«Қамқор» жобасы «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» акциясы

Тақырып бойынша 25 материал табылды

«Қамқор» жобасы «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» акциясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тексерілді: ДТІЖО: Тәрбие сағаты «Қамқор» жобасы «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» акциясы Күні 02.12.2024ж Сынып жетекшісі: Сынып: 5 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) «Қамқор» жобасы «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» акциясы Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 13-САБАҚ 5- сыныптар: «Үйге қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа- райында не істек керек? Сабақтың мақсаты: Табиғат құндылығының маңыздылығы, табиғат пен адамның қатынасының үйлесімділігі туралы түсіндіру. Табиғат байлықтарын бағалауға, сақтауға, табиғатты аялай білуге, қамқорлықпен қарай білуге тәрбиелеу Қауіпсіздік мақсаты Оқушыларға қолайсыз ауа-райында (қар, жаңбыр, боран) үйге қайтқанда қандай қауіпсіздік шараларын сақтау керектігін үйрету. Қауіпсіздік міндеті Оқушыларға қолайсыз ауа-райында (қар, жаңбыр, боран) үйге қайтқанда қандай қауіпсіздік шараларын сақтау Құндылықтарды дарыту Оқушыларға қолайсыз ауа- райында н
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

ДТІЖО:

Тәрбие сағаты

«Қамқор» жобасы

«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» акциясы

Күні

02.12.2024ж

Сынып жетекшісі:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

«Қамқор» жобасы

«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» акциясы

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

13-САБАҚ

5- сыныптар: «Үйге қауіпсіз оралу: қолайсыз ауа- райында не істек керек?

Сабақтың мақсаты:

Табиғат құндылығының маңыздылығы, табиғат пен адамның қатынасының үйлесімділігі туралы түсіндіру. Табиғат байлықтарын бағалауға, сақтауға, табиғатты аялай білуге, қамқорлықпен қарай білуге тәрбиелеу

Қауіпсіздік мақсаты

Оқушыларға қолайсыз ауа-райында (қар, жаңбыр, боран) үйге қайтқанда қандай қауіпсіздік шараларын сақтау керектігін үйрету.

Қауіпсіздік міндеті

Оқушыларға қолайсыз ауа-райында (қар, жаңбыр, боран) үйге қайтқанда қандай қауіпсіздік шараларын сақтау

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларға қолайсыз ауа- райында не істек керек туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында қолайсыз ауа- райында не істек керек екенін , бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу.

Апта дәйек сөзі

Бірлігі күшті ел озады

Сабақтың барысы


Сабақ барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті


Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Сәлемдесу.Ұйымдастыру кезеңі

- Балалар денелеріңді тік ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырайық. Көздерімізді жұмуға да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алайық. Денелерімізді бос ұстайық. Айналадағы барлық тіршілік иелерін аялап, қоршап, қамқорлап жатқанымызды  сезінейік.

(Осылайша 2 мин. отырады, үнтаспадан табиғат әуені ойналады.)

- Балалар, енді көзімізді ашайық. Табиғатқа қамқорлық жасағанымызды көз алдымызға қалай елестеттік?

- Мен сынып қалған ағашты байлап, оған қамқорлық жасап жатқанымды елестеттім.

- Мен гүлдерге су құйып жатқанымды елестеттім.

Табиғат - адам үшін адам үшін ерекше қасиетті ұғым.

Табиғат жерге қандай көрік берсе, адам да өмірге сондай көрік береді. Сондай көрік пен сұлулықтан, жылылықтан тұратын табиғаттағы өсімдіктер мен суларды, жан-жануарлар мен құстарды сақтау, қасиетті жерімізді таза ұстау, аялау - біздің адами борышымыз.
Табиғатты қорғау - Жер ананы қорғау, табиғатты қорғау - өзіңді қорғау.
Табиғатт – бізді қоршаған дүние: аспан мен жер, тау мен су, жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. Адам қашанда Табиғат әсемдігіне, сұлулығына тамсанған, таңданған, қуанып шабыт алған және қамқорлық жасаған.


Оқушылар шеңбер болып тұрады


Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді












Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер



Сабақтың ортасы

7 мин

Табиғатты сүю оған деген құштарлықтан, оның үйлесімділігі мен сұлулығына тәнті болудан басталады.
Табиғатты сезіну арқылы адам өз табиғатының қасиетін ұға алады, денсаулығын нығайтып, шабытының қайнар көзін ашады. Адамның табиғатпен етене жақындасуы сұлулықты сезіндіріп, бойыңа күш - қуат қосып, шығармашылыққа жетелейді. Осылайша адам табиғаттың ғажайып күшін түсініп, оны аялап, әлпештеуге үйренеді.


Табиғатты қорғау жөнінде Қазақстан Республикасы ата-заңының 38-бабында Қазақстан Республикасы азаматтарына табиғатты сақтау және табиғат байлықтарын қорғауға міндеттілігі айтылған.


Табиғат дегеніміз – аң, құс, өсімдік, тау, тас, өзен, көл, ауа, жер. Біздің тіршілік ортамыз. Олардың барлығы табиғаттың бізге берген сыйы.
Табиғаттың тарту еткен сыйын аялау, оған қамқорлық жасау әрбір адамның міндеті.


-Балалар мен қазір сендерге жұмбақ жасырамын. Мұқият мені тыңдап отырыңдар.

Жұмбақтар

Қар еріп, қыр көгерді,

Қыс қиқуы көбейді.

Жерге дән сеуіп,

Қорадан жас төл өрді.

(көктем)

Дала тегіс сарғайды,

Шаруа қысқа қамданды.

Күн қысқара бастады,

Тауға тұңғыш қар жауды.

(күз)

Күн ысып, су жылынып,

Егін басын тұр иіп.

Жеміс тердік бақшадан,

Жеңімізді түрініп.

(жаз)

Сұлық жатыр ақ дала,

Сирек жортқан аң ғана.

Көтеріп бір аяғын,

Қаздарым тұр аулада.

(қыс)

-Өте жақсы, балалар!

-Балалар, табиғат мезгілдеріне сай қандай қамқорлық жасауға болады?

( Мысалы, көктемде ағаш отырғызу, оны жаз бойы баптап, суарып өсіріп, күзде жемісін аламыз).






Сабақтың соңы


Қауіпсіздік сабағы (10 минут)


Қолайсыз ауа райында үйге қауіпсіз оралу үшін келесі ережелер мен кеңестерді сақтау маңызды:

  1. Ауа райы болжамын тексеру

2. Киімді дұрыс таңдау

3. Қауіпсіз маршрутты таңдау

4. Баяу және абайлап жүру

5. Жол қозғалысы ережелерін сақтау

6. Телефонды дайын ұстау

7. Жақын жерлерден көмек сұрау

8. Қолайсыз ауа райында көмек шақыру

9. Тыныштықты сақтау

Осы ережелерді ұстана отырып, қолайсыз ауа райында қауіпсіз үйге оралу мүмкіндігін арттырасыз.



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2024
287
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі