«Бекітемін»:
ЖШС «Бес жұлдыз»
бөбекжай
балабақшасының
меңгерушісі:
__________
«28» желтоқсан
2023жыл
2023-2024 оқу
жылының қаңтар айына арналған айлық
жоспары
№
|
Жұмыс жоспары
|
Мерзімдері
|
Балалармен жұмыс
|
Диагностика
|
1
|
Балалар мен тәрбиешілер арасындағы
қарым-қатынасты зерттеу
|
09-12.01.2024
|
Түзеу-дамыту
жұмыстары
|
1
|
Балалардың таным үрдістерін
дамытатын ойын-жаттығулар өткізу
|
23-25.01.2024
|
Педагогтармен
жұмыс
|
Диагностика
|
1
|
Сұраныстар бойынша психологиялық кеңестер мен
сұхбаттар жүргізу
Жас мамандардың бейімділігін
арттыру тренингі
|
08-12.01.2024
23-24.01.2024
|
Әкімшілікпен
жұмыс
|
1
|
Ұжыммен жұмыс кезінде психологиялық көмек
көрсету
|
25-26.01.2024
|
1
|
І жарты жылды қорытындылап,
есеп беру
Айлық жоспар құру
|
05.01.2024
|
|
Ата-аналармен
жұмыс
|
|
|
Консультациялық-ағарту
жұмыс
|
|
1
|
Тапсырыстар бойынша дербес консультациялар
жүргізу.Бала мінезінің қиыншылықтары мен өзгерістері туралы әңгіме
жүргізу
|
11-12.01.2024
|
Педагог-психолог: Тәжібай
А.Н.
«Бекітемін»:
ЖШС «Бес жұлдыз»
бөбекжай
балабақшасы
меңгерушісі:
______________
«_____»______________
20____ж.
2024 жылдың қаңтар айына
(03.01-05.01) арналған
педагог-психологтың
циклограммасы
Мақсаты:
Балабақша тәрбиеленушілерінің
психологиялық ахуалын дамыту
Апта
күні
|
Уақыты
|
Сабақтар
|
Сәрсенбі
|
08.00 – 09.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
Топтарды аралап, балалардың
көңіл-күйлерін бақылау.
Тәрбиешілерге кеңес беру
(сұраныс бойынша)
Танымдық процестерін дамытуға
арналған жаттығулар (Ересектер
тобы)
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды
әзірлеу.
|
Бейсенбі
|
9.00-10.00
13.00- 15.00
15.00-16.00
16.00-18.00
|
Топтарды аралап, балалардың
көңіл-күйлерін бақылау.
І жарты жылдықты қорытындылап,
әкімшілікке есеп беру.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық
материалдарды, ата-аналар мен педагогтарға арнап жадынама
әзірлеу.
Ата-аналарға кеңес беру (Сұраныс
бойынша)
|
Жұма
|
08.00 – 09.00
09.00 – 10.00
10.00 – 10.40
|
Топтарды аралап, балалардың
көңіл-күйлерін бақылау.
«Гипербелсенді баламен» ,
«Агрессивті баламен» жекелей жұмыс
Танымдық процестерін дамытуға
арналған жаттығулар жүргізу.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық
материалдарды әзірлеу.
|
2024 жылдың қаңтар айына
(08.01-12.01) арналған
педагог-психологтың
циклограммасы
Мақсаты:
Балабақша тәрбиеленушілерінің
психологиялық ахуалын дамыту
Апта
күні
|
Уақыты
|
Сабақтар
|
Дүйсенбі
|
09.00 – 10.00
10.00 – 12.00
13.00 – 13.00
|
Топтарды аралап, балалардың
көңіл-күйлерін бақылау.
Кіщі топ балаларының үй
жануарларын ажырата білуге, олардың төлдерін ажырата білуге үйрету
мақсатында «Ненің төлі жоқ» ойынын
өткізу.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды
әзірлеу.
|
Сейсенбі
|
09.00 – 10.00
10.00 – 12.00
13.00-14.00
|
Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін
бақылау.
Орта топ балаларының
көкөністер мен жемістерді ажырата білуге үйрету мақсатында «Кім тез
жиннайды» ойынын өткізу.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды
әзірлеу.
|
Сәрсенбі
|
09.00 – 10.00
10.00 – 12.00
16.00-17.00
|
Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін
бақылау.
Топтағы балалардың бір - бірімен жақындай түсуі
және жеке тұлға арасында жағымды қатынас орнату мақсатында
«Төрт құбылыс» тренинг өткізу
қарым – қатынасты орнату, есте
сақтау қабілетін дамыту.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды
әзірлеу.
|
Бейсенбі
|
09.00- 10.00
10.00-12.00
12.00-13.00
|
Тәрбиешілерге кеңес (сұраныс
бойынша)
Мад тобына психокоррекциялық
сабақ «Жануарлардың достығы»
Құжатпен жұмыс, диагностикалық
материалдарды, ата-аналар мен педагогтарға арнап жадынама
әзірлеу.
Ата-аналарға кеңес беру (Сұраныс
бойынша)
|
Жұма
|
0.00 – 10.00
10.00 – 12.00
3.00-14.00
|
Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін
бақылау.
Эмоционалдық ерік-жігерін дамытуға
арналған жеке түзету-дамыту жұмыс
Танымдық процестерін дамытуға
арналған жаттығулар (жеке)
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды
әзірлеу.
|
2024 жылдың қаңтар айына
(15.01-19.01) арналған
педагог-психологтың
циклограммасы
Мақсаты:
Балабақша тәрбиеленушілерінің
психологиялық ахуалын дамыту
Апта
күні
|
Уақыты
|
Сабақтар
|
Дүйсенбі
|
09.00 – 10.00
10.00-12.00
12.00 – 13.00
|
Топтарды аралап, балалардың
көңіл-күйлерін бақылау.
Қолдың ұсақ моторикасын
дамыту, әртүрлі заттардың көмегімен ойыншықтарды алуды үйрету
мақсатында «Балық аулау» ойынын
өткізу.
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды
әзірлеу.
|
Сейсенбі
|
09.00 – 10.00
10.00 – 10.40
10.40 – 12.00
13.00-14.00
|
Топтарды аралап, балалардың көңіл-күйлерін
бақылау.
Балаларға екі бөліктен тұтас
бейнені құрастыруды үйрету мақсатында «Құстар біздің досымыз»
дидактикалық ойын өткізу.
Танымдық процестерін дамытуға арналған жаттығулар
(орта тобы)
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды
әзірлеу.
|
Сәрсенбі
|
09.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
Топтарды аралап, балалардың
көңіл-күйлерін бақылау.
Балаға бірнеше бөліктерден
тұратын тұтас суретті құрастыруды үйрету, төзімділікке, бастаған
істі аяқтауға тәрбиелеу мақсатында « Суретті құрастыр» дидактикалық
ойын
Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды
әзірлеу.
|
Бейсенбі
|
09.00- 10.00
10.00-12.00
16.00-18.00
|
Топтарды аралап, балалардың
көңіл-күйлерін бақы |