Сабақтың
басы
5
мин
|
Оқушылармен амандасу,
тақырыпты болжау, құрал жабдықтар
дайындау,
сабақ мақсатымен
таныстыру.
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі
(Иә немесе жоқ)
1. Қазақстанда пингвиндер
мекен етеді ме? Жоқ
2.Құстар биікке қалықтап ұша
алады. Иә
3. Шұбалшындар топырақта өмір
сүрмейді. Жоқ
4. Түйеқұстар ұшпайды.
Иә
5. Жылан суда да, құрлықта да
өмір сүреді. Иә
- Жарайсыңдар,
балалар!
|
|
|
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
(МК.Ө.ҚБ)
1-тапсырма
Негеш пен Эврика еліміздегі
саны азайып бара жатқан жануарлар туралы ақпарат жинады. Оны әр
жануардың атынан жазылған хат ретінде құрастырып, кітапша
жасады.
– Ендеше, кітапшадағы ақпаратпен
танысайық!
Ендеше, балалар, жойылып
бара жатқан жануарларды қорғау жолдарын
қарастырайық!
Дескриптор:
-
Жойылып бара жатқан
жануарлардың атайды;
-
Олардың жойылу себебін
анықтайды;
-
Оларды қорғау жолдарын
ұсынады.
– Кітаптың мұқабасына
қараңдаршы, неліктен қызыл?
– Олай болса, мына бейнежазбаны
тамашалайық!
https://youtu.be/gQYksMUgm2Q
– Жойылып бара жатқан
жануарларды қорғау үшін оларды тек қызыл кітапқа енгізу жеткілікті
ме? Жоқ
Сондықтан, олар арнайы
қорықтарда мекен етеді.
Қорық– аумағындағы барлық
табиғи кешен толығымен үкіметтің қорғауында болатын, сақтауға
арналған қорғалатын табиғи аумақ.Қорықтарда жануарлар мен
өсімдіктер болады.
Қазақстанда қазіргі уақытта
10 қорық ұйымдастырылған.
Сен білесің бе? Қызғылт қоқиқаз Қорғалжын
қорығында меккен етеді.
(МК.Ж.ҚБ)
2-тапсырма
Қорықтың
моделі қандай болуы мүмкін?
Өз
ойыңдағы қорықтың моделін
жаса.
Дескриптор:
(МК.Ж.ҚБ)
3-тапсырма
Оқулықтан және мәтіннен
жойылып кету шегінде тұрған жануарларды тауып, оларды Қызыл
кітаптың парағына жаз.
Дескриптор:
|
Жойылып бара жатқан
жануарлармен таныса отырып, оларды қорғау жолдарын
ұсынады.
Сирек кездесетін жануарлардың
жойылу себебін анықтау арқылы, олар мекен ететін қорықтың моделін
жасайды.
Мәтінді окып, жойылу шегінде
тұрған жануарларды қызыл кітаптың арнайы бөлімдеріне
жіктейді.
Мәтінді оқып, жойылу шегінде
тұрған жануарларды қызыл кітаптың арнайы бөлімдеріне
жіктейді.
|
ҚБ:
Отшашу
арқылы
Отшашу
арқылы
Отшашу
арқылы
|
Оқулық,
дәптер
Ашық
хаттар
Бейнежазба
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Рефлексия:
Балалар, құбылғы ағашта мекен
етеді. Құбылғыны сабақты толық әрі жақсы түсінсек ағаш
басына,
Әлі толық түсінбесек ағаш
жотасына,
Мүлде түсінбесек ағаштың
түбіне орналастырыңдар.
Оқу
тапсырмасы: Ғаламтордың көмегімен Қызғылт
қоқиқаздың елімізге қай айда ұшып келетінін
анықта
|
Рефлексия
жасайды.
|
ҚБ
қойыла-ды.
|
|