Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Білім беру ұйымының атауы

    Қарашілік орта мектебі

    Пән:

    Биология

    Бөлім

    8.2А Заттардың тасымалдануы

    Педагогтің аты-жөні:

    Мухамеджанова М.М.

    Күні:

    5.12.2022ж

    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: 7 Қатыспағандар саны:-0

    Сабақтың тақырыбы:

    Қантамырлар жүйесінің түрлері.Ашық және тұйық қанайналым жүйелері.Үлкен және кіші қанайналым шеңберлер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.3.10 жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау;

    Сабақтың мақсаты:

    Жануарлардың қанайналым жүйесі түрлерін анықтайды;үлкен және кіші қанайналым шеңберлері туралы түсіндіреді,көрсетеді; адамның қанайналым жүйесі туралы білімін біледі;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 минут












    5 минут















    Жаңа сабаққа кіріспе

    6 минут







    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

    «Ақ тілек» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.



    «Атом,молекула» әдісі арқылы топқа бөлу






    Үй тапсырмасын тексеру:

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы

    Ірі қан тамырларының қабырғалары неше қабаттан түзіледі?

    Қан тамырларының қабырғаларын сипаттап бер?

    Қан тамырлар неше топқа бөлінеді?

    Артерия қан тамырын сипатта?

    Вена қантамыры туралы не білесің?

    Капиллярлар қандай қызмет атқарады?

    Жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін сипатта?



    «Ой қозғау» әдісі.

    1.*** Мас адам неге түзу жүре алмайды?

    (Алкоголь – адам ағзасы үшін улы. Арақ ішкен адамда алкоголь зардабы 21 күнге дейін созылады. Алкоголь әсіресе жас баланың жүйке жасушаларына өте зиянды. Алкоголь – күллі әлемге таралған ертеден келе жатқан есірткі, адам өміріне өте қауіпті у )




    2.Бейнематериал көрсетіледі

    .


    ,


    Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін,

    тілектерін білдіреді.





    Оқушылар «атом» дегенде жан-жаққа шашырайды, «молекула» дегенде 2-4 тен бірігіп,2 топқа топтасады.

    Әр топқа бағалау парағы таратылып,

    «Топтық бағалау» әдісі арқылы бағаланатындарын біледі.


    Оқушылар интербелсенді тақтадан сұрақтарға жылдам жауап береді.














    Берілген тапсырманы оқып,оқушылар сыни ойлана отырып, өз ойларын айтады.












    Осы бейнероликті көру арқылы оқушыларға жалпылама сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашады

    Оқушылар көрсетілген бейнематериалмен жаңа тақырыпты байланыстырады.











    «Топтық бағалау» әдісі




    Қалыптастырушы бағалау:

    Белсенділік танытқан оқушыларға «Жарайсың!»,

    «Жақсы!» деген мадақтау сөздерімен ынталандыру




    Қалыптастырушы бағалау:

    Белсенділік танытқан оқушыларға «Жарайсың!»,

    «Жақсы!» деген мадақтау сөздерімен ынталандыру












    Қосымша №1:

    Бағалау парағы










    Интербелсендітақта


























    Бейне-материал

    https://www.youtube.com/watch?v=0ud12QXqxv8





    Сабақтың ортасы

    12 минут














    Жеке жұмыс:

    5 минут

















    Жұптық жұмыс:



    5 минут

    «Өкіл» әдісі арқылы топтық жұмыс:

    1-топ: Этанолды этиленді гидратациялау арқылы алу;

    2-топ:Глюкозаны ашыту арқылы алу;


    Дескриптор:

    1. Этанолды этиленді гидратациялау арқылы алынуын түсіндіреді;реакция теңдеуін жазып көрсетеді;

    2. Глюкозаны ашыту арқылы алынуын түсіндіреді; реакция теңдеуін жазып көрсетеді;




    «Кім тапқыр?» әдісі

    Реакция теңдеулерін құрастыру.

    1.Метаннан метанол;бутаннан бутанол-1 алу реакцияларының теңдеулерін құрастырыңдар.


    2.Этеннен этанол алуды көрсететін реакция теңдеулерін жазыңыз.


    *«Химиялық диктант»

    1.Өндірісте .......... әртүрлі әдістермен алады.2.Олардың ішінде ертеден келе жатқаны қантты заттардың ашуынан түзілген ......... айдау арқылы алады.





    «Өзара тапсырма» әдісі

    1) Этанолды этиленді гидратациялап және глюкозаның спирттік ашуы арқылы алуға болады.Этанолды алудың осы екі әдісінің ерекшеліктерін талдап,салыстырыңыз.


    Параметрлері

    Этиленді гидратациялау

    Глюкозаның спирттік ашуы

    1.Реакция теңдеуі



    2.Реакцияның жүру жағдайы



    3.Жылу эффектісі



    4.Қайтымды

    лығы



    5.1 кг спирт алуға жұмсалатын шикізат мөлшері



    2) Реакция теңдеуі бойынша есеп.

    *1,5 моль глюкозаның спирттік ашуы кезінде түзілетін этанолдың массасын есептеңіз.

    Оқушылар этанолдың алыну әдістерін топта талқылап,постерге түсіреді.

    «Өкіл» әдісі арқылы постерлерін қорғайды,әр топтан сайланған «өкілдер» ауысып ,постерін 2-топқа түсіндіреді.











    Оқушылар реакция теңдеулерін құрастырады,жазады.








    ЕҚБ химиялық диктантты орындайды.








    Оқушылар этанолды алу әдістерінің ерекшеліктерін атайды,салыстырады.
























    Берілген реакция теңдеуі бойынша есепті шығарады.

    «Жапондық әдіс» арқылы топтар бірін- бірі бағала

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мухамеджанова Марал Мерекеевна
    27 Мамыр 2024
    264
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қантамырлар жүйесінің түрлері.Ашық және тұйық қанайналым жүйелері.Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері,

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қантамырлар жүйесінің түрлері.Ашық және тұйық қанайналым жүйелері.Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері,

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді сабақ жоспары биология пәнінен 8-сыныпқа арналған.Жас мамандарға сабақ жоспарлауда пайдасы көп.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Білім беру ұйымының атауы

    Қарашілік орта мектебі

    Пән:

    Биология

    Бөлім

    8.2А Заттардың тасымалдануы

    Педагогтің аты-жөні:

    Мухамеджанова М.М.

    Күні:

    5.12.2022ж

    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: 7 Қатыспағандар саны:-0

    Сабақтың тақырыбы:

    Қантамырлар жүйесінің түрлері.Ашық және тұйық қанайналым жүйелері.Үлкен және кіші қанайналым шеңберлер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.3.10 жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау;

    Сабақтың мақсаты:

    Жануарлардың қанайналым жүйесі түрлерін анықтайды;үлкен және кіші қанайналым шеңберлері туралы түсіндіреді,көрсетеді; адамның қанайналым жүйесі туралы білімін біледі;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 минут












    5 минут















    Жаңа сабаққа кіріспе

    6 минут







    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

    «Ақ тілек» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.



    «Атом,молекула» әдісі арқылы топқа бөлу






    Үй тапсырмасын тексеру:

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы

    Ірі қан тамырларының қабырғалары неше қабаттан түзіледі?

    Қан тамырларының қабырғаларын сипаттап бер?

    Қан тамырлар неше топқа бөлінеді?

    Артерия қан тамырын сипатта?

    Вена қантамыры туралы не білесің?

    Капиллярлар қандай қызмет атқарады?

    Жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктерін сипатта?



    «Ой қозғау» әдісі.

    1.*** Мас адам неге түзу жүре алмайды?

    (Алкоголь – адам ағзасы үшін улы. Арақ ішкен адамда алкоголь зардабы 21 күнге дейін созылады. Алкоголь әсіресе жас баланың жүйке жасушаларына өте зиянды. Алкоголь – күллі әлемге таралған ертеден келе жатқан есірткі, адам өміріне өте қауіпті у )




    2.Бейнематериал көрсетіледі

    .


    ,


    Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін,

    тілектерін білдіреді.





    Оқушылар «атом» дегенде жан-жаққа шашырайды, «молекула» дегенде 2-4 тен бірігіп,2 топқа топтасады.

    Әр топқа бағалау парағы таратылып,

    «Топтық бағалау» әдісі арқылы бағаланатындарын біледі.


    Оқушылар интербелсенді тақтадан сұрақтарға жылдам жауап береді.














    Берілген тапсырманы оқып,оқушылар сыни ойлана отырып, өз ойларын айтады.












    Осы бейнероликті көру арқылы оқушыларға жалпылама сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашады

    Оқушылар көрсетілген бейнематериалмен жаңа тақырыпты байланыстырады.











    «Топтық бағалау» әдісі




    Қалыптастырушы бағалау:

    Белсенділік танытқан оқушыларға «Жарайсың!»,

    «Жақсы!» деген мадақтау сөздерімен ынталандыру




    Қалыптастырушы бағалау:

    Белсенділік танытқан оқушыларға «Жарайсың!»,

    «Жақсы!» деген мадақтау сөздерімен ынталандыру












    Қосымша №1:

    Бағалау парағы










    Интербелсендітақта


























    Бейне-материал

    https://www.youtube.com/watch?v=0ud12QXqxv8





    Сабақтың ортасы

    12 минут














    Жеке жұмыс:

    5 минут

















    Жұптық жұмыс:



    5 минут

    «Өкіл» әдісі арқылы топтық жұмыс:

    1-топ: Этанолды этиленді гидратациялау арқылы алу;

    2-топ:Глюкозаны ашыту арқылы алу;


    Дескриптор:

    1. Этанолды этиленді гидратациялау арқылы алынуын түсіндіреді;реакция теңдеуін жазып көрсетеді;

    2. Глюкозаны ашыту арқылы алынуын түсіндіреді; реакция теңдеуін жазып көрсетеді;




    «Кім тапқыр?» әдісі

    Реакция теңдеулерін құрастыру.

    1.Метаннан метанол;бутаннан бутанол-1 алу реакцияларының теңдеулерін құрастырыңдар.


    2.Этеннен этанол алуды көрсететін реакция теңдеулерін жазыңыз.


    *«Химиялық диктант»

    1.Өндірісте .......... әртүрлі әдістермен алады.2.Олардың ішінде ертеден келе жатқаны қантты заттардың ашуынан түзілген ......... айдау арқылы алады.





    «Өзара тапсырма» әдісі

    1) Этанолды этиленді гидратациялап және глюкозаның спирттік ашуы арқылы алуға болады.Этанолды алудың осы екі әдісінің ерекшеліктерін талдап,салыстырыңыз.


    Параметрлері

    Этиленді гидратациялау

    Глюкозаның спирттік ашуы

    1.Реакция теңдеуі



    2.Реакцияның жүру жағдайы



    3.Жылу эффектісі



    4.Қайтымды

    лығы



    5.1 кг спирт алуға жұмсалатын шикізат мөлшері



    2) Реакция теңдеуі бойынша есеп.

    *1,5 моль глюкозаның спирттік ашуы кезінде түзілетін этанолдың массасын есептеңіз.

    Оқушылар этанолдың алыну әдістерін топта талқылап,постерге түсіреді.

    «Өкіл» әдісі арқылы постерлерін қорғайды,әр топтан сайланған «өкілдер» ауысып ,постерін 2-топқа түсіндіреді.











    Оқушылар реакция теңдеулерін құрастырады,жазады.








    ЕҚБ химиялық диктантты орындайды.








    Оқушылар этанолды алу әдістерінің ерекшеліктерін атайды,салыстырады.
























    Берілген реакция теңдеуі бойынша есепті шығарады.

    «Жапондық әдіс» арқылы топтар бірін- бірі бағала

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 8 сынып
    27.05.2024
    264
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мухамеджанова Марал Мерекеевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации