Материалдар / Қарахан мемлекеті.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қарахан мемлекеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып Қарахан Мемлекеті туралы ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2023
193
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қарахан мемлекеті.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

6.2.1.2 ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау

6.3.1.4 тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Қарахан мемлекетінде ислам дінінің енуіне байланысты өзгерістерді талдайды, исламның мемлекеттік дін ретінде жариялануының себептерін анықтайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Б Ұйымдастыру

Оқушыларды топқа бөліп, келесі сұрақтар бойынша талқылау жүргізіңіз:

  • Ислам діні Қазақстан аумағына қалай тарала бастады?

  • Ислам дінінің кең таралуын қандай фактілер арқылы дәлелдей аламыз?

  • Ислам діні қоғамға қандай өзгерістер алып келді деп ойлайсыз?

Сабақтың оқу мақсаттары және бағалау критерийлерін таныстырыңыз.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау


Жаңа білім




Зерттеу

1-тапсырма. Қарахан мемлекетінде ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялау себептерін анықтап, негізгі және қосалқы себептерге топтастырыңыз.

ЕБҚ тапсырма орындауда оқушыға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі

2-тапсырма

1- Мәдениет, білім, ғылым салаларындағы өзгерістер

2-Қоғамдық құрылысы

3- Саяси жүйе

«File» әдісі Ислам дінінің әр салаға ықпалын (әкелген өзгерістерін) талдаңыз. Әр сала бойынша әкелген ең маңызды үш өзгерісін анықтап, пікіріңізді негіздеңіз.

«F» - негізгі фактіні анықтаңыз


«І»- негізгі ндсясын айқындаңыз


«L» - көтерілген негізгі анықтаныз


«Е» - Көтерілген мәселелерді өзіндік көзқарасыңызбен талданыз



ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

«Фрейер моделі» әдісі Сіздің ойыңызша қай салаға әсері көбірек байқалады? Неліктен?


Құрылысы


Сұрағы

Салыстыру


Мысал


3 таяқша” әдісі
Қарахан мемлекетінде ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялау тақырыбына байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды


Бағалау критерийі: Қарахан мемлекетінде ислам дінінің мемлекеттік дін деп жариялау себептерін анықтайды.

Дескрипторлар:

Ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялаудың негізгі бір себебін анықтайды;

Ислам дінінің мемлекеттік дін деп жариялауының қосалқы екі себебін талдайды.

Бағалау критерийі: Қарахан мемлекетінде ислам дінінің енуіне байланысты саяси, экономикалық-әлеуметтік, мәдени өзгерістерді талдайды.

Дескрипторлар

Мәдениет, білім, ғылым салаларындағы үш өзгерісті анықтап, маңызын талдайды;

Қарахан мемлекетінің қоғамдық құрылысындағы 3 өзгерісті атап, пікіріне дәлел келтіреді;

Саяси жүйедегі үш өзгерісті анықтап, пікіріңізді негіздеңіз.






ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
















«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»





Бекіту






Сабақты қорытындылау:Жер иелену ерекшеліктері туралы ұғымдарды анықтамасымен сәйкестендіріңіз.

Үйге тапсырма: Қарахан мемлекетіндегі жер иеленуді Батыс Еуропадағы феодалдық жериеленушілік жүйемен салыстырыңыз.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»


Кері байланыс

«Бағдаршам»

1.Бүгінгі сабақта  білдім,үйрендім?(жасыл стикер)

2.Қиындықтар кездесті,бірақ жеңе білдім. (сары стикер)

3.Түсінбедім,үйренбедім (қызыл стикер)


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!