Материалдар / Қандай денелер жарық өткізеді?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қандай денелер жарық өткізеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Менің бабаларым-қыпшақтар. 3 сынып оқушыларына арналған. Дүниетану пәні бойынша мұғалімдерге арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2022
523
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ ДҮНИЕТАНУ ПӘНІНЕН САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мұғалімнің аты-жөні:

Айдарбекова Айжамал Қасымбаевна

Пән/Сынып:

3-сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

6-апта 22-сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

Атақты тұлғалар

Сабақтың тақырыбы:

Менің бабаларым – қыпшақтар (Оқулық 22-сабақ, 58-59 беттер, «Атамұра» баспасы, 2018ж.)

Оқу мақсаты:

3.3.2.1 Материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір сүру салтын анықтау.

Бағалау критерийі:

  • қыпшақтардың қайда өмір сүргенін және немен айналысқанын біледі.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылардың өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

  1. минут

Ұйымдастыру

  • Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Дүниетану сабағын бастаймыз.

Жаңа ортақ бөлім атауы: «Атақты тұлғалар».

Бұл бөлімде:

-біздің бабаларымыз қыпшақтар туралы, қазақ хандығы қашан, қалай пайда болғанын білесің.


Бүгінгі сабақтың тақырыбын білу үшін, мына сөзжұмбақты шешейік.

1.Республикамыз қалай аталады?

2.Үш жүздің бірі.

3.Электр қуатын дұрыс қолданбау адам өміріне ...

4.Мәдени мұраларды жалпылама қалай атаймыз?

5.Жақын адамдар, туысқандар өмір сүретін орта қалай аталады?

6.Мемлекеттік Туда қандай құс бейнеленген?

-Тігінен қандай сөз шықты?

-Қыпшақ. Дұрыс!

-Ендеше сабағымыздың тақырыбы:

Менің бабаларым – қыпшақтар

Бүгінгі оқу мақсаты:

- қыпшақтардың қайда өмір сүргенін және немен айналысқанын білу


Сабақтың тақырыбын ашу.



















Оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып, түсіндіру.


Сұраққа жауап береді

Презентация № 1



Презентация № 2







Презентация № 3

















Презентация № 4


7-8 минут

Жаңа сабақ

  • Картадан Қыпшақ даласы қай аймақта орналасқанын анықта.

Қыпышақтар Алтай мен Дунайдың арасындағы кең-байтақ даланы мекендеген. Бұл жерлер «Қыпшақ даласы» деп аталды. Түркі тайпаларының ішіндегі саны жағынан ең көбі қыпшақтар болды.


Қыпшақтар – қазақтардың арғы бабалары. Олар мал шаруашылығымен айналысып төрт түлік өсірді.


Қыпшақтардың арасында егіншілері де болды. Олар тары, бидай, арпа өсірді.

Қазіргі кезде тарыны біз тағамға қолданамыз ба?



Жаңа сабақты меңгеру.

Қыпшақтар туралы ақпаратпен танысады.

Презентация № 5








Презентация № 6



Презентация № 7


8 минут



Тақырыпты меңгеру машығы

1-тапсырма

Қазақ тілі қыпшақ тілінің негізінде қалыптасты. Кестедегі сөздерді салыстырып, қыпшақ тілінің ерекшелігін сипатта.


Дескриптор:

  • Оқушылар кестедегі сөздерді салыстырады.

Өзіңді тексер!

  • Қыпшақ тілінің сөздері қазақ тіліне ұқсас келеді.

  • Кейбір әріптерінде айырмашылықтар бар.

  • Қыпышақ тіліндегі сөздер бізге түсінікті.

  • Қазақ тілі қыпшақ тілінің негізінде қалыптасты.

2-тапсырма

Суреттерге қара. Қыпшақтар мен қазақтардың ұлттық киімдерінің арасында қандай ортақ ұқсастық белгілері бар? Салыстыр.

Дескриптор:

  • Қыпшақтар мен қазақтардың арасындағы ұқсастықтарды табады.

Өзіңді тексер!

-Қыпшақтар мен қазақтардың ұлттық киімдерінде ұқсастық бар.

-Ер кісілерде шапан, етік, бас киім, белдерінде белбеу.

-Әйел кісілерде көйлек, көкірекше, бастарында бас киімдері бар.

Жаңа сабақты меңгеру.

Кестедегі сөздерді салыстырады




















Қыпшақтар мен қазақтардың ұлттық киімдерінің арасында қандай ортақ ұқсастық барын айтады.


Презентация № 8




















Презентация № 9


3 минут



Бекіту

Сабақты «Топтастыру әдісі» арқылы бекіту.

1.Қыпшақ даласы қай аймақта орналысқан?

2.Қыпшақтар шаруашылықтың қандай түрімен айналысты?

3.Қыпшақтар қандай дақылдарды өсірді?

4.Қыпшақтар түрік тайпаларының ішінде саны жағынан қандай болды?

5.Қыпшақтар кімдердің арғы бабалары?


Бүгінгі сабақта сен:

- қыпшақтардың қайда өмір сүргенін және немен айналысқанын білдің


Сабақты бекіту

Қыпшақтар туралы алған білімдерін бекітеді.

Презентация № 10




















Презентация № 11









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!