Материалдар / Қар. ортаңғы топ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қар. ортаңғы топ

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғат көріністерін сипаттау. Қыс мезгілі, қыстағы адамдардың, жануарлардың тіршілігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Қыс мезгілінде болатын құбылыстар туралы түсіндіру. Әр жыл мезгілінің ерекшеліктерін түсіндіру арқылы табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2024
105
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тақырыбы: Қыс қызығы.
Мақсаты: Табиғат көріністерін сипаттау. Қыс мезгілі, қыстағы адамдардың, жануарлардың тіршілігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Қыс мезгілінде болатын құбылыстар туралы түсіндіру.
Әр жыл мезгілінің ерекшеліктерін түсіндіру арқылы табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Көрнекіліктер: Қыс мезгілінің көрінісі слайд.(слайд).
Үлестірмелі құралдар (пластмасс стакан, қағаз қиқымдары, түтікше, аққала бөлшектер

Балаларды нейро- жаттығу арқылы күтіп алу
- Балалар, көңіл-күйлерің қандай?
- Тамаша
-
Бір жылда неше мезгңл бар?

-Төрт мезгіл

-Қанекей атайықшы

-Қыс, көктем,жаз, күз

-Ал қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыз мезгілі

-Қыс мезгілінің ерекшеліктері қандай?

-Дала суық,қар жауады, аққала жасаймыз, шана ,шаңғы тебеміз

-Қыс мезгілінде неше ай бар?

-Үш ай бар Желтоқсан, қаңтар, ақпан

Тәрбиеші: Өте дұрыс айтасыңдар балалар ал қазір бізде қандай ай екенін білесіңбе Шандоз?

-Желтоқсан айы

Тәрбиеші: Жарайсыңдар:

Тәрбиеші: Балалар мында маған видео байланыс арқылы кімнің шыққанын білесіңдерме?

Балалар: Жооқ

Тәрбиеші: Олай болса экранға назар аударайық

(Аққала балалармен сәлемдесіп, жаңа жыл мерекесі келе жатқанын айтып, бірақ қандай дүние жасауға болатынын білмейтінін айтып, көмек сұрайды

Тәрбиеші: Балалар аққалаға көмектесемізбе? Олай болса көмекке барғыларың келсе алдымен менің тапсырмамды орындаймыз

Балалар қуана келіседі

Ритм арқылы балаларды бір-бірден өткізу

Кішкентай аққаланың мекеніне келеді

(Қар жауады)

-Балалар қараңдаршы не жауып жатыр ?

-Қар

-Қар қандай?

-Мұздай

-Пішіндері әр-түрлі

-Жылы жерде еріп кетеді

-Қармен аққала жасаймыз

-үстіне су құйып, мұз болады ,содан соң сырғанаймыз

Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар

Олай болса, қыс туралы тақпақ білесіңдер ме?
Гүлім:  Қандай суық қыс деген,
Қалтырайды құс деген.
Құлақшынды кимесең,
Құлағыңды тістеген.

- Дұрыс, қардың түсі қандай?
- Ақ.

- Ия, қар аппақ, үлпілдек, мамық, жұмсақ, жеңіл. Қар туралы тақпақ білесіңдер ме?

АланҚар жауыпты далаға,         
Қар жауыпты қалаға.                            
Сырғанаймыз біз енді,                         
Отырып ап шанаға.    

Қасым: Аппақ, аппақ қар аппақ,        
Айналаның бәрі аппақ.  
Қырау-қырау жол аппақ,
Қар жамылған тал аппақ.

Ал,қардың үлпілдек екеніне көзімізді жеткізу үшін мына үстел үстіндегі стакандағы түтікшені үрлеп көрейік.
(Балалар үстел үстіндегі  стакандағы түтікшені үрлейді, ондағы қағаз қиқымдарының ұшқанын көреді).
Стакандағы қар ұшты ма?  - Ия.
Қар ұшқындап, жапалақтап, борандатып жауады екен.
Қарды жеуге болады ма?   - Жоқ.

Себебі қар мұздай
Қар аппақ, үлпілдек, мамық, жұмсақ, жеңіл екеніне көзімізді жеткіздік.

Экраннан ОЛФ шығады

-Сәлем достар Қош келдіңдер! Маған көмек беруге келдіңдерма? Сендерді көргеніме өте қуаныштымын:

Тәрбиеші: Әрине біз саған көмектесуге келдік

Балалар үш топқа бөлініп, қалаған орталықтарына отырып, жұмыс жасайды.

1-орталықта балалар шишкалармен жаңа жылдық безендірулер жасайды

2-орталықта балалар тастанды қораптан бұғы жасау

3-орталықта ақ қағаздан қыс бейнесін жасау


Олф: Қандай керемет мен өте қуаныштымын.

Тәрбиеші: Біздің балалар әрқашанда көмекке дайын

Тәрбиеші: Ал балалар олай болса, бақшамызға оралайық. Менімен бірге ойын ойнау арқылы бақшамызға оралайық. (Сызық бойымен , түрлі қимылдар жасау арқылы секіру)

Бақшамызға келіп, оқу іс-әрекетімізді қорытындылау

Тәрбиеші: Бүгінгі іс- әрекеті ұнады ма ?

  • Олай болса мен сендерге ұнамды жайт айтылса, болса қолды шапалақтаймыз, ұнамсыз болса аяқты топылдатамыз.

  • Қар аппақ па?

  • Қар мұздайма?

  • -Қарды жеуге болама?

  • Қардан аққала жасаймызба?

  • Мұзды ауызға салуға болама?

Жарайсыңдар балалар бүгінгі іс –әрекетіне белсенді араласқандарың үшін сыйлықтар ала қойыңдар






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!