Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қанатты құстар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Технологиялық карта Білім саласы: Таным
Ұ.оқу іс-әрекеті: Жаратылыстану.
Тақырыбы: «Қанатты достар» Мақсаты: Дала құстарының сыртқы келбетіндегі ерекшеліктері туралы білімдерін нақтылау. Құстар туралы білімдерін кеңейте отырып, олардың тіршілігі туралы түсініп, айтып беруге үйрету. Олардың көбеюі, тіршілік етуі, табиғатқа әкелетін пайдасы туралы айта отырып, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу Қолданылатын көрнекі құралдар: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, слайт көру,есте сақта тапсырма, жұмбақ шешу,сергіту сәтті.ойындар суретері бар қыстырғыштар,үйшіктер.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Амандасу:Балалар,топ бөлмесінде жартылай шеңбер болып тұрады,біздің топқа қонақтар келіпті,амандасып алайық. Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Сәлеметсіздер ме қонақтар! Здраствуйте Хеллоу Шаттық шеңбері: Үлкен шеңбер құрайық, Алақанды ұрайық Күлімдесін күн де Күлімдейік біз де Алақанды ашайық Күннің нұрын салайық Таза ауаны жұтайық Жүреккке жылу салайық Жарайсындар,балалар! Ал балалар көніл күйлерін қандай? Балалар жылдың қай мезгілі? Күзде неше ай бар? Атап беріндерші? Ауа-райында қандай өзгерістер болады? Балалар орындарымызға жайғасамыз. |
Балалар шеңберге тұрады, қонақтармен үш тілде амандасады. Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Сәлеметсіздер ме қонақтар! Здраствуйте Хеллоу Тәрбиешімен бірге мына өлен жолдарын балалар қайталайды. Тамаша Күз Үш ай бар Қырқүйек,қазан,қараша. Күн салқындайды,су қатады мұз болып,құстар жылы жаққа ұшады, |
Ұйымдастыру- іздестіру |
Балалар бір дыбысы естілетін сияқты,бұл ненің дыбысы? Құстардың дыбысы,дұрыс айтасындар балалар Сіздер қандай құстарды білесіңдер? Біз өз ауылымызда кездесетін құстар тұрлері. Жарайсындар балалар. Балалар мен сендерді ,басқада құстардың тұрлерімен таныстырамын,барлығымыз мына экранға назар аударайық. Балалар мына құсты таныймызба? Бүркіттің денесі,ұлкен,қанаты кен,тұмсығы иеліп келген,таулы жерде мекен етеді.бүркіт тым биіке ұшады,жылдам ұшатың құстар екен,жердеде жүралады,жерде тіпті жүгіреалады.бүркітті адамдар қолғада үйретеалады,адамдар бүркітті аң аулау үшін пайдаланадыекен.Бүркут өз жемін ұстаңан кезінде,қанатын жартылай ашып ұстамықшы.Бүркіт ет жегенді жақсы көреді. Ал мына құс өзіміздің аулымызда кездесетің құстардың бірі торғай. Торғайды өзі дөңгелекше дәрізді,тұмсығы кішкене,айяқтары кішкене,кішкентай құс екен,олар топтасып жүреді екен.Торғай дәнмен көріктенедікен, дән жегенді ұнатады екен. Торғайларға жем салғыш жасап,оларға қамқор боламыз екен. Қарандаршы балалар ағаштан үя жасап іліп қойды.Мына үяларға келіп өз балапандарын шығарады екен. Балалардың саусақ маторикасын дамыту: Балалар үя жасаймыз Құстар үяға келіп қонды Құс үядан басын шығарды Жан-жағына қарады Құс ұшқысы келді Қанатын жайды ұшалмады Қанатын жатықтырды Қанатын жатықтырды 1,2,3 3,2,1 Қолымыз қанатқа ұқсадыма Ал енді кеттік балалар Құстар қанат қағады Көкке самғап ұшады Барлақ құстар қосылып Шиқ-шиқ деп ән салады. Жарайсындар балалар Құс қайта ұшып келіп Үясына қоңды Тырна.
Түсі: сұр. Көлемі: ірі, кең қанатты, мойыны,
аяғы, тұмсығы ұзын Балалар құстар туралы тақпақтарын айтады Балалар мына құсты біз таныймыз жаңа айтып өттім торғай. Бүл торғай үйшіктін жанына неліктен келіпті,мімкін үйшікте бір сыр баршығар.Үйшікті ашып көремізбе балалар.Үйшіктін есігін алып,жанымызға қоямыз.Ал енді, шатырын ашамыз.Шатырың ашып,жанына қайырып қоямыз.Үйшік ашылды Үйшіктін ішінде бір неше ойындар беріліпті,балалар барлығымыз қарнымыз ашады,ия балалар сол сияқты құстардында қарны ашадыкен.Мен жана айтып өттім,мына дөңгелекшеге мына құстардың тамақтары берілген,мына қыстырғыш арқылы,құстардың тамақтарың қыстырамыз. Торғай дәнмен көріктенедікен Қарлығаш құртпен көріктенеді Бүркіт тышқанмен көріктенеді Тырна бақамен көріктенеді Кім құстарды тамақтандырып болды? Біздін екінші ойнымыз: «Әр құсқа өз орны» Мысалы: Тырна сулы жерде мекен етеді, тырнаны сулы жерге орналастырамыз. Бүркіт таулы жерде мекен етеді Қарлығаш үй қуыстарында мекен етеді. - Құстар табиғатқа қандай
пайда келтіретінін білеміз
бе? Серіту сәті: Шөжелер биі |
Құстардың Торғай,сауыскан,қарға,бөдене, көкек,т.б. Балалар сұрақтарға жауап береді. Тәрбиешімен қайталайды Бүркіт Торғай Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды, саусақ маторикасын Қолдарың жоғарға көтереді Үш бұрыштайды Жан-жағына қарады Қолымызды ашамыз Алақандарын өзімізге қаратамыз Қанатын жайды ұшалмады Ал енді алақандарымызды айқастырамыз Баспармағымызды ұстап аламыз. Балалар құстар туралы тақпақтарын айтады Шыр еткен
торғайды Таспен атып
торғайды Қарылғыштар қаптап
жүр Балалар құстарды
тамақтандырады Құстардың мекенін табады. Құстардың пайдасы көп. Олар
орман мен егінді қорғайды. Өсімдіктердің тұқымын басқа жерге тарату
арқылы адамға көмектеседі. |
Рефлексивті –түзетушілік |
Қортынды:Балалар бүгінгі ойындар ұнадыма? Құстарды өз мекендеріне орналастырдық, оларды тамақтандырдық. Құстар бізге риза болып қалды. Құстар бізге қуанып қалды. Құстарға қамқор болып жүруміз керек, балалар осымен біздін оқу іс-қызметіміз аяқталды. |
Ұнады Құстарды өз мекендеріне орналастырдық, құстарды тамақтандырдық. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Құстарға қамқор болып жүруміз керек.
Нені игереді: ойынның шарттарын ; Нені біледі: Құстардың пайдасы көп екенің.
Күні: 25.01.2019
Та қырыбы: Күн сәулесі.
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту»
Мақсаты: күн,су,ауа туралы білімдерін кеңейту. Күн, су, ауаның тіршіліктегі маңызы мен құндылығы, адамға пайдасы туралы әңгімелеп беру. Қоршаған ортаның тазалығын сақтау қажеттілігі туралы түсінік беру. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Күн туралы әңгімелесу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, көрнекілік, сергіту сәті, жұмбақ, тапсырма.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Суреттер. Видеотаспа. Күн сәулесі макеті. Үлгі күн сәулесі суреті, қиылған жіптер, желім.
Көптілділік компонент: Күн – Солнце – The sun.
Сөздік жұмыс: Күн.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Себепті қызығу- шылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбер. Күннен жылуды аламын. Жүрегіме саламын. Досыма мен сыйлаймын Жақсылықты тілеймін.
(Жарқыраған Күннің суретін көрсетемін) Күн сәулесі: Сәлем, достар!
Күн сәулесі: Көзімді таңмен ашамын, Әлемге нұрын шашамын. Мен алтын күннің сәулесімін. Сендер маған қуаныштысыңдар ма? Тәрбиеші: Әрине, қуаныштымыз. Солай ма, балалар? Сен «Күн» әлемінен келіп, біздерге жылулық пен мейірімділік сыйлайсың.
|
|
Ұйымдас- тырушы- лық ізденіс кезеңі |
Ертеде аспанда Күн сәулесі өмір сүріпті. Күн сәулесі аспанда жалығып, жер бетіне түсуді ойлайды. Жерге түсіп, жылаған гүлді көріп, оған жылуын сыйлайды. Гүл қуанып, күлімсіреп, рақметін айтады. Ұшып бара жатып, қанатын сулап алып ұша алмай жүрген араны көреді, шуағымен қанатын кептіріп, араның ұшуына көмектеседі. Ара да оған ризашылығын білдіреді.Тағы ұшып келе жатып, солып қалған гүлдердің арасынан шыға алмай жатқан көбелекті көреді. Гүлдерге сәулесін түсіреді. Олар бастарын көтергенде олардың арасынан көбелек ұшып шығады. Көбелек күн сәулесіне рақметін айтады. Күн сәулесіне аспанға оралатын уақыт келеді. Қиын сәтте басқаларға көмектескеніне өзі риза болады.
Күн – Солнце – The sun. Сергіту сәті: Видеотаспадан «Көңілді күн» қимылмен орындау.
Сендерге Күн сәулесі қандай тапсырма әкелгенін айтамын. Жұмбақ: Ақ сандығым ашылды, Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |