Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Айдарбекова Айжамал
Қасымбаевна
|
Пән/Сынып:
|
3-сынып
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
6-апта
22-сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
Атақты
тұлғалар
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Менің бабаларым –
қыпшақтар (Оқулық 22-сабақ, 58-59
беттер, «Атамұра» баспасы,
2018ж.)
|
Оқу
мақсаты:
|
3.3.2.1 Материалдарды зерделеу
арқылы түркілердің өмір сүру салтын
анықтау.
|
Бағалау
критерийі:
|
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылардың
өз бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
-
минут
|
Ұйымдастыру
|
Дүниетану сабағын
бастаймыз.
Жаңа ортақ бөлім
атауы: «Атақты
тұлғалар».
Бұл
бөлімде:
-біздің бабаларымыз
қыпшақтар туралы, қазақ хандығы қашан, қалай пайда болғанын
білесің.
Бүгінгі сабақтың
тақырыбын білу үшін, мына сөзжұмбақты
шешейік.
1.Республикамыз
қалай аталады?
2.Үш жүздің
бірі.
3.Электр қуатын
дұрыс қолданбау адам өміріне
...
4.Мәдени мұраларды
жалпылама қалай атаймыз?
5.Жақын адамдар,
туысқандар өмір сүретін орта қалай
аталады?
6.Мемлекеттік Туда қандай құс
бейнеленген?
-Тігінен қандай сөз
шықты?
-Қыпшақ.
Дұрыс!
-Ендеше
сабағымыздың
тақырыбы:
Менің бабаларым –
қыпшақтар
Бүгінгі оқу
мақсаты:
- қыпшақтардың қайда өмір сүргенін және немен айналысқанын білу
|
Сабақтың тақырыбын
ашу.
Оқушыларға сабақ
тақырыбы мен мақсатын айтып,
түсіндіру.
|
Сұраққа жауап
береді
|
Презентация № 1
Презентация № 2
Презентация № 3
Презентация № 4
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|
• Қыпышақтар Алтай мен Дунайдың
арасындағы кең-байтақ даланы мекендеген. Бұл жерлер «Қыпшақ даласы»
деп аталды. Түркі тайпаларының ішіндегі саны жағынан ең көбі
қыпшақтар болды.
•Қыпшақтар – қазақтардың арғы
бабалары. Олар мал шаруашылығымен айналысып төрт түлік
өсірді.
• Қыпшақтардың арасында
егіншілері де болды. Олар тары, бидай, арпа
өсірді.
Қазіргі кезде тарыны біз
тағамға қолданамыз
ба?
|
Жаңа сабақты
меңгеру.
|
Қыпшақтар туралы ақпаратпен
танысады.
|
Презентация № 5
Презентация № 6
Презентация № 7
|
8
минут
|
Тақырыпты меңгеру
машығы
|
1-тапсырма
Қазақ тілі қыпшақ тілінің
негізінде қалыптасты. Кестедегі сөздерді салыстырып, қыпшақ тілінің
ерекшелігін сипатта.
Дескриптор:
Өзіңді
тексер!
-
Қыпшақ тілінің сөздері қазақ
тіліне ұқсас келеді.
-
Кейбір әріптерінде
айырмашылықтар бар.
-
Қыпышақ тіліндегі сөздер бізге
түсінікті.
-
Қазақ тілі қыпшақ тілінің
негізінде қалыптасты.
2-тапсырма
Суреттерге қара. Қыпшақтар мен
қазақтардың ұлттық киімдерінің арасында қандай ортақ ұқсастық
белгілері бар?
Салыстыр.
Дескриптор:
Өзіңді
тексер!
-Қыпшақтар мен қазақтардың
ұлттық киімдерінде ұқсастық
бар.
-Ер кісілерде шапан, етік, бас
киім, белдерінде
белбеу.
-Әйел кісілерде көйлек,
көкірекше, бастарында бас киімдері
бар.
|
Жаңа сабақты
меңгеру.
|
Кестедегі сөздерді
салыстырады
Қыпшақтар мен қазақтардың
ұлттық киімдерінің арасында қандай ортақ ұқсастық барын
айтады.
|
Презентация № 8
Презентация № 9
|
3
минут
|
Бекіту
|
Сабақты «Топтастыру
әдісі» арқылы
бекіту.
1.Қыпшақ даласы қай
аймақта орналысқан?
2.Қыпшақтар
шаруашылықтың қандай түрімен
айналысты?
3.Қыпшақтар қандай
дақылдарды өсірді?
4.Қыпшақтар түрік
тайпаларының ішінде саны жағынан қандай
болды?
5.Қыпшақтар
кімдердің арғы бабалары?
Бүгінгі сабақта
сен:
- қыпшақтардың қайда өмір сүргенін және немен айналысқанын білдің
|
Сабақты
бекіту
|
Қыпшақтар туралы алған
білімдерін бекітеді.
|
Презентация № 10
Презентация № 11
|