|
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу |
Уақыты:19. 12. 2015ж. Сағ: 14. 25 |
Кабинет: Мультимедиа кабинеті. |
Мұғалім: Касенова Жанар Кабимоллоевна |
|
Сабақтың атауы |
Сафуан Шаймерденов «»Қар» |
||
|
Мақсаты
|
Сабақтың мақсаты: а/ Автор жайлы мағлұмат беру.Мәтіннің мазмұнын таныстыру,мәтіндегі негізгі ойды ұғындыру. Оқушылардың қар жайында,оның пайда болуы,қардың түсі,түрі жайлы түсініктерін кеңейту.ә/Топтастыру арқылы оқушылардың сөйлеу ,тыңдау мәдениетін дамыту б/Табиғатты сүюге оны қорғауға және бір біріне деген мейірімділікке тәрбиелеу |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдісі:топтастыру,баяндау,жинақтау. Сабақтың көрнекілігі: слайд, қарлар, Ассоцияция парағы, шығармашылық тапсырма, бағалау парақшасы. ойыншықтар, шырша. Сабақтың өтілу барысы: І.Ұйымдастыру бөлімі. Оқушы зейінін сабаққа аудару. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Балалар кеше ғана қандай мерекені тойладық? «Тәуелсіздік күні» «Тәуелсіз елім – Қазақстан» атты өзімнің шығармашылығнан өлең оқыту. |
Оқушылар тәуелсіздікке арналған өлеңді оқып , бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту: |
Қарлар арқылы топтастыру,әр топтың топбасшысын сайлау . Бағалау парақшасын тарату.
|
Оқушылар ұнаған қарды таңдап, топқа бөлінеді. Әр топбасшысы Бағалау парақшасына өз тобындағы балалардың атын жазады. |
|
|
Мағынаны тану: ІІ.Өткен сабақты пысықтау. Үйге берілген тапсырманы тексеру,пысықтау: «Қызылшұнақ» Әр топтан 1 оқушы өлеңді жатқа айтады . «Кір жаятын жіп»ойыны арқылы үйден салған суреттеріне стикер жапсырады . Ең әдемі суретімен көп стикер жинаған балаға ұпай беріледі. ІІІ.Жаңа сабақ даярлық: Кім жылдам? Балалар қазір біз қандай тараудың шығармаларымен танысып жатырмыз. « Туған жерге қыс келді.» Ендеше қысты қалай елестетесіңдер оны мына суреттерге Ассоцияция жасау арқылы көрсетіңдер. (Мұз айдыны , қар , аққала)
Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Қыста ғана
болады. С.Шаймерденов «Қар»
А)Автор жайлы мәлімет
беру. Ә) Оқулықпен жұмыс. Тізбектей оқу. Б)Мәтінді талдау : ( Әр топқа сұрақ қою) - Қар жауған соң айнала қалай өзгереді? - Жазушының «денені түршіктірер зәрі бар» деген сөзін қалай түсінесіңдер? - Мәтіннен қар жауыр тұрған кезді суреттейтін тұсты тауып оқы. В)Мұғалімнің
түсіндіруі:
Сендер білесіңдер ме? (қар түрлерімен таныстыру)
|
|||
|
V.Сергіту сәті |
|
Оқушылар әр түрлі қимыл жасау арқылы денелерін сергітеді. |
|
|
VI Ой толғаныс .«Мұздақ» бөгеті.
|
а/
Ой қозғау.(оқушылардың ойларын
тыңдау) -
Сонымен балалар
, қар туралы
не біледі екенбіз? (балалардың
жауабын тыңдау) ә/Қандай қар түрлерін білесіңдер?омбы қар, сонар қар, сүр немесе мұздақ қар , ұлпа қар, күпсек қар , жапалақ қар Дәптермен жұмыс : Қар түрлерін жазып ал. |
||
|
VII Бекіту: «Қызықты қыс елінде»
|
Әр топқа шығармашылық тапсырма: Проблемалық сұрақ: Жазда неге қар жаумайды? |
||
|
VIII Үйге тапсырма |
|
Күнделіктеріне жазып алады. |
|
|
IX Бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
||
|
X Кері байланыс |
«Екі тілек , бір жүрек»
|
Стикерге өз әсерлерін жазып, шыршаны безендіреді. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қар ашық сабақ
Қар ашық сабақ
|
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу |
Уақыты:19. 12. 2015ж. Сағ: 14. 25 |
Кабинет: Мультимедиа кабинеті. |
Мұғалім: Касенова Жанар Кабимоллоевна |
|
Сабақтың атауы |
Сафуан Шаймерденов «»Қар» |
||
|
Мақсаты
|
Сабақтың мақсаты: а/ Автор жайлы мағлұмат беру.Мәтіннің мазмұнын таныстыру,мәтіндегі негізгі ойды ұғындыру. Оқушылардың қар жайында,оның пайда болуы,қардың түсі,түрі жайлы түсініктерін кеңейту.ә/Топтастыру арқылы оқушылардың сөйлеу ,тыңдау мәдениетін дамыту б/Табиғатты сүюге оны қорғауға және бір біріне деген мейірімділікке тәрбиелеу |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдісі:топтастыру,баяндау,жинақтау. Сабақтың көрнекілігі: слайд, қарлар, Ассоцияция парағы, шығармашылық тапсырма, бағалау парақшасы. ойыншықтар, шырша. Сабақтың өтілу барысы: І.Ұйымдастыру бөлімі. Оқушы зейінін сабаққа аудару. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Балалар кеше ғана қандай мерекені тойладық? «Тәуелсіздік күні» «Тәуелсіз елім – Қазақстан» атты өзімнің шығармашылығнан өлең оқыту. |
Оқушылар тәуелсіздікке арналған өлеңді оқып , бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту: |
Қарлар арқылы топтастыру,әр топтың топбасшысын сайлау . Бағалау парақшасын тарату.
|
Оқушылар ұнаған қарды таңдап, топқа бөлінеді. Әр топбасшысы Бағалау парақшасына өз тобындағы балалардың атын жазады. |
|
|
Мағынаны тану: ІІ.Өткен сабақты пысықтау. Үйге берілген тапсырманы тексеру,пысықтау: «Қызылшұнақ» Әр топтан 1 оқушы өлеңді жатқа айтады . «Кір жаятын жіп»ойыны арқылы үйден салған суреттеріне стикер жапсырады . Ең әдемі суретімен көп стикер жинаған балаға ұпай беріледі. ІІІ.Жаңа сабақ даярлық: Кім жылдам? Балалар қазір біз қандай тараудың шығармаларымен танысып жатырмыз. « Туған жерге қыс келді.» Ендеше қысты қалай елестетесіңдер оны мына суреттерге Ассоцияция жасау арқылы көрсетіңдер. (Мұз айдыны , қар , аққала)
Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Қыста ғана
болады. С.Шаймерденов «Қар»
А)Автор жайлы мәлімет
беру. Ә) Оқулықпен жұмыс. Тізбектей оқу. Б)Мәтінді талдау : ( Әр топқа сұрақ қою) - Қар жауған соң айнала қалай өзгереді? - Жазушының «денені түршіктірер зәрі бар» деген сөзін қалай түсінесіңдер? - Мәтіннен қар жауыр тұрған кезді суреттейтін тұсты тауып оқы. В)Мұғалімнің
түсіндіруі:
Сендер білесіңдер ме? (қар түрлерімен таныстыру)
|
|||
|
V.Сергіту сәті |
|
Оқушылар әр түрлі қимыл жасау арқылы денелерін сергітеді. |
|
|
VI Ой толғаныс .«Мұздақ» бөгеті.
|
а/
Ой қозғау.(оқушылардың ойларын
тыңдау) -
Сонымен балалар
, қар туралы
не біледі екенбіз? (балалардың
жауабын тыңдау) ә/Қандай қар түрлерін білесіңдер?омбы қар, сонар қар, сүр немесе мұздақ қар , ұлпа қар, күпсек қар , жапалақ қар Дәптермен жұмыс : Қар түрлерін жазып ал. |
||
|
VII Бекіту: «Қызықты қыс елінде»
|
Әр топқа шығармашылық тапсырма: Проблемалық сұрақ: Жазда неге қар жаумайды? |
||
|
VIII Үйге тапсырма |
|
Күнделіктеріне жазып алады. |
|
|
IX Бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
||
|
X Кері байланыс |
«Екі тілек , бір жүрек»
|
Стикерге өз әсерлерін жазып, шыршаны безендіреді. |
|
шағым қалдыра аласыз













