Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні:қазақ тіліСынып: 2 Тақырыбы: Жұрнақ пен жалғауСабақтың мақсаты:Білімділік: оқушылардың жұрнақ пен жалғау жайында алған білімдерін кеңейту,түбір сөзге жұрнақ жалғатып,жаңа сөз жасату,сол сөздермен сөйлемдер құрату.Дамытушылық: қисынды ойлау,алған білім, білік, дағдыны қолдану дағдыларын дамыту.Тәрбиелік: оқушыларды білімдікке, ұйымшылдыққа,еңбекқорлыққа,бірін-бірі сыйлауға тәрбиелеу.Сабақтың типі: дәстүрліСабақтың түрі: жаңа білім беруҚолданылатын әдістері: түсіндіру, миға шабуыл, сұрақ-жауап, рефлекция, семантикалық карта.Көрнекі құралдар: интерактивті тақта, слайд, үлестірмелі парақшалар, фишкаларСабақтың барысыІ. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық«Комплименттер бұрқасыны» Мақсаты: оқушылардың көңіл көтеруіне арналған жаттығуларОқушылар шеңбер құрып тұрып , бір-біріне кезнкпен-кезек колдарына шеңберлі көңілді күннің суретін беріп, жағымды сөздер айтады. Мыс: Каусар сенің күлкің өте әдемі, өзіңе жарасымды.Сонымен бірге келген қонақтарға да комплимент айтылады.Сіздер мейірімдісіздер, сіздер әдемісіздер,сіздер көңілдісіздер, сіздер шыншылсыздар. Біздің сабақта көңіл-күйлеріңіз көтеріңкі болсын. Құрметті ұстаздар, хош келдіңіздер! Сіздер ұстазсыздар, сіздер әншісіздерОқушылардың сабаққа дайындығын тексеремін. Зейіндерін аударамын. Оқу құралдарының түгелдігіне назар аударамын.Сабақтың ұраны:Тарихтың тал бесігі тербеледі,Жылдар жылжып,ғасырлар дөңгеледі.Көз жүгіртіп қарасам өткендерге,Қасиетті ана тілім тербеледі.Қазақ тілім,қазақ тілім,ана тілім,Көркейе бер,көктей бер,дана тілім.Балалар ұранымызда айтылғандай бүгінгі сабақта әрқайсымыз өткен тақырыптар бойынша өзіміздің алған білімдерімізді көрсетейік.Оқушыларды түбір, жұрнақ, жалғаудың белгілері бойынша топқа бөліп отырғызу.ІІ.Үй тапсырмасын тексеру4-5 оқушыдан үйге берілген 122-беттегі 4-жаттығу сұралады.Берілген сөздерге жалғау жалғап, сөйлем құрастырып жазу.
Миға шабуылӨткенді қайталау
Сонымен , қосымша дегеніміз не?
Түбір сөз дегеніміз не?
Жұрнақ деніміз не?
Жалғау деніміз не?
ІІІ. Жаңа білімді меңгертуКөркем жазу жазамыз. Жазуымыз әдемі болуы үшін, денемізді тік ұстаймыз. Шынтағымыз дәптердің үстінде болу керек, дәптерді сәл қиғаштап қояйық.Оқулықпен жұмыс1-жаттығу өлеңді мәнерлеп оқиды. Жамбыл Жабаев туралы оқушылардан сұралады. Жұрнақ, жалғау, түбір сөздерді з-топ теріп теріп жазады.
Жұрнақ
жалғау
түбір
талап-ты
оқи-мын
жақсы
өс-тіп
серт-ке
деп
бес-тік
өлең ін
мен
жатта-п
күн-де
баға
пән-нен
төрт
2-жаттығу . 3-топқа үш жұмбақ беріледі. Жұмбақтарды оқып, шешуін тап. Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын табады.Түсі аппақ қардай,Тәттілігі балдай. (қант)Өзі суда өседі,Суға қайнап піседі. (күріш)Жазда да, қыста да,Өзгермейтін бір түсте (Шырша)Сергіту сәті:Оқушыларды орындарынан тұрғызып бүгінгі сабаққа қатысты термин айтылса, қол соғу керек. Қатысы жоқ термин айтылса аяқтарын тарсылдату арқылы сабақты қорытындылаймын.4-жаттығу Берілген сөздерді құрамына қарай бөліп, сызбамен жаз1-топ: Бақытты, үйге, адалдық. 2-топ: сыйлық, елде, көңілді3-топ: ауылдың, жақсылық, көшемен.
Қосымшалы сөз
Түбір
Қосымша
бақытты
бақыт
-ты
үйге
үй
-ге
адалдық
адал
-дық
сыйлық
сый
-лық
елде
ел
-де
көңілді
көңіл
-ді
ауылдың
ауыл
-дың
жақсылық
жақсы
-лық
көшемен
көше
-мен
5-жаттығу Тұсындағы қосымшаларды тиісті сөзге қосып жаз. 3-топқа үш сөйлем беріледі.
1-топ Ертеде адамдар балауыздан жасалған дәптерге жазған.2-топ Оны ыстық пен оттан алыс ұстаған.3-топ Қазан – қазақ халқының ас пісіретін бұйымыІV. Сабақты бекіту Шығармашылық тапсырма 1-топ: «Туынды сөздер» ұясы . Бірнеше сөздер беріледі. Соның ішіне туынды сөздерді үйге кіргізеді. Кітап, білім, атақты, сыныпта, ақылшы, мектептен, ғарышкер, таулы,ертегі, іскер, баланың,кенші,оқуды,дәрігер,қабатта,сыныптың,домбырашы,суретші,көбе-лектің,тігінші2-топ: Берілген сөздерді сөз құрамына талда.Мүсінші, етіктер, сауыншы, кітап, саяхатқа, дәптер, оқушы, оқулық, тапқыш, жылқы, ағаштар, еңбек, жалқаудың, әдепті.3-топ:Шеңбер ішіне түбір сөздерді, жалғау жалғанған сөздерді сыртына жазамыз.Қар, көшелер, мақта, дәптерің, тау, әжесі, қой, әкем, қыс, қаламың, үй, тастар, малды.V. Бағалау Кері байланысVI.Үйге тапсырма123- бет, 3- жаттығу ережелерді қайталау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз