Сабақтың
басы
5-минут
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
-Оқушылармен
амандасамын;
-Оқушыларды
түгендеймін;
Психологиялық
ахуал.
Ғылымның сырын
ұғамыз,
Шығамыз білім
шыңына.
Ұқыптылық пен
зеректік,
Жеткізсін біздей
өренді
Дүниетану
сырына.
Үй жұмысын
сұраймын.
«Фортуна дөңгелегі» әдісі
арқылы үй жұмысын сұраймын.
Бағалау «Жұлдызша»
әдісі
|
Оқушылар өлең
жолдарын қайталайды.
|
Мақтап, мадақтап
отыру.
3 жұлдыз
-6ұпай,
5жұлдыз
– 9
ұпай
|


|
Сабақтың
ортасы
2-минут
1-минут
8-минут
2-минут
5-минут
10-минут
|
Жаңа
сабақ.
Жұмбақтар арқылы бүгінгі
сабақтың тақырыбын
анықтаймыз.

-Жарайсыңдар,
оқушылар!
Сіздердің отбасыларыңызда
қандай мерекелер атап
өтіледі?
(Күтілетін жауаптар: Жаңа жыл,
наурыз, туған күн т.б)
Жарайсыңдар,
оқушылар!
Оқушылар кітабымыздың
54-бетіндегі суреттерге назар аударайықшы. Бұл суреттерді не
біріктіріп тұр?

(Күтілетін жауап: суреттердің
барлығында мерекелер
берілген.)
Дұрыс айтасыңдар, оқушылар!
Жарайсыңдар!

Жарайсыңдар! Оқушылар кәсіби
мерекелер не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Өз ойларымызды дәптерге
жазайық!

Сергіту
сәті.
Оқушылар шаршаған болсақ,
сергіп алайық! Орынымыздан тұрып, бейне материалдағы іс қимылды
қайталаймыз

(«Ұстаздар күнінің тарихынан»
мәтінін оқытамын.)
Оқушылар 56- бет Ұстаздар
күнінің тарихынан мәтінін
оқиық.
Жарайсыңдар, оқушылар! Қазіргі
таңда сендер ұстаздарыңа қандай құрмет
көрсетесіңдер?
(Оқушылар өз ойларын
айтады)
Тамаша,
оқушылар!
Оқушылар кәсіби
мерекелердің біріне құттықтау ашық хатын
жазайық.
|
Жұмбақтардың жауабын
табады.
Суреттерді не біріктіріп
тұрғанын айтады.
Оқушылар мәтінді түсініп
оқиды. Кәсіби мерекелер не үшін қажет екенін
жазады.
Оқушылар бейне материалда
көрсетілген қимылды
қайталайды.
Оқушылар мәтінде оқып,
сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар кәсіби мерекелердің
біріне құттықтау ашық хатын
жазады.
|
Дескриптор:
Жұмбақтың жауабын табады;
ұ
Дескриптор:
Өз ойларын айтады;
ұ
Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды;
ұ
Кәсіби мерекелер не үшін қажет
екенін жазады; ұ
Дескриптор:
Мәтінді оқиды;
ұ
Сұрақтарға жауап береді;
ұ
Дескриптор:
Құттықтау ашық хатын
жазады; ұ
|



https://youtube.com/watch?v=tAKj_gpaCB0&feature=shared



|