|
Бөлім: |
5.3. Үйсіндер мен қаңлылар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Култумаева А |
|||||
|
Күні: |
12.03.2025ж |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы. Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру; 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әлеуметтік топтарды анықтап,олардың рөлін сипаттайды; Мемлекеттің басқару жүйесінің ерекшелігін анықтайды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың назарларын сабаққа аудару 1-топ. Білгірлер 2-топ. Тапқырлар 3-топ. Ұшқырлар Өткен сабақты пысықтау Қаңлылардың мәдениеттерін ата? Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын хабарлайды. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын кері байла ныс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 5 минут 5 минут |
Стоп -кадр әдісі арқылы оқушыларға бейнематериал көрсетіледі Оқушыларға бірнеше сұрақтар
қойылады. Қаңлы мемлекеті шығыста кімдермен көрші болған? Ж:Үйсіндермен Құнды мәліметтер қалдырған кім? Халық саны ? Ж; 600 мың 1 тапсырма Мәтінмен жұмыс Топтық жұмыс 1-топ :Қаңлылардың айналысқан шаруашылық түрлерін постер арқылы құрастырмалы суреттермен қорғайды. 2-топ: «Деректерді талдаңдар» 3-топ: Картамен жұмыс ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды 2-тапсырма Қаңлы мемлекетіне қатысты кесте толтыру Жұптық жұмыс
ЕБҚ оқушыға өзіне қажетті көмек деңгейіне қарай бірнеше карточка ұсыныңыз 3-тапсырма Жеке жұмыс Тест тапсырмасы Мемлекеттің билеушісі ....... қаласында тұрған.Халқы ..... мын, .............мын түтіннен тұрды.Олар б.з.б ....................жылдары солтүстік ғұндардың көсемі шаньюй .....................Қытайға қарсы күресінде қолдаған.Егіншілердің ескерткіштері .................мен................ өзенінің орта ағысында топтасқан.Шыршық өзенінің .................. жағалауыннан ұзындығы .......................шақырымдай .....................арығының жұрнағы табылған.Мал өсіруші қаңлылар11-теңізінің ..................өмір сүрді.Олар ..........................мәдениетіне жатады
|
Дескриптор: Қаңлылардың шаруашылығы анықтайды Деректеректердің мазмұнын ашады Көршілері кімдер екенін біледі;3 ұпай
Дескриптор: Қаңлы мемлекетінің Аумағын,астанасын, хан,уәзір,кіші хандар,көсемдерін анықтайды;3ұпай
Дескриптор: Оқушылар Түсіп қалған сөздерді орнына қойып дұрыс жауабын анықтайды;4ұпай |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Өзін-өзі бағалау |
Ақпараттық мәтін https://youtu.be/hOQdST2M23I?si=SSsE5xM1NZ-7YD_i
ҚБ парағы |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин 2 минут 3 мин |
Сабақты қорытындылау wordwall Үйге тапсырма Қаңлылардың қоғамдық құрылысы. Кері байланыс «Жеміс ағашы» Егер саған сабақ ұнаса және тап- сырманың барлығы сәтті орындаған болсаң, жемісті жасыл түске боя: Егер сен сабақта белгілі бір қиын- Дықты кездестірген болсаң, жемісті сары түске боя; Егер сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,жемісті қызыл түске боя |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау wordwall әдісімен сұрақтарға жауап береді Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
«Ең үздік жауап» Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалай ды |
https://wordwall.net/ru/resource/38588713
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
|
Бөлім: |
5.3. Үйсіндер мен қаңлылар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Култумаева А |
|||||
|
Күні: |
12.03.2025ж |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы. Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру; 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әлеуметтік топтарды анықтап,олардың рөлін сипаттайды; Мемлекеттің басқару жүйесінің ерекшелігін анықтайды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың назарларын сабаққа аудару 1-топ. Білгірлер 2-топ. Тапқырлар 3-топ. Ұшқырлар Өткен сабақты пысықтау Қаңлылардың мәдениеттерін ата? Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын хабарлайды. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын кері байла ныс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 5 минут 5 минут |
Стоп -кадр әдісі арқылы оқушыларға бейнематериал көрсетіледі Оқушыларға бірнеше сұрақтар
қойылады. Қаңлы мемлекеті шығыста кімдермен көрші болған? Ж:Үйсіндермен Құнды мәліметтер қалдырған кім? Халық саны ? Ж; 600 мың 1 тапсырма Мәтінмен жұмыс Топтық жұмыс 1-топ :Қаңлылардың айналысқан шаруашылық түрлерін постер арқылы құрастырмалы суреттермен қорғайды. 2-топ: «Деректерді талдаңдар» 3-топ: Картамен жұмыс ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды 2-тапсырма Қаңлы мемлекетіне қатысты кесте толтыру Жұптық жұмыс
ЕБҚ оқушыға өзіне қажетті көмек деңгейіне қарай бірнеше карточка ұсыныңыз 3-тапсырма Жеке жұмыс Тест тапсырмасы Мемлекеттің билеушісі ....... қаласында тұрған.Халқы ..... мын, .............мын түтіннен тұрды.Олар б.з.б ....................жылдары солтүстік ғұндардың көсемі шаньюй .....................Қытайға қарсы күресінде қолдаған.Егіншілердің ескерткіштері .................мен................ өзенінің орта ағысында топтасқан.Шыршық өзенінің .................. жағалауыннан ұзындығы .......................шақырымдай .....................арығының жұрнағы табылған.Мал өсіруші қаңлылар11-теңізінің ..................өмір сүрді.Олар ..........................мәдениетіне жатады
|
Дескриптор: Қаңлылардың шаруашылығы анықтайды Деректеректердің мазмұнын ашады Көршілері кімдер екенін біледі;3 ұпай
Дескриптор: Қаңлы мемлекетінің Аумағын,астанасын, хан,уәзір,кіші хандар,көсемдерін анықтайды;3ұпай
Дескриптор: Оқушылар Түсіп қалған сөздерді орнына қойып дұрыс жауабын анықтайды;4ұпай |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Өзін-өзі бағалау |
Ақпараттық мәтін https://youtu.be/hOQdST2M23I?si=SSsE5xM1NZ-7YD_i
ҚБ парағы |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин 2 минут 3 мин |
Сабақты қорытындылау wordwall Үйге тапсырма Қаңлылардың қоғамдық құрылысы. Кері байланыс «Жеміс ағашы» Егер саған сабақ ұнаса және тап- сырманың барлығы сәтті орындаған болсаң, жемісті жасыл түске боя: Егер сен сабақта белгілі бір қиын- Дықты кездестірген болсаң, жемісті сары түске боя; Егер сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,жемісті қызыл түске боя |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау wordwall әдісімен сұрақтарға жауап береді Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
«Ең үздік жауап» Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалай ды |
https://wordwall.net/ru/resource/38588713
|
||
шағым қалдыра аласыз


















