Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Б
Ұйымдастыру
Оқушыларды топқа бөліп, келесі
сұрақтар бойынша талқылау
жүргізіңіз:
-
Ислам діні Қазақстан аумағына
қалай тарала бастады?
-
Ислам дінінің кең таралуын
қандай фактілер арқылы дәлелдей
аламыз?
-
Ислам діні қоғамға қандай
өзгерістер алып келді деп
ойлайсыз?
Сабақтың оқу мақсаттары және
бағалау критерийлерін
таныстырыңыз.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу
1-тапсырма. Қарахан мемлекетінде ислам
дінін мемлекеттік дін деп жариялау себептерін анықтап, негізгі және
қосалқы себептерге
топтастырыңыз.
ЕБҚ тапсырма орындауда оқушыға
жұпты таңдауда қолдау
көрсетіледі
2-тапсырма
1- Мәдениет, білім, ғылым
салаларындағы өзгерістер
2-Қоғамдық
құрылысы
3- Саяси
жүйе
«File»
әдісі Ислам дінінің әр салаға
ықпалын (әкелген өзгерістерін) талдаңыз. Әр сала бойынша әкелген ең
маңызды үш өзгерісін анықтап, пікіріңізді
негіздеңіз.
«F» - негізгі фактіні
анықтаңыз
|
|
«І»- негізгі ндсясын
айқындаңыз
|
|
«L» - көтерілген негізгі
анықтаныз
|
|
«Е» - Көтерілген мәселелерді
өзіндік көзқарасыңызбен талданыз
|
|
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде
қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
«Фрейер моделі»
әдісі Сіздің ойыңызша қай салаға
әсері көбірек байқалады?
Неліктен?
Құрылысы
|
Сұрағы
|
Салыстыру
|
Мысал
|
“3 таяқша” әдісі
Қарахан мемлекетінде ислам дінін мемлекеттік дін
деп жариялау тақырыбына байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке
салады.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде
қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
|
Бағалау критерийі:
Қарахан мемлекетінде ислам дінінің мемлекеттік дін деп жариялау
себептерін анықтайды.
Дескрипторлар:
Ислам дінін
мемлекеттік дін деп жариялаудың негізгі бір себебін
анықтайды;
Ислам дінінің
мемлекеттік дін деп жариялауының қосалқы екі себебін
талдайды.
Бағалау критерийі:
Қарахан мемлекетінде ислам дінінің енуіне байланысты саяси,
экономикалық-әлеуметтік, мәдени өзгерістерді
талдайды.
Дескрипторлар
Мәдениет, білім,
ғылым салаларындағы үш өзгерісті анықтап, маңызын
талдайды;
Қарахан мемлекетінің
қоғамдық құрылысындағы 3 өзгерісті атап, пікіріне дәлел
келтіреді;
Саяси жүйедегі үш
өзгерісті анықтап, пікіріңізді
негіздеңіз.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
|
Кері
байланыс
|
«Бағдаршам»
1.Бүгінгі сабақта
білдім,үйрендім?(жасыл стикер)
2.Қиындықтар кездесті,бірақ
жеңе білдім. (сары стикер)
3.Түсінбедім,үйренбедім (қызыл
стикер)
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|