Сабақтың басы
8 мин
|
Сәлемдесу
Писхологиялық ахуалды
реттеу
Білім деген теңізден
Тамшы ілім аламыз.
Жер дөңгелек екенін
Жазған Фарби бабамыз!
Карта ,глобус шыққасын
Мойындадық бәріміз.
Өткен тақырыпқа шолу:
-Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.
-Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ
қойып, жауап алыңдар.
Оқу
материалын жариялау «Серпілген сұрақ » әдісі арқылы
жүреді:
-Металдар табиғатта қандай
күйде кездеседі?
-Домна пеші деген не?
Қызметі қандай?
-Полиметалл кені деген не?
-Полиметалдың қолданылуын білеміз
бе?
-Ал бүгінгі сабағымыз кенді
пайдалы қазбалалар туралы болмақ.
Сабақ мақсаты жария етіледі.
|
Жаттығу жасайды.
Сұрақтар қояды, жауап
береді.
Тақырып ашады.
Топқа бірігеді.
|
«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын
толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.
Дескриптор:
1.Сұрақтарға жауап
береді-1б
|
Слайд-1-2
|
Сабақтың ортасы
32 мин
|
1-
тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А) Мәтінмен жұмыс.
-Мәтінді оқып танысыңдар.
-Суреттердің көмегімен кенді қалай өндіретінін
айтып беріңдер.
Ә) Сөздік
жұмысы..
Қара металл,
шойын, болат.
Ә) Суретпен жұмыс.
Суретке мұқият қараңдар.
-Металлург мамандығы туралы не айта
аласыңдар?
-Олар қайда еңбек етеді?
-Қандай өнім өндіреді?
-Металл өндірумен айналысатын қандай
мамандықтарды білесіңдер?
Б)
Сызбамен жұмыс.
-Теміртастан өнімді қалай өндіретінін
түсіндіріңдер.
-Бұл өнімдердің құрамында не
бар?
-Темірден жасалған өнімдерге мысалдар
келтіріңдер.
2тапсырма-«Б:Б:Б» әдісімен
орындалады.
а) Картамен
жұмыс.
-Қазақстанның картасынан темірдің таралу аумағын
анықтаңдар, картадан көрсетіңдер.
ә)
Зерттеу.
-Айналаңдағы қандай заттар қара металдан
жасалған? Оны қайда пайдаланады?
Сергіту сәті:
3
тапсырма: «Қайда ?
Қашан?Қалай?».
- А)
Сұрақ-жауап.
-Магниттің суретіне қараңдар.
-Темірдің қандай қасиеті
көрсетілген?
Ә)
Ойлан.
-Ұшқыш М.Сургутанов ұшу кезінде ұшақтың
тұсбағарының кенеттен ауытқығанын байқаған. Оның бақылауы негізінде
қандай жаңалық ашылды деп ойлайсыңдар
Б) Сен білесің бе?
1920 жылы табылған Ең үлкен метал темір турал
бәлесің бе?Ол қай жерден табылған еді?
Оның салмағы қанша еді?
ЕҚБ тапсырма: Қазақстанда
қара металдың таралу аймағын дерек көздерінен
анықта.
-
ЕБҚ
тапсырма: Қара металды не үшін
пайдаланамыз?
ҚБ тапсырма:
|
Билеп сергиді.
Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма
орындайды.
|
Дескриптор:
2.Сөздікті
жазып, жаттайды-1балл 3.
Металлург мамандығы туралы
әңгімелейді-1балл.
4.Металл өндірумен айналысатын
мамандықтарды атайды-1балл.
5.Теміртастан өнімді қалай
өндіретінін түсіндіреді-1балл.
Дескриптор:
1. Темірдің магниттік қасиеті
туралы анықтайды.
2.
Қазақстанның картасынан
темірдің таралу аумағын анықтап, картадан
көрсетеді
3.Қара металдан жасалған
заттарды атайды.
Дескриптор:
2.
Заттарға ортақ қасиетті атайды-1
балл.
3.Заттарды жасау үшін қандай
пайдалы қазба қолданылатыны туралы
әңгімелейді-1балл
4.Металдардың қасиеттерін
анықтайды-1б
|
Жараты-лыстану оқулығы 4-сынып
2019ж,
дәптер
|