Материалдар / «Қанағат, рақым ойлап қой!»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Қанағат, рақым ойлап қой!»

Материал туралы қысқаша түсінік
Құндылығы: Парыз. Қасиеттер:төзімділік, шүкіршілік , қанағатсыздық ұғымдарын ұғындыру, қанағатшылдық, рақымшылық, сабырлылық. Сабақтың мақсаты: адамгершілік қасиет тұрғысынан қанағат, рақым ұғымдарының мәнін ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2018
1182
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Ембі қалалық №2 орта мектептің әлеуметтік педагог және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Б.Е.Зинекешова

С/т : «Қанағат, рақым ойлап қой!» 08.12.2017 ж 3-сабақ

Өзін - өзі тану 10 сынып

Құндылығы: Парыз.
Қасиеттер:төзімділік, шүкіршілік , қанағатсыздық ұғымдарын ұғындыру, қанағатшылдық, рақымшылық, сабырлылық.
Сабақтың мақсаты: адамгершілік қасиет тұрғысынан қанағат, рақым ұғымдарының мәнін ашу.

бShape2 Shape1

Ойланайық ,пікірлесейік

Үй тапсырмасы

ілімділік
Міндеттері: Білімділігі: - Ү.Есдаулетовтың «Қара пима » өлеңінің мағанасын аша отырып түсіндіру ,адам бойындағы асыл қасиеттерін аңғарту ,өлең талдау машығын жетілдіру ;
Дамытушылығы: - еліктіретін, қызықтыратын дүниеге өз сезімдерін тежеп, ойына, іс - әрекетіне сыни көзбен қарауын дамыту;
Тәрбиелілігі: - оқушылардың өз қанағат сезімдерін басқара алуын тәрбиелеу.



Shape3 Shape4

видио

Shape5

әңгімелесу

Шығармашылық жұмыс







Shape7 Shape6

қортындылау

Сергіту сәті








Сабақтың түрі: аралас.
Сабақтың әдісі: тыныштық сәті, әңгімелесу, топпен жұмыс мәнерлеп оқу, талдау.
Ресурстар(құралдар): интерактивті тақта, үнтаспа, бейнетаспа, мәтін, нақыл сөздер т. б.
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру жұмыстары. Т «5» талап.
Тыныштық сәті. Үнтаспадан баяу әуен ойналады./классикалық музыка /
Оқушылар денелерін тік ұстап, қолдарын тізелеріне қойып, ыңғайлы отырады. Жан - жаққа көңілдері бөлінбеу үшін көздерін жұмғаны дұрыс. « Балалар, қысқы сая - бақты көз алдарыңа елестетіңдерші! Жан - жағымыз теп - тегіс аппақ, ақ жамылғы жамылғандай, ағаштар ақ күміс көйлек киген қарша қыздар секілді. Ағаштардың арасымен ұлпа қарды кеше, тап - таза ауаны жұтып терең демаламыз, аздап аяз да бар, бетімізді шымшылайды. Күн мен ақ күміс қар көзімізді шағылыстырады. Қандай керемет, таза ауа! Терең демаламыз. Тынысымыз ашылды. Қысқы бақтың әдемі көрінісі біздің көңілімізді көтерді. Көңіліміз шат, жағдайымыз жақсы, жанымыз рахатқа бөленді. Біз көзімізді ашып, сыныпқа ораламыз»
Үй тапсырмасын тексеру. «Егер қаласа ,адамның қолынан көп іс келеді»тақырыбында шағын шығарманы талдау. Видио «Қанағат ,рақым ойлап қой !»

Дәйексөздің мәнін түсіндіру.
«Қанағат – қарын тойғызар, қанағатсыздық – жалғыз атын сойғызар.»
Топтық шығармашылық жұмыс.
Оқушылар екі топқа бөлінеді. Топтарға «Қанағат», «Рақым» деп жазылған аттардың біреуін таңдап алады.

Shape9 Shape8

Рақым

Қанағат

І-топ ІІ-топ




1- тапсырма. «Сіздер кімдерсіздер?» Өз топтарының атауының мағынасын айту.

Shape10 Shape11

Барына риза болу

Өзін-өзі тежеу ежеу

Ереже : І- топ .

Shape16 Shape13 Shape15 Shape14 Shape12

шыдау



Shape18 Shape19 Shape17

Аллаға риза болу

Қанағат

Шүкіршілік лік ету



Shape20

Shape24 Shape23 Shape22 Shape21

Ақылға сүйену



Shape25 Shape26

Өзгелерге мұқтаж болмау

төзім







ІІ-топ

Shape27

Жүрек пен сезім



Shape30 Shape29 Shape28

Мейірімділік шапағаты

Қайырымдылық жасау



Shape32 Shape31



Shape33

Рақым



Shape34

көмектесу



Shape39 Shape38 Shape37 Shape35 Shape36

Адамдарға қамқорлық жасау

Жанашырлық жасау





2Shape40

Жеке тұлға

- тапсырма. «Ой ланайық,пікірлесейік» Сұрақтарға жауап беру.(2 сұрақтан)
1. Қанағат, қанағатшылдық деген ұғымды қалай түсінесіздер?
2. Қанағатшылдық сезімі адамды қандай жағдайларға жетелейді?
3. Рақым, рақымшылдық деген ұғымды қалай түсінесіздер?
4. Рақымшылдық адамдарды қандай жағдайларға жетелейді?
3 - тапсырма.Сергіту сәті : «Кім жылдам?» Адамгершілік, ізгі қасиеттерін сипаттайтын сөздерді жазып, ақ сандыққа, керісінше адамның жағымсыз қасиеттерін сипаттайтын сөздерді жазып, қара қоқыс жәшігіне салу.
4 - тапсырма.Шығармашылық жұмыс : «Ұлылардан ұлағат» Тақтада көрсетілген өлең шумағының авторы кім? Талап, еңбек, терең ой
Қанағат, рақым ойлап қой -
Бес асыл іс көнсеңіз. /Абай/
Азға қанағат қылыңыз - дәулетті боласыз,
Кішіпейіл болыңыз - досыңыз көп болады. /халық мақалы/ «Тапшылықта азға қанағат еткенің,
Өзіңе - өзің патша боп, еркін өмір сүргенің» /Хорезми/ «Қанағат - табиғаттың төл перзенті,
Тағы да денсаулықты ол күзетеді» /Әль - Фараби/
Түйіндеу. Бүгінгі сабағымызды қорыта келе, ізгілік пен рақымшылыққа, қанағатшылдыққа ұмтылу барлық адамзатқа тән қасиет. Бірақ бұл қасиеттер адам бойында туа біткеннен бола бермейді. Ізгілікке, адамгершілікке, қанағатшылдыққа өз болмысын шектей алатын адамдар ғана қол жеткізе алады. Барға қанағат, тәубе ете білу – әсіресе, бізге қазақ баласына тамыры терең жатқан ата - бабаларымыздың ұлағатты сөздері ұлттық салт - дәстүр, әдет - ғұрыптарымыздан қалған тамаша адамгершілік мұрамыз.

Shape44 Shape43 Shape42 Shape45 Shape41 Shape46 Shape47 Shape48

Елінің қамын ойлайтын

Иманы жоғары

Қоғамда өз орнын табатын азамат

Отанын сүйетін











Қорытындылау, белсенді оқушыларды мадақтау.
Үйге тапсырма: «Өсиет әңгіме » мәтінін оқып келу
Соңғы тыныштық сәті. Үнтаспадан баяу әуен қосылады. Бүгінгі сабағымызда білген - түйгендеріміз біздің көңіл күйімізге, жанымызға жайлы әсер қалдырады деп сенемін. Көңіліміз шат, жанымыз тыныштықта болсын. Тыныштық, тыныштық. Тыныштық барлық жерде, тынышытық бүкіл әлемде!

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!