Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Жаратылыстану

    Орта мерзімді жоспар бөлімі:

    Адам

    Күні: 27.11.2019ж

    Сынып: 3-«А»

    Мектеп:№57ЖОББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Ибадулаева Ш.С.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қан айналым жүйесінің жұмысы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.2.3.4 Қан айналым жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: қан айналымы жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды

    Көптеген оқушылар: қанайналым жүйесінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді

    Кейбір оқушылар: қанайналым жүйесі мүшелерін атайды.

    Бағалау критерийлері

    1. Қан айналымы жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды

    2. Қанайналым жүйесінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді

    3. Қанайалым жүйесі мүшелерін атайды

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Тамыр соғысы

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Қанайналым жүйесі мүшелерін ата?

    Бұл жүйе неліктен қанайналым жүйесі деп аталады?

    Қан айналысы сөзінің мағынасын түсіндір?

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Адам туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Бастапқы білім

    Оқушылар 1 және 2 сынып бағдарламасынан адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары туралы біледі, қозғалыс үшін бұлшық еттің жиырылу рөлін түсіндіреді, денесіне қалай дұрыс күтім жасау керектігін, гигиенаның басты ережелерін біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Шаттық шеңбер»

    Кел достарым, келіңдер!

    Қолдарыңды беріңдер

    Шаттық толы шеңберге

    Қуанышпен еніңдер.

    Шақырамын сендерді

    Жолдастарым кел бері

    Толтырайық шаттыққа

    Дөңгеленген шеңберді

    Туыспыз біз бәріміз

    Бір Отанды сүйеміз

    Бақытты елде туған соң,

    Бақытты өмір сүреміз!


    Топтар бір-біріне жүрекшедегі жазылған сұрақтарға жауап береді

    Сандар арқылы топтасады оқушылар

    1-топ «Мейрімді балалар»

    2-топ «Бауырмал балалар»

    3-топ «Ақылдылар тобы»

    4-топ «Даналар тобы»


    Жұмыс ережесін келісу

    1. Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    2. Уақытты үнемдейміз!

    3. Нақты,дәл жауап береміз!

    4. Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    5. Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    1. Қан айналым жүйесі дегеніміз не?

    2. Қан айналу жүйесіне қандай мүшелер қатысады?

    3. Жүрек,көктамыр жайлы не білеміз?

    4. Адамның жүрегінің мөлшері қандай?


    «Болжау»әдісі Бейнефильм

    https://www.youtube.com/watch?v=OUByBD6Jn0U

    Кіріспе әнгіме.

    Picture 2



    1

    Жанды мотор сынбайды

    Күні-түні тынбайды

    Кейде оның жүрісін

    Дәрігерлер тыңдайды (жүрек)


    2.

    Тарам-тарам бір ғалам

    Айқыш-ұйқыш шырғалаң

    Толған ағыс тоқтаса

    Жоғалады бірге адам

    (қан тамырлары)


    3 Сыртқа шығар жолы тұйық

    Түсі шымқай қызыл сұйық (қан)


    .
































    Барлық оқушыларға арналған сұрақтар





    Сабақтың ортасы





    12минут






































































    1-тапсырма ТЖ «Жинақтау»әдісі

    Бүгінгі жаңа сабақты қалай білетін екендігін түсіндіріп береді оқушылар

    1-топ

    Қан айналым жүйесін мүшелерінің сүретін сал және олардың атауларын жазыңыздар.


    Picture 1633

    Дескриптор:

    -Қанайналым жүйесі мүшелерінің сүретін салады

    - Қанайналым жүйесі мүшелерінің атауларын жазады

    2-топ

    Қанайналым жүйесі мүшелерін атайды және олардың сипаттамасын сәйкестендір

    Picture 1 Дескриптор:

    -қанайналым жүйесі мүшесін атайды

    - қанайналым жүйесі мүшелерімен сипаттамасын сәйкестендіреді


    3-топ

    Қан айналым дегеніміз не?

    Қан айналым шеңберлерінің қызметі


    Picture 2


    Дескриптор:

    -Қан айналым жүйесі тұралы түсінік береді

    - Қанайналым шеңберінің қызметін атайды

    4-топ

    Қан қандай қызмет атқарады? Қанайналым жүйесі дұрыс жұмыс жасау үшін не істеу керек?

    Дескриптор:

    -Қанның қандай қызмет атқаратыны тұралы түсінік береді

    - Қанайналым мүшелері дұрыс жұмыс жасау үшін не істеу керектігін түсіндіреді


    ҚБ «жүрек»


    Сергіту сәті

    «Әдемі ән» би


    2-тапсырма ЖЖ

    Зерттеу жұмыс

    Жұппен бір-бірінің тамыр соғуын анықтау. (1 минут ішінде)

    Құм сағатпен

    Дескриптор:

    -бір-бірінің бір минутта тамыр соғуын анықтайды


    ҚБ жарайсың,керемет,жақсы сөздермен


    3-тапсырма ЖЖ

    «Синквейн»әдісі

    Жүрек,қан, бауыр , тамыр

    1 Зат есім-----------------------

    2 Сын есім----------------------

    3.Етістік-------------------------

    4.Сөйлем------------------------

    5.Синоним----------------------

    Дескриптор:

    -дене мүшелеріне байланысты 5 жолды өлең құрастырады

    ҚБ «жүрек»






















    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату


































    .





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ибадулаева Ширинкул Сафаргалиевна
    03 Мамыр 2020
    3548
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қан айналым жүйесінің жұмысы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қан айналым жүйесінің жұмысы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қан айналым жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Жаратылыстану

    Орта мерзімді жоспар бөлімі:

    Адам

    Күні: 27.11.2019ж

    Сынып: 3-«А»

    Мектеп:№57ЖОББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Ибадулаева Ш.С.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қан айналым жүйесінің жұмысы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.2.3.4 Қан айналым жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: қан айналымы жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды

    Көптеген оқушылар: қанайналым жүйесінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді

    Кейбір оқушылар: қанайналым жүйесі мүшелерін атайды.

    Бағалау критерийлері

    1. Қан айналымы жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды

    2. Қанайналым жүйесінің қалай жұмыс істейтінін түсінеді

    3. Қанайалым жүйесі мүшелерін атайды

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Тамыр соғысы

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Қанайналым жүйесі мүшелерін ата?

    Бұл жүйе неліктен қанайналым жүйесі деп аталады?

    Қан айналысы сөзінің мағынасын түсіндір?

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Адам туралы дүниетану пәнінен алған білімдерін қолданады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Бастапқы білім

    Оқушылар 1 және 2 сынып бағдарламасынан адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары туралы біледі, қозғалыс үшін бұлшық еттің жиырылу рөлін түсіндіреді, денесіне қалай дұрыс күтім жасау керектігін, гигиенаның басты ережелерін біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Шаттық шеңбер»

    Кел достарым, келіңдер!

    Қолдарыңды беріңдер

    Шаттық толы шеңберге

    Қуанышпен еніңдер.

    Шақырамын сендерді

    Жолдастарым кел бері

    Толтырайық шаттыққа

    Дөңгеленген шеңберді

    Туыспыз біз бәріміз

    Бір Отанды сүйеміз

    Бақытты елде туған соң,

    Бақытты өмір сүреміз!


    Топтар бір-біріне жүрекшедегі жазылған сұрақтарға жауап береді

    Сандар арқылы топтасады оқушылар

    1-топ «Мейрімді балалар»

    2-топ «Бауырмал балалар»

    3-топ «Ақылдылар тобы»

    4-топ «Даналар тобы»


    Жұмыс ережесін келісу

    1. Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    2. Уақытты үнемдейміз!

    3. Нақты,дәл жауап береміз!

    4. Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    5. Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    1. Қан айналым жүйесі дегеніміз не?

    2. Қан айналу жүйесіне қандай мүшелер қатысады?

    3. Жүрек,көктамыр жайлы не білеміз?

    4. Адамның жүрегінің мөлшері қандай?


    «Болжау»әдісі Бейнефильм

    https://www.youtube.com/watch?v=OUByBD6Jn0U

    Кіріспе әнгіме.

    Picture 2



    1

    Жанды мотор сынбайды

    Күні-түні тынбайды

    Кейде оның жүрісін

    Дәрігерлер тыңдайды (жүрек)


    2.

    Тарам-тарам бір ғалам

    Айқыш-ұйқыш шырғалаң

    Толған ағыс тоқтаса

    Жоғалады бірге адам

    (қан тамырлары)


    3 Сыртқа шығар жолы тұйық

    Түсі шымқай қызыл сұйық (қан)


    .
































    Барлық оқушыларға арналған сұрақтар





    Сабақтың ортасы





    12минут






































































    1-тапсырма ТЖ «Жинақтау»әдісі

    Бүгінгі жаңа сабақты қалай білетін екендігін түсіндіріп береді оқушылар

    1-топ

    Қан айналым жүйесін мүшелерінің сүретін сал және олардың атауларын жазыңыздар.


    Picture 1633

    Дескриптор:

    -Қанайналым жүйесі мүшелерінің сүретін салады

    - Қанайналым жүйесі мүшелерінің атауларын жазады

    2-топ

    Қанайналым жүйесі мүшелерін атайды және олардың сипаттамасын сәйкестендір

    Picture 1 Дескриптор:

    -қанайналым жүйесі мүшесін атайды

    - қанайналым жүйесі мүшелерімен сипаттамасын сәйкестендіреді


    3-топ

    Қан айналым дегеніміз не?

    Қан айналым шеңберлерінің қызметі


    Picture 2


    Дескриптор:

    -Қан айналым жүйесі тұралы түсінік береді

    - Қанайналым шеңберінің қызметін атайды

    4-топ

    Қан қандай қызмет атқарады? Қанайналым жүйесі дұрыс жұмыс жасау үшін не істеу керек?

    Дескриптор:

    -Қанның қандай қызмет атқаратыны тұралы түсінік береді

    - Қанайналым мүшелері дұрыс жұмыс жасау үшін не істеу керектігін түсіндіреді


    ҚБ «жүрек»


    Сергіту сәті

    «Әдемі ән» би


    2-тапсырма ЖЖ

    Зерттеу жұмыс

    Жұппен бір-бірінің тамыр соғуын анықтау. (1 минут ішінде)

    Құм сағатпен

    Дескриптор:

    -бір-бірінің бір минутта тамыр соғуын анықтайды


    ҚБ жарайсың,керемет,жақсы сөздермен


    3-тапсырма ЖЖ

    «Синквейн»әдісі

    Жүрек,қан, бауыр , тамыр

    1 Зат есім-----------------------

    2 Сын есім----------------------

    3.Етістік-------------------------

    4.Сөйлем------------------------

    5.Синоним----------------------

    Дескриптор:

    -дене мүшелеріне байланысты 5 жолды өлең құрастырады

    ҚБ «жүрек»






















    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату


































    .





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    03.05.2020
    3548
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ибадулаева Ширинкул Сафаргалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации