Материалдар / Қан және оның қызметі (Blood and its function)

Қан және оның қызметі (Blood and its function)

Материал туралы қысқаша түсінік
Қос тілді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2024
99
0 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары/ Lesson plan

Ұзақ мерзімді сабақ жоспары/ Units of long-term plan:

Мектеп\School: «№13 Дарын мектеп-лицейі» КММ

"Daryn school-Lyceum No. 13"

Күні/Date:

Мұғалім аты-жөні: Айнур Базарбаева

Teacher name: Ainur Bazarbaeva

CLASS: 8 А

Number present:

absent:

The topic of lesson: Қан және оның қызметі

Blood and it’s function









Learning outcomes that this lesson is contributing to

Оқушылар қанның құрылысы мен қызметі жөнінде түсінеді

Pupil will understand the functions and structure of blood

Previous learning

Ағзаның ішкі ортасы

The internal environment of the body

National value

Жеті атаға дейін қыз алыспау дәстүрі

Жеті Атаға дейін үйленбеу дәстүрі түркі тектес халықтардың ішінде тек қазақтарда ғана бар дейміз. Неге екенін білеміз бе? Осы жайында оқыған бір аңыз әңгімені ұсынбақпын:

15-ші ғасырда Қазақ Хандығы орнап, оны Керей мен Жәнібек хандар басқарғаны белгілі. Бірде Жәнібек ханның ақылшысы, кеңесшісі Жиренше шешен қатты ауырып, төсек тартып жатып қалыпты. Жақын жерлердегі талай белгілі емші, бақсыларды шақыртып қаратса да, еш ем қонбапты. Соңында атақты Өтебойдақ деген емші барын біліп, соны шақырады. Өтебойдақтың емінен кейін Жиренше жазылып, дертінен айығыпты. Жәнібек хан емшіге риза болып, бірнеше сұрақ қойыпты. Көп сұрақтарына қонымды жауаптар алып, соңғы сұрағын қойыпты:

Қандай ауруды емдеу қиын?

Тұқым қуалайтын ауруды емдеу қиын.

Ал, оның алдын алуға бола ма?

Болады. Жеті Атаға дейін туыс адамдар қыз алыспау керек!

Жеті — қазақ үшін қасиетті сан. Өтебойдақ емшінің айтқанын Жәнібек хан жадына тоқып, халыққа жеті атаға дейін үйленуге тиым салыпты. «Кімде кім жеті атаға толмай үйленсе, өлім жазасына кесілсін» деген жарлық шығыпты. Содан бергі қазақ хандары да осы жарлықты бұлжытпай орындап отырыпты.

«Жеті атасын білмеген – жетесіз» деген содан қалған.

Сабақ барысы/ Procedure

Сабақ кезеңдері\ Planned timings

Мұғалімнің әрекеті\ Teacher’s activity


Оқушы әрекеті\ Pupil’s activity


Бағалау\

assessment

Ресурстар\

Resources

Сабақтың басы\ Beginning the lesson

5 мин.

Greetings

-Hello, everybody!

- I am very glad to see you. How do you feel?

- Before new lesson you have to repeat after me,are you ready?

- Ok, let’s start.

Its time to think!

Its time to speak!

Its time to show!

Ready -steady Go!

  1. Pupils have to activate prior knowledge.

The internal environment of the body

2.Watch the video and try to find new topic of lesson (білу)

https://youtu.be/xVC2Daxpqps?si=QbfBpXWxTOE2UEbD


So what is the topic of the lesson today?

Let,s start new lesson. Our topic will be about blood and its function.

3.Let’s divide into tree groups by special programe

Flippity.net: Random Name Picker

1.Erythrocyte ,

2.Leukocyte,

3. Platelet

Мұғаліммен амандасады.

Ұйымдасу формасы бойынша топтарға бөлінеді. Мұғалім тарапынан қойылған сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты анықтайды.


(Greets the teacher.

According to the form of organization, it is divided into groups. Answers the questions asked by the teacher.

Defines the topic)






Оқушыларға бағалау парақшасы таратылады. Сол бағалау парақшасы арқылы сабақ кезеңдері бағаланады. Жаңа сабақ басталмастан бұрын балаларға бағалау парақшасы жұптық негізде беріледі.Яғни балалар жұптық негізде бір-бірін бағалайды.

Мұғалім бағалау парақшасына бақылау жүргізеді. Қосымша бағалау жүргізеді.
















https://youtu.be/xVC2Daxpqps?si=QbfBpXWxTOE2UEbD








Flippity.net: Random Name Picker



Сабақтың ортасы/

Main Activities

33 мин.








Жаңа сабақтың таныстырылымы (түсіну)


https://prezi.com/4sfn03kyice-/blood-and-its-components/


Тапсырмалар

(қолдану мен талдау)

Тапсырма №1.

Топтық тапсырма

1.Task.

blood and its function - Google Jamboard


Онлайн тақтада көрсетілген сұрақтарға оқушылар топ болып жауап береді.

2 Тапсырма

Жұптық тапсырма

Task. Work with a partner


Work with a partner - Откройте поле (wordwall.net)


3.Task. Individual

Жеке жұмыс

Жеке жұмыс - Случайное колесо (wordwall.net)


Бағдарлама арқылы балалар жеке-жеке жауап береді.

Тыңдайды, талдайды сұрақ қоя алады.

Мұғалім тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беріледі. Топтық тапсырманы топ бойынша, жұптық тапсырманы жұппен және жеке тапсырманы жеке өз алдына орындап шығады.

(Pupils listen, analyze, ask questions. The questions asked by the teacher are answered. Group task by group, pair task by pair and he performs an individual task on his own)









PPT



https://prezi.com/4sfn03kyice-/blood-and-its-components/






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!