0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқамерзімді жоспар
8-Бөлім.Заттардың тасымалдануы
Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы
17.10.2023
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
&21.Қан айналым мүшелері жануарлардағы тасымал
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
7.1.3.6. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу
Барлық оқушылар үшін: Қан айналу жүйесін білу;
Көпшілік оқушылар үшін:Қан айналу жүйесінің маңызын түсіну;
Кейбір оқушылар үшін:Омыртқалы және омыртқасыз организмдердің
қан айналу жүйелерінің ерекшеліктерін салыстыра алу;
ОДД
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іскезеңі/
әрекеті
Уақыты
Сабақтың
І.Ұйымдастыр
басы
у кезеңі:
10 мин.
Оқушыларме
н сәлемдесу,
түгендеу.
Сергіту
сәті
арқылы
оқушылар бірбіріне
жақсы
тілектер
айтып,жағымды
көңіл
күй
қалыптастырад
ы.
Мақсаты:
Оқушылардың
көңіл-күйін
игере
білуге
және басқаруға,
қадағалауға,
дұрыс бағалай
білуге
үйренеді.
Өткен білімді
еске түсіру.
Қол көтеру
арқылы
сұрақтарға
жауап алып, үй
жұмысын
пысықтайды.
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурста
р
Оқушылар барлығы орындарынан
тұрып
шаттық
шеңберін
жасайды,солай бір-біріне бүгінгі
күнге жақсы тілектер айтып көңіл
күйлерін көтереді және сабаққа
белсенділікпен қатысады.
Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға
қол көтеру арқылы жауап береді.
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Оқулық
Алматы:
«Атамұра
» 2017.
А.Р.Солов
ьева
Б.Т.Ибраи
мов
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30 мин.
«Қан айналым
мүшелері
жануарлардағ
ы тасымал
»деген
тақырыпқа
презентация
түрінде сабақ
өтіледі.
Оқушылар презентация көрсетілген
материалдарды және термин сөздерді
дәптерлеріне жазып алады.
Тапсырма 1.
Оқушылар оқулықтағы мәліметтерді
пайдала отырып орындайды,суретте
берілген ағзаларды қай айналу
ерекшелігі бойынша топтастырыңыз;
А)Ашық қан айналым жүйесі;
Б)Тұйық қан айналым жүйесі;
1-сурет
2-сурет
3-сурет
4-сурет
5-cурет
Тапсырма 2.
«Сәйкестендір
»
Тапсырма 1.
Бағалау
критерийі
Дескрипто
р
1.Организ
мдердің
қан
айналым
жүйелері
н
ажыратуд
ы
үйренеді
1.Оқушыл
ар қан
айналым
жүйелерін
ажыратад
ы;
Балл
2
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «1,2 балдық»
стикер таратылады.
6-сурет
Тапсырма 2.
Оқушылар берілген ақпараттарды
суреттермен сәйкестендіреді;
Бақаның
жүрегі
Үш
қуысты
Екі
жүрекше
Бір
қарынша
Қалыптастырушы бағалау: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға қазақша ынталандыру
стикерлері таратылады.
Балықтың
жүрегі
Екі
қуысты
Бір
қарынша
Бір
жүрекше
Құстың
жүрегі
Төрт
қуысты
Екі
жүрекше
Екі
қарынша
Тапсырма 2.
Бағалау
критерий
і
Дескриптор
1.Омыр 1. Оқушыла
р
қалылар
омыртқал
дың қай
ы
айналы
жануарла
м
рдың қай
жүйесім
айналым
ен
жүйесіме
танысад
н
ы;
танысады;
2. Қай
айналым
2.Омыр
жүйелерін
тқалыла
ажыра
рдың
алады;
бір
бірінен
айырма
Балл
3
Оқулық
Алматы:
«Атамұр
а» 2017.
А.Соловь
ева,
Б.Ибраим
ова
66-сурет
Тапсырма 3.
«Топпен »
Тапсырма 3.
Оқушылар 3-топқа бөлінеді,әр
топқа сурет беріледі,сол сурет
бойынша организмнің қай айналу
жүйесін басқа топтарға түсіндіреді;
шылқта
рын
ажырата
ды;
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Тапсырма 3.
Бағалау
критерий
і
1-топ
2-топ
Дескриптор
1.Қан
1. Оқушыл
айналу
ар топқа
жүйесін
бөлініп,
ің
топпен
ерекшел
бірге
ітерін
талқылай
анықтай
ды;
ды;
2. Әр
2.Топпе
организм
н
нің қан
жұмыс
айналым
жасау
ерекшелі
арқылы
терін
білімдер
анықтай
ін
ды;
жетілдір
еді;
Балл
3
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға ынталандыру стикерлері
таратылады.
3- топ
Тапсырма 4.
«Ұяшықтар»
әдісі
Тапсырма 4.
Оқушылар ұяшықтаржы таңдап,
ұяшықтың артындағы сұрақтарға
жауап береді;
Бағалау
критерийі
Дескрипт
ор
Балл
2
1.Ұяшықтарда 1.Сұрақт
ғы сұрақтарға арға
жауап береді; жауап
береді;
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
«Үй
тапсырмасы»
1.Термин
сөздерді жазу;
2.Оқулық
мәтінін
пайдаланып,
бақа,балық,
құс жүрегінің
құрылысын
салыстыру;
3.Білу және
түсіну;
«Білім
сандығы»
әдісі. Мұғалім
сабақты
қорытындылау
мақсатында
оқушыларға
стикер таратып
береді.
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай
Оқушылар берілген стикерге сабақтан
алған әсерлерін немесе түйгенін
жазады.
білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша
оқушылардың
пікірін
анықтайды.
Жинақталған
деректердің
құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың
алдына
қандай
тапсырмалар қоясыз?
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Мадақтау сөзі» әдісі
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді,
белгілі бір оқушыдан күтілетін
нәтижені, оқушыға жеке қолдау
көрсетуде,
оқу
материалы
мен
ресурстарды
оқушылардың
жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
8-Бөлім.Заттардың тасымалдануы
Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы
17.10.2023
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
&21.Қан айналым мүшелері жануарлардағы тасымал
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
7.1.3.6. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу
Барлық оқушылар үшін: Қан айналу жүйесін білу;
Көпшілік оқушылар үшін:Қан айналу жүйесінің маңызын түсіну;
Кейбір оқушылар үшін:Омыртқалы және омыртқасыз организмдердің
қан айналу жүйелерінің ерекшеліктерін салыстыра алу;
ОДД
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іскезеңі/
әрекеті
Уақыты
Сабақтың
І.Ұйымдастыр
басы
у кезеңі:
10 мин.
Оқушыларме
н сәлемдесу,
түгендеу.
Сергіту
сәті
арқылы
оқушылар бірбіріне
жақсы
тілектер
айтып,жағымды
көңіл
күй
қалыптастырад
ы.
Мақсаты:
Оқушылардың
көңіл-күйін
игере
білуге
және басқаруға,
қадағалауға,
дұрыс бағалай
білуге
үйренеді.
Өткен білімді
еске түсіру.
Қол көтеру
арқылы
сұрақтарға
жауап алып, үй
жұмысын
пысықтайды.
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурста
р
Оқушылар барлығы орындарынан
тұрып
шаттық
шеңберін
жасайды,солай бір-біріне бүгінгі
күнге жақсы тілектер айтып көңіл
күйлерін көтереді және сабаққа
белсенділікпен қатысады.
Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға
қол көтеру арқылы жауап береді.
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Оқулық
Алматы:
«Атамұра
» 2017.
А.Р.Солов
ьева
Б.Т.Ибраи
мов
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30 мин.
«Қан айналым
мүшелері
жануарлардағ
ы тасымал
»деген
тақырыпқа
презентация
түрінде сабақ
өтіледі.
Оқушылар презентация көрсетілген
материалдарды және термин сөздерді
дәптерлеріне жазып алады.
Тапсырма 1.
Оқушылар оқулықтағы мәліметтерді
пайдала отырып орындайды,суретте
берілген ағзаларды қай айналу
ерекшелігі бойынша топтастырыңыз;
А)Ашық қан айналым жүйесі;
Б)Тұйық қан айналым жүйесі;
1-сурет
2-сурет
3-сурет
4-сурет
5-cурет
Тапсырма 2.
«Сәйкестендір
»
Тапсырма 1.
Бағалау
критерийі
Дескрипто
р
1.Организ
мдердің
қан
айналым
жүйелері
н
ажыратуд
ы
үйренеді
1.Оқушыл
ар қан
айналым
жүйелерін
ажыратад
ы;
Балл
2
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «1,2 балдық»
стикер таратылады.
6-сурет
Тапсырма 2.
Оқушылар берілген ақпараттарды
суреттермен сәйкестендіреді;
Бақаның
жүрегі
Үш
қуысты
Екі
жүрекше
Бір
қарынша
Қалыптастырушы бағалау: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға қазақша ынталандыру
стикерлері таратылады.
Балықтың
жүрегі
Екі
қуысты
Бір
қарынша
Бір
жүрекше
Құстың
жүрегі
Төрт
қуысты
Екі
жүрекше
Екі
қарынша
Тапсырма 2.
Бағалау
критерий
і
Дескриптор
1.Омыр 1. Оқушыла
р
қалылар
омыртқал
дың қай
ы
айналы
жануарла
м
рдың қай
жүйесім
айналым
ен
жүйесіме
танысад
н
ы;
танысады;
2. Қай
айналым
2.Омыр
жүйелерін
тқалыла
ажыра
рдың
алады;
бір
бірінен
айырма
Балл
3
Оқулық
Алматы:
«Атамұр
а» 2017.
А.Соловь
ева,
Б.Ибраим
ова
66-сурет
Тапсырма 3.
«Топпен »
Тапсырма 3.
Оқушылар 3-топқа бөлінеді,әр
топқа сурет беріледі,сол сурет
бойынша организмнің қай айналу
жүйесін басқа топтарға түсіндіреді;
шылқта
рын
ажырата
ды;
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Тапсырма 3.
Бағалау
критерий
і
1-топ
2-топ
Дескриптор
1.Қан
1. Оқушыл
айналу
ар топқа
жүйесін
бөлініп,
ің
топпен
ерекшел
бірге
ітерін
талқылай
анықтай
ды;
ды;
2. Әр
2.Топпе
организм
н
нің қан
жұмыс
айналым
жасау
ерекшелі
арқылы
терін
білімдер
анықтай
ін
ды;
жетілдір
еді;
Балл
3
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға ынталандыру стикерлері
таратылады.
3- топ
Тапсырма 4.
«Ұяшықтар»
әдісі
Тапсырма 4.
Оқушылар ұяшықтаржы таңдап,
ұяшықтың артындағы сұрақтарға
жауап береді;
Бағалау
критерийі
Дескрипт
ор
Балл
2
1.Ұяшықтарда 1.Сұрақт
ғы сұрақтарға арға
жауап береді; жауап
береді;
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
«Үй
тапсырмасы»
1.Термин
сөздерді жазу;
2.Оқулық
мәтінін
пайдаланып,
бақа,балық,
құс жүрегінің
құрылысын
салыстыру;
3.Білу және
түсіну;
«Білім
сандығы»
әдісі. Мұғалім
сабақты
қорытындылау
мақсатында
оқушыларға
стикер таратып
береді.
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай
Оқушылар берілген стикерге сабақтан
алған әсерлерін немесе түйгенін
жазады.
білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша
оқушылардың
пікірін
анықтайды.
Жинақталған
деректердің
құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың
алдына
қандай
тапсырмалар қоясыз?
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Мадақтау сөзі» әдісі
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді,
белгілі бір оқушыдан күтілетін
нәтижені, оқушыға жеке қолдау
көрсетуде,
оқу
материалы
мен
ресурстарды
оқушылардың
жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Әмірхан Мөлдір НұрболқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қан айналым мүшелері жануарлардағы тасымал
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қан айналым мүшелері жануарлардағы тасымал
Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқамерзімді жоспар
8-Бөлім.Заттардың тасымалдануы
Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы
17.10.2023
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
&21.Қан айналым мүшелері жануарлардағы тасымал
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
7.1.3.6. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу
Барлық оқушылар үшін: Қан айналу жүйесін білу;
Көпшілік оқушылар үшін:Қан айналу жүйесінің маңызын түсіну;
Кейбір оқушылар үшін:Омыртқалы және омыртқасыз организмдердің
қан айналу жүйелерінің ерекшеліктерін салыстыра алу;
ОДД
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іскезеңі/
әрекеті
Уақыты
Сабақтың
І.Ұйымдастыр
басы
у кезеңі:
10 мин.
Оқушыларме
н сәлемдесу,
түгендеу.
Сергіту
сәті
арқылы
оқушылар бірбіріне
жақсы
тілектер
айтып,жағымды
көңіл
күй
қалыптастырад
ы.
Мақсаты:
Оқушылардың
көңіл-күйін
игере
білуге
және басқаруға,
қадағалауға,
дұрыс бағалай
білуге
үйренеді.
Өткен білімді
еске түсіру.
Қол көтеру
арқылы
сұрақтарға
жауап алып, үй
жұмысын
пысықтайды.
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурста
р
Оқушылар барлығы орындарынан
тұрып
шаттық
шеңберін
жасайды,солай бір-біріне бүгінгі
күнге жақсы тілектер айтып көңіл
күйлерін көтереді және сабаққа
белсенділікпен қатысады.
Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға
қол көтеру арқылы жауап береді.
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Оқулық
Алматы:
«Атамұра
» 2017.
А.Р.Солов
ьева
Б.Т.Ибраи
мов
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30 мин.
«Қан айналым
мүшелері
жануарлардағ
ы тасымал
»деген
тақырыпқа
презентация
түрінде сабақ
өтіледі.
Оқушылар презентация көрсетілген
материалдарды және термин сөздерді
дәптерлеріне жазып алады.
Тапсырма 1.
Оқушылар оқулықтағы мәліметтерді
пайдала отырып орындайды,суретте
берілген ағзаларды қай айналу
ерекшелігі бойынша топтастырыңыз;
А)Ашық қан айналым жүйесі;
Б)Тұйық қан айналым жүйесі;
1-сурет
2-сурет
3-сурет
4-сурет
5-cурет
Тапсырма 2.
«Сәйкестендір
»
Тапсырма 1.
Бағалау
критерийі
Дескрипто
р
1.Организ
мдердің
қан
айналым
жүйелері
н
ажыратуд
ы
үйренеді
1.Оқушыл
ар қан
айналым
жүйелерін
ажыратад
ы;
Балл
2
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «1,2 балдық»
стикер таратылады.
6-сурет
Тапсырма 2.
Оқушылар берілген ақпараттарды
суреттермен сәйкестендіреді;
Бақаның
жүрегі
Үш
қуысты
Екі
жүрекше
Бір
қарынша
Қалыптастырушы бағалау: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға қазақша ынталандыру
стикерлері таратылады.
Балықтың
жүрегі
Екі
қуысты
Бір
қарынша
Бір
жүрекше
Құстың
жүрегі
Төрт
қуысты
Екі
жүрекше
Екі
қарынша
Тапсырма 2.
Бағалау
критерий
і
Дескриптор
1.Омыр 1. Оқушыла
р
қалылар
омыртқал
дың қай
ы
айналы
жануарла
м
рдың қай
жүйесім
айналым
ен
жүйесіме
танысад
н
ы;
танысады;
2. Қай
айналым
2.Омыр
жүйелерін
тқалыла
ажыра
рдың
алады;
бір
бірінен
айырма
Балл
3
Оқулық
Алматы:
«Атамұр
а» 2017.
А.Соловь
ева,
Б.Ибраим
ова
66-сурет
Тапсырма 3.
«Топпен »
Тапсырма 3.
Оқушылар 3-топқа бөлінеді,әр
топқа сурет беріледі,сол сурет
бойынша организмнің қай айналу
жүйесін басқа топтарға түсіндіреді;
шылқта
рын
ажырата
ды;
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Тапсырма 3.
Бағалау
критерий
і
1-топ
2-топ
Дескриптор
1.Қан
1. Оқушыл
айналу
ар топқа
жүйесін
бөлініп,
ің
топпен
ерекшел
бірге
ітерін
талқылай
анықтай
ды;
ды;
2. Әр
2.Топпе
организм
н
нің қан
жұмыс
айналым
жасау
ерекшелі
арқылы
терін
білімдер
анықтай
ін
ды;
жетілдір
еді;
Балл
3
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға ынталандыру стикерлері
таратылады.
3- топ
Тапсырма 4.
«Ұяшықтар»
әдісі
Тапсырма 4.
Оқушылар ұяшықтаржы таңдап,
ұяшықтың артындағы сұрақтарға
жауап береді;
Бағалау
критерийі
Дескрипт
ор
Балл
2
1.Ұяшықтарда 1.Сұрақт
ғы сұрақтарға арға
жауап береді; жауап
береді;
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
«Үй
тапсырмасы»
1.Термин
сөздерді жазу;
2.Оқулық
мәтінін
пайдаланып,
бақа,балық,
құс жүрегінің
құрылысын
салыстыру;
3.Білу және
түсіну;
«Білім
сандығы»
әдісі. Мұғалім
сабақты
қорытындылау
мақсатында
оқушыларға
стикер таратып
береді.
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай
Оқушылар берілген стикерге сабақтан
алған әсерлерін немесе түйгенін
жазады.
білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша
оқушылардың
пікірін
анықтайды.
Жинақталған
деректердің
құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың
алдына
қандай
тапсырмалар қоясыз?
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Мадақтау сөзі» әдісі
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді,
белгілі бір оқушыдан күтілетін
нәтижені, оқушыға жеке қолдау
көрсетуде,
оқу
материалы
мен
ресурстарды
оқушылардың
жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
8-Бөлім.Заттардың тасымалдануы
Әмірхан Мөлдір Нұрболқызы
17.10.2023
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
&21.Қан айналым мүшелері жануарлардағы тасымал
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
Сабақтың мақсаты:
7.1.3.6. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу
Барлық оқушылар үшін: Қан айналу жүйесін білу;
Көпшілік оқушылар үшін:Қан айналу жүйесінің маңызын түсіну;
Кейбір оқушылар үшін:Омыртқалы және омыртқасыз организмдердің
қан айналу жүйелерінің ерекшеліктерін салыстыра алу;
ОДД
Сабақтың барысы:
Сабақ
Педагогтің іскезеңі/
әрекеті
Уақыты
Сабақтың
І.Ұйымдастыр
басы
у кезеңі:
10 мин.
Оқушыларме
н сәлемдесу,
түгендеу.
Сергіту
сәті
арқылы
оқушылар бірбіріне
жақсы
тілектер
айтып,жағымды
көңіл
күй
қалыптастырад
ы.
Мақсаты:
Оқушылардың
көңіл-күйін
игере
білуге
және басқаруға,
қадағалауға,
дұрыс бағалай
білуге
үйренеді.
Өткен білімді
еске түсіру.
Қол көтеру
арқылы
сұрақтарға
жауап алып, үй
жұмысын
пысықтайды.
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурста
р
Оқушылар барлығы орындарынан
тұрып
шаттық
шеңберін
жасайды,солай бір-біріне бүгінгі
күнге жақсы тілектер айтып көңіл
күйлерін көтереді және сабаққа
белсенділікпен қатысады.
Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға
қол көтеру арқылы жауап береді.
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Оқулық
Алматы:
«Атамұра
» 2017.
А.Р.Солов
ьева
Б.Т.Ибраи
мов
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30 мин.
«Қан айналым
мүшелері
жануарлардағ
ы тасымал
»деген
тақырыпқа
презентация
түрінде сабақ
өтіледі.
Оқушылар презентация көрсетілген
материалдарды және термин сөздерді
дәптерлеріне жазып алады.
Тапсырма 1.
Оқушылар оқулықтағы мәліметтерді
пайдала отырып орындайды,суретте
берілген ағзаларды қай айналу
ерекшелігі бойынша топтастырыңыз;
А)Ашық қан айналым жүйесі;
Б)Тұйық қан айналым жүйесі;
1-сурет
2-сурет
3-сурет
4-сурет
5-cурет
Тапсырма 2.
«Сәйкестендір
»
Тапсырма 1.
Бағалау
критерийі
Дескрипто
р
1.Организ
мдердің
қан
айналым
жүйелері
н
ажыратуд
ы
үйренеді
1.Оқушыл
ар қан
айналым
жүйелерін
ажыратад
ы;
Балл
2
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «1,2 балдық»
стикер таратылады.
6-сурет
Тапсырма 2.
Оқушылар берілген ақпараттарды
суреттермен сәйкестендіреді;
Бақаның
жүрегі
Үш
қуысты
Екі
жүрекше
Бір
қарынша
Қалыптастырушы бағалау: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға қазақша ынталандыру
стикерлері таратылады.
Балықтың
жүрегі
Екі
қуысты
Бір
қарынша
Бір
жүрекше
Құстың
жүрегі
Төрт
қуысты
Екі
жүрекше
Екі
қарынша
Тапсырма 2.
Бағалау
критерий
і
Дескриптор
1.Омыр 1. Оқушыла
р
қалылар
омыртқал
дың қай
ы
айналы
жануарла
м
рдың қай
жүйесім
айналым
ен
жүйесіме
танысад
н
ы;
танысады;
2. Қай
айналым
2.Омыр
жүйелерін
тқалыла
ажыра
рдың
алады;
бір
бірінен
айырма
Балл
3
Оқулық
Алматы:
«Атамұр
а» 2017.
А.Соловь
ева,
Б.Ибраим
ова
66-сурет
Тапсырма 3.
«Топпен »
Тапсырма 3.
Оқушылар 3-топқа бөлінеді,әр
топқа сурет беріледі,сол сурет
бойынша организмнің қай айналу
жүйесін басқа топтарға түсіндіреді;
шылқта
рын
ажырата
ды;
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға ынталандыру
стикерлері таратылады.
Тапсырма 3.
Бағалау
критерий
і
1-топ
2-топ
Дескриптор
1.Қан
1. Оқушыл
айналу
ар топқа
жүйесін
бөлініп,
ің
топпен
ерекшел
бірге
ітерін
талқылай
анықтай
ды;
ды;
2. Әр
2.Топпе
организм
н
нің қан
жұмыс
айналым
жасау
ерекшелі
арқылы
терін
білімдер
анықтай
ін
ды;
жетілдір
еді;
Балл
3
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:
Талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға ынталандыру стикерлері
таратылады.
3- топ
Тапсырма 4.
«Ұяшықтар»
әдісі
Тапсырма 4.
Оқушылар ұяшықтаржы таңдап,
ұяшықтың артындағы сұрақтарға
жауап береді;
Бағалау
критерийі
Дескрипт
ор
Балл
2
1.Ұяшықтарда 1.Сұрақт
ғы сұрақтарға арға
жауап береді; жауап
береді;
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
«Үй
тапсырмасы»
1.Термин
сөздерді жазу;
2.Оқулық
мәтінін
пайдаланып,
бақа,балық,
құс жүрегінің
құрылысын
салыстыру;
3.Білу және
түсіну;
«Білім
сандығы»
әдісі. Мұғалім
сабақты
қорытындылау
мақсатында
оқушыларға
стикер таратып
береді.
Мақсаты:
Оқушы алған
білімін саралай
Оқушылар берілген стикерге сабақтан
алған әсерлерін немесе түйгенін
жазады.
білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша
оқушылардың
пікірін
анықтайды.
Жинақталған
деректердің
құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде
саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың
алдына
қандай
тапсырмалар қоясыз?
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Мадақтау сөзі» әдісі
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді,
белгілі бір оқушыдан күтілетін
нәтижені, оқушыға жеке қолдау
көрсетуде,
оқу
материалы
мен
ресурстарды
оқушылардың
жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
21.11.2023
375
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













