Материалдар / Қамқорлық 3 СЫНЫП ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ

Қамқорлық 3 СЫНЫП ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдиебиеттік оқу пәнінен Б.Соқпақбаевтың шығармасына ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2024
105
0 рет жүктелген
810 ₸ 900 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қамқорлық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу

Сабақтың мақсаты

Өз ойы мен сезімін бейнелі сөздер қолдана отырып жеткізе алады

Құндылықтар

Табиғатты сүю, қамқор болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут






























Сабақтың ортасы

20 минут
























































































Сергіту сәті

2 минут

































Сабақты қорыту

8мин







































Кері байланыс

5 минут


Амандасады

«Біз қандаймыз?» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады



Балалар, сендер «Қамқорлық» деген сөзді қалай түсінесіңдер?


Балалар, бүгін біз Қамқорлық туралы туралы қызықты әңгімемен танысамыз;


Сабақ мақсаты:

Өз ойы мен сезімін бейнелі сөздер қолдана отырып жеткізу;


Балалар,мен сендерге қызықты жұмбақтар алып келдім;

Қане, бәріміз біріге отырып, шешіп көрейікші:


«Сиқырлы қалам» әдісі


  1. . Күндіз тіпті ұшпайды,

Түнде тышқан ұстайды.

Көзі шамға ұқсайды. (үкі)


  1. Өзі баспай, басқаға

Жұмыртқасын бастыратын.

Қайталап өз атын,

Қулығын асыратын (көкек)


  1. Ерте тұрады,

Жар шақырады.

(Қораз)


  1. Тұмсығымен ояды,

Ұя салып қояды.

Табыңдаршы, балалар,

Ол қандай құс болады?

(Тоқылдақ)


Аққу емес,мойны ұзын,

Тырна да емес, сирақты,

Аулайды балық күнұзын,

Түсіреді еске жирафты (бірқазан)



Жарайсыңдар!


Балалар, бүгін біз құстарға жасалатын қамқорлық туралы өтетін боламыз;


Алдымен автормен танысып алайық;

(Автор ЖИ арқылы сөйлейді)

Бердібек Ыдырысұлы Соқпақбаев (15 қазан 1924, Алматы облысы, Нарынқол ауданы, Қостөбе ауылы - 1991, Алматы) — қазақ балалар жазушысы.[1]


Албан тайпасы Құрман руының Беснайза тармағынан шыққан.[2]


Қазақтың Абай атындағы педагогикалық институтын бітірген (1949).

Нарынқол ауданында мұғалім болды.

"Жұлдыз" журналында жұмыс істеген.

"Балдырған" журналында қызмет атқарған.

Қазақстан Жазушылар одағында түрлі қызмет атқарды (1952-70).


1 – тапсырма (жеке жұмыс)

  • Әңгімені түсініп оқу;

  • Мәтінді оқиға желісіне қарай бөліктерге бөл;

  • Әңгімеде қараторғайдың қандай пайдасы туралы айтылған?


2 – тапсырма (жұптық жұмыс)

«Планшет» әдісі

Берілген суретке қарап отырып, сұрақтарға жауап бер;





  1. Жантастың әрекетін «Менің ойымша....» , «Менің айтайын дегенім...», «Өз пікірімді айтар болсам...» деген сөздерді пайдалана отырып өз пікірлеріңді жазыңдар;





3 – тапсырма

«Көкпар» әдісі

  1. Әңгіменің бас кейіпкері кімдер? (Қожа,Жантас, балапан)

  2. Қожа туралы қандай әңгімені білесің?

  3. (Менің атым – Қожа)

  4. Балапанды кім атты? (Жантас)

  5. Торғай неліктен алысқа ұша алмайтын? (Өйткені ол кішкентай)

  6. Балапанға кім көмекке келді? (Қожа)

  7. Жантас атқан оқ торғайдың қай жеріне тиді? (топшысына)

  8. Әңгіме авторы қай жерде туылған? (Нарынқол ауданы, Қостөбе ауылы)


СЕРГІТУ СӘТІ




4 – тапсырма (топтық жұмыс)

Функционадық сауаттылыққа берілген тапсырма

Саралау - диалог

1 – топ

«Венн диаграммасы»



2 – топ

Б.Соқпақбаев туралы білетін ақпараттарын жазады:


3 – топ

Мәтіндегі балапанды сипаттайды

5 – тапсырма

«Иә» немесе «жоқ»

https://www.educaplay.com/learning-resources/20330292-learning_resource.html



  1. «Қамқорлық» әңгімесінің авторы Б.Соқпақбаев емес (жоқ)

  2. Соқпақбаев балалар жазушысы ма? (иә)

  3. Мәтін кейіпкерлері Жантас, Қожа, балапан ба? (иә)

  4. Мәтінде балапанды жылдам әрі батыл деп сипаттаған ба? (жоқ)

  5. Балапанды аша ағашымен Қожа атты ма? (жоқ)

  6. Жантас мейрімді бала ма? (жоқ)




Үйге тапсырма:

Кітаптағы сызбаны толтыру




Кері байланыс: «Білім шыңы» әдісі






Амандасады







Қамқорлық туралы өз ойларын жеткізеді





Сабақ мақсатымен танысады









Жұмбақтарды шешеді





























Автормен танысады


















Әңгімені оқиды

Мәтінді бөліктерге бөледі





Суретке қарап отырып, сұрақтарға жауап береді













Өз пікірін көркем түрде бейнелі сөзбен жеткізеді








Әңгіме бойынша сұрақтарға жауап береді











Сергіту сәтіне қатысады












Топтық жұмыстарды орындайды





1 – топ

Жантас пен Қожаны салыстырады











2 – топ Соқпақбаев туралы білетін ақпараттарын жазады










3 – топ

Балапан туралы сызбаны толықтырады







«Иә» немесе «жоқ» деп сұрақтарға жауап береді








Үйге тапсырма алады







Кері байланыс береді







































Алған ұпайларын өзін – өзі бағалау парағына жазады
















Дескриптор:

Құстар туралы жұмбақтарды дұрыс шешеді – 1 б

ҚБ:
Өте жақсы!

Тамаша!






























Дескриптор:

Әңгімені түсініп оқиды – 1 б

Мәтіндерді оқиға желісіне қарай мәтінді бөліктерге бөліп оқиды – 1 б

Әңгімеде қараторғайдың қандай пайдасы туралы айтылғанын табады – 1 б

Жалпы – 3 б

ҚБ:
Жарайсың!

Тамаша!





Дескриптор:

Берілген суретке қарай отырып Жантастың әрекетіне сипаттама береді – 1 б

Өз ойын бейнелі сөздерді пайдалана отырып жеткізеді – 1 б

Жалпы – 2 б

ҚБ:
Өте жақсы!
Керемет!










Дескриптор:

Мәтін бойынша сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1 б

ҚБ:
Жарайсың!














Дескриптор:

Әр топ өзіне берілген тапсырманы дұрыс орындайды – 1 б

Өз ойларын дәлелдейді – 1 б

Жалпы – 2 б

ҚБ:
Жарайсың!

Өте жақсы!


































Дескриптор:

Сұрақтарға «иә» немесе «жоқ» деп дұрыс жауап береді – 1 б

ҚБ:
Тамаша!


Слайд





















Презентациялық ойын














































Оқулық






























































































https://www.educaplay.com/learning-resources/20330292-learning_resource.html




































Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!