар ұранымызда айтылғандай бүгінгі сабақта әрқайсымыз өткен тақырыптар бойынша өзіміздің алған білімдерімізді көрсетейік.Оқушыларды түбір, жұрнақ, жалғаудың белгілері бойынша топқа бөліп отырғызу.ІІ.Үй тапсырмасын тексеру4-5 оқушыдан үйге берілген 122-беттегі 4-жаттығу сұралады.Берілген сөздерге жалғау жалғап, сөйлем құрастырып жазу.







Миға шабуылӨткенді қайталау
  • Сонымен , қосымша дегеніміз не?
  • Түбір сөз дегеніміз не?
  • Жұрнақ деніміз не?
  • Жалғау деніміз не?
ІІІ. Жаңа білімді меңгертуКөркем жазу жазамыз. Жазуымыз әдемі болуы үшін, денемізді тік ұстаймыз. Шынтағымыз дәптердің үстінде болу керек, дәптерді сәл қиғаштап қояйық.Оқулықпен жұмыс1-жаттығу өлеңді мәнерлеп оқиды. Жамбыл Жабаев туралы оқушылардан сұралады. Жұрнақ, жалғау, түбір сөздерді з-топ теріп теріп жазады.
Жұрнақжалғаутүбір
талап-тыоқи-мынжақсы
өс-тіпсерт-кедеп
бес-тікөлең інмен
жатта-пкүн-дебаға


пән-нентөрт


2-жаттығу . 3-топқа үш жұмбақ беріледі. Жұмбақтарды оқып, шешуін тап. Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын табады.Түсі аппақ қардай, Тәттілігі балдай. (қант)Өзі суда өседі, Суға қайнап піседі. (күріш)Жазда да, қыста да,Өзгермейтін бір түсте (Шырша)Сергіту сәті: Оқушыларды орындарынан тұрғызып бүгінгі сабаққа қатысты термин айтылса, қол соғу керек. Қатысы жоқ термин айтылса аяқтарын тарсылдату арқылы сабақты қорытындылаймын.4-жаттығу Берілген сөздерді құрамына қарай бөліп, сызбамен жаз1-топ: Бақытты, үйге, адалдық. 2-топ: сыйлық, елде, көңілді3-топ: ауылдың, жақсылық, көшемен.
Қосымшалы сөзТүбірҚосымша
бақыттыбақыт-ты
үйгеүй-ге
адалдықадал-дық
сыйлықсый-лық
елдеел-де
көңілдікөңіл-ді
ауылдыңауыл-дың
жақсылықжақсы-лық
көшеменкөше-мен


5-жаттығу Тұсындағы қосымшаларды тиісті сөзге қосып жаз. 3-топқа үш сөйлем беріледі.



1-топ Ертеде адамдар балауыздан жасалған дәптерге жазған.2-топ Оны ыстық пен оттан алыс ұстаған.3-топ Қазан – қазақ халқының ас пісіретін бұйымы ІV. Сабақты бекіту Шығармашылық тапсырма 1-топ: «Туынды сөздер» ұясы . Бірнеше сөздер беріледі. Соның ішіне туынды сөздерді үйге кіргізеді. Кітап, білім, атақты, сыныпта, ақылшы, мектептен, ғарышкер, таулы, ертегі, іскер, баланың,кенші,оқуды,дәрігер,қабатта,сыныптың,домбырашы,суретші,көбе-лектің,тігінші2-топ: Берілген сөздерді сөз құрамына талда.Мүсінші, етіктер, сауыншы, кітап, саяхатқа, дәптер, оқушы, оқулық, тапқыш, жылқы, ағаштар, еңбек, жалқаудың, әдепті.3-топ: Шеңбер ішіне түбір сөздерді, жалғау жалғанған сөздерді сыртына жазамыз.Қар, көшелер, мақта, дәптерің, тау, әжесі, қой, әкем, қыс, қаламың, үй, тастар, малды.V. Бағалау Кері байланысVI.Үйге тапсырма123- бет, 3- жаттығу ережелерді қайталау



































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ