|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||
|
Пәні: |
|
|||||||||||||||||
|
Бөлім: |
6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қарахан мемлекеті. Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады? |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; 6.2.1.2 ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау 6.3.1.4 тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қарахан мемлекетінде ислам дінінің енуіне байланысты өзгерістерді талдайды, исламның мемлекеттік дін ретінде жариялануының себептерін анықтайды. |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Б Ұйымдастыру Оқушыларды топқа бөліп, келесі сұрақтар бойынша талқылау жүргізіңіз:
Сабақтың оқу мақсаттары және бағалау критерийлерін таныстырыңыз. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
|
||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Зерттеу 1-тапсырма. Қарахан мемлекетінде ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялау себептерін анықтап, негізгі және қосалқы себептерге топтастырыңыз. ЕБҚ тапсырма орындауда оқушыға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі 2-тапсырма 1- Мәдениет, білім, ғылым салаларындағы өзгерістер 2-Қоғамдық құрылысы 3- Саяси жүйе «File» әдісі Ислам дінінің әр салаға ықпалын (әкелген өзгерістерін) талдаңыз. Әр сала бойынша әкелген ең маңызды үш өзгерісін анықтап, пікіріңізді негіздеңіз.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды «Фрейер моделі» әдісі Сіздің ойыңызша қай салаға әсері көбірек байқалады? Неліктен?
“3 таяқша” әдісі ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды
|
Бағалау критерийі: Қарахан мемлекетінде ислам дінінің мемлекеттік дін деп жариялау себептерін анықтайды. Дескрипторлар: Ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялаудың негізгі бір себебін анықтайды; Ислам дінінің мемлекеттік дін деп жариялауының қосалқы екі себебін талдайды. Бағалау критерийі: Қарахан мемлекетінде ислам дінінің енуіне байланысты саяси, экономикалық-әлеуметтік, мәдени өзгерістерді талдайды. Дескрипторлар Мәдениет, білім, ғылым салаларындағы үш өзгерісті анықтап, маңызын талдайды; Қарахан мемлекетінің қоғамдық құрылысындағы 3 өзгерісті атап, пікіріне дәлел келтіреді; Саяси жүйедегі үш өзгерісті анықтап, пікіріңізді негіздеңіз.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
|
||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау:Жер иелену ерекшеліктері туралы ұғымдарды анықтамасымен сәйкестендіріңіз. Үйге тапсырма: Қарахан мемлекетіндегі жер иеленуді Батыс Еуропадағы феодалдық жериеленушілік жүйемен салыстырыңыз. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
|
||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» 1.Бүгінгі сабақта білдім,үйрендім?(жасыл стикер) 2.Қиындықтар кездесті,бірақ жеңе білдім. (сары стикер) 3.Түсінбедім,үйренбедім (қызыл стикер)
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қарахан мемлекеті.
Қарахан мемлекеті.
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||
|
Пәні: |
|
|||||||||||||||||
|
Бөлім: |
6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қарахан мемлекеті. Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады? |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; 6.2.1.2 ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау 6.3.1.4 тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қарахан мемлекетінде ислам дінінің енуіне байланысты өзгерістерді талдайды, исламның мемлекеттік дін ретінде жариялануының себептерін анықтайды. |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Б Ұйымдастыру Оқушыларды топқа бөліп, келесі сұрақтар бойынша талқылау жүргізіңіз:
Сабақтың оқу мақсаттары және бағалау критерийлерін таныстырыңыз. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
|
||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Зерттеу 1-тапсырма. Қарахан мемлекетінде ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялау себептерін анықтап, негізгі және қосалқы себептерге топтастырыңыз. ЕБҚ тапсырма орындауда оқушыға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі 2-тапсырма 1- Мәдениет, білім, ғылым салаларындағы өзгерістер 2-Қоғамдық құрылысы 3- Саяси жүйе «File» әдісі Ислам дінінің әр салаға ықпалын (әкелген өзгерістерін) талдаңыз. Әр сала бойынша әкелген ең маңызды үш өзгерісін анықтап, пікіріңізді негіздеңіз.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды «Фрейер моделі» әдісі Сіздің ойыңызша қай салаға әсері көбірек байқалады? Неліктен?
“3 таяқша” әдісі ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды
|
Бағалау критерийі: Қарахан мемлекетінде ислам дінінің мемлекеттік дін деп жариялау себептерін анықтайды. Дескрипторлар: Ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялаудың негізгі бір себебін анықтайды; Ислам дінінің мемлекеттік дін деп жариялауының қосалқы екі себебін талдайды. Бағалау критерийі: Қарахан мемлекетінде ислам дінінің енуіне байланысты саяси, экономикалық-әлеуметтік, мәдени өзгерістерді талдайды. Дескрипторлар Мәдениет, білім, ғылым салаларындағы үш өзгерісті анықтап, маңызын талдайды; Қарахан мемлекетінің қоғамдық құрылысындағы 3 өзгерісті атап, пікіріне дәлел келтіреді; Саяси жүйедегі үш өзгерісті анықтап, пікіріңізді негіздеңіз.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
|
||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау:Жер иелену ерекшеліктері туралы ұғымдарды анықтамасымен сәйкестендіріңіз. Үйге тапсырма: Қарахан мемлекетіндегі жер иеленуді Батыс Еуропадағы феодалдық жериеленушілік жүйемен салыстырыңыз. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
|
||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» 1.Бүгінгі сабақта білдім,үйрендім?(жасыл стикер) 2.Қиындықтар кездесті,бірақ жеңе білдім. (сары стикер) 3.Түсінбедім,үйренбедім (қызыл стикер)
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













