Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқшыларға түрлі тапсырмалар, илюстрациялық суреттер бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

5.3. Үйсіндер мен қаңлылар

Педагогтің аты-жөні:

Култумаева А

Күні:

12.03.2025ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы.

Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;

5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Әлеуметтік топтарды анықтап,олардың рөлін сипаттайды;

Мемлекеттің басқару жүйесінің ерекшелігін анықтайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың назарларын сабаққа аудару

1-топ. Білгірлер

2-топ. Тапқырлар

3-топ. Ұшқырлар

Өткен сабақты пысықтау

Қаңлылардың мәдениеттерін ата?

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын хабарлайды.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын кері байла

ныс беріп отырады

Тақырып

тық суреттер


Сабақтың ортасы


5 минут






10 минут










5 минут







5 минут







Стоп -кадр әдісі арқылы оқушыларға бейнематериал көрсетіледі

Оқушыларға бірнеше сұрақтар қойылады.

Қаңлы мемлекеті шығыста кімдермен көрші болған?

Ж:Үйсіндермен

Құнды мәліметтер қалдырған кім?

Халық саны ?

Ж; 600 мың

1 тапсырма Мәтінмен жұмыс

Топтық жұмыс

1-топ :Қаңлылардың айналысқан шаруашылық түрлерін постер арқылы құрастырмалы суреттермен қорғайды.

2-топ: «Деректерді талдаңдар»

3-топ: Картамен жұмыс

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


2-тапсырма Қаңлы мемлекетіне қатысты кесте толтыру Жұптық жұмыс

ЕБҚ оқушыға өзіне қажетті көмек деңгейіне қарай бірнеше карточка ұсыныңыз


3-тапсырма Жеке жұмыс Тест тапсырмасы

Мемлекеттің билеушісі ....... қаласында тұрған.Халқы ..... мын,

.............мын түтіннен тұрды.Олар б.з.б ....................жылдары солтүстік ғұндардың көсемі шаньюй .....................Қытайға қарсы күресінде қолдаған.Егіншілердің ескерткіштері .................мен................

өзенінің орта ағысында топтасқан.Шыршық өзенінің ..................

жағалауыннан ұзындығы .......................шақырымдай .....................арығының жұрнағы табылған.Мал өсіруші қаңлылар11-теңізінің ..................өмір сүрді.Олар ..........................мәдениетіне жатады

  • Кілт сөздер:

  • 120, 20, 46-36, 600,Арал, Жетіасар, Зах, Қаратау, оң. солтүстік-шығысында, Сырдария, Тарбан, Чжичжиді;












Дескриптор:

Қаңлылардың шаруашылығы анықтайды

Деректеректердің мазмұнын ашады

Көршілері кімдер екенін біледі;3 ұпай




Дескриптор:

Қаңлы мемлекетінің

Аумағын,астанасын, хан,уәзір,кіші хандар,көсемдерін анықтайды;3ұпай




Дескриптор:

Оқушылар Түсіп қалған сөздерді орнына қойып дұрыс жауабын анықтайды;4ұпай

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»







ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







Өзін-өзі бағалау




Ақпараттық мәтін


https://youtu.be/hOQdST2M23I?si=SSsE5xM1NZ-7YD_i




















ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 мин



2 минут



3 мин


Сабақты қорытындылау wordwall




Үйге тапсырма

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы.


Кері байланыс

«Жеміс ағашы»

Егер саған сабақ ұнаса және тап- сырманың барлығы сәтті орындаған болсаң, жемісті жасыл түске боя:

Егер сен сабақта белгілі бір қиын-

Дықты кездестірген болсаң, жемісті сары түске боя;

Егер сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,мұғалімнің көмегі қажет болса,жемісті қызыл түске боя

Сабақтың тақырыбын қорытындылау wordwall әдісімен сұрақтарға жауап береді


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


«Ең үздік жауап»

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалай

ды


https://wordwall.net/ru/resource/38588713










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.03.2025
160
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі