Материалдар / Қарахан мемлекеті 2- тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қарахан мемлекеті 2- тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ кең түрде ашылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
177
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қарахан мемлекеті.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

6.2.1.2 ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау

6.3.1.4 тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Қарахан мемлекетінің ерте орта ғасырлардағы мемлекеттерден ерекшелігін талдайды, ислам дінінің қоғамға әсерін зерттейді.

Құндылықтар

Әділдік және жауапкершілік айы;

Апта дәйексөзі:

Өміріңнің сапасына тек өзің жауаптысың!

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы








Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3. «Менің таңдауым» әдісі арқылы топтарға бөлінеді

1. топ Қимақ қағанаты

2.топ Қарахан мемлекеті


Үй тапсырмасын сұрау.

С
иқырлы қалам
әдісі арқылы сұрақ – жауап




Оқушылар бір -біріне тілек айтады.

Менің таңдауым әдісі арқыля топқа бөлінеді.


Оқушылар сиқырлы қалам әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді .











Мадақтау





 

Қазақстан тарихы (көнезаманнан бүгінге дейін). Бестомдық. 1-том. – Алматы, 2010 ж.


Дк экран слайд.

Сабақтың басы










Жұптық жұмыс














Топтық жұмыс















Жеке жұмыс

Жаңа тақырыпқа кіріспе

Қарахан мемлекеті жайлы қысқаша видео сабақ көрсету .



І. 1-тапсырма Нотбук әдісі арқылы

сызбамен жұмыс





Зерттеу және талдау

2-тапсырма Қарахан мемлекетін ерте орта ғасырлардағы мемлекеттермен ( немесе бір мемлекетті таңдап алып) салыстырып, ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтаңыз:

1- Саяси дамуы

2- Жер иелену ерекшеліктері

3-Мәдениеті

4-Шаруашылығы

өз жұмыстарының нәтижелерін постерге Венн диаграммасында орындап, қорғайды.



3- тапсырма.

Қарахан мемлекетінің аумағын анықтау.

Қарахан мемлекетінің аумағын кескін картаға түсіру.

Оқушыларға Қарахан мемлекетінің аумағы туралы шағын мәтінді беріп, соның негізінде аумағын көрсетуді тапсырыңыз. Саяси картасын көрсетіп дұрыс жауабымен салыстырыңыз.


Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшіліктері


Ихталық жер


Вахталық жер



Оқушылар видео сабақты көреді.








Дискриптор:

1.Қарахан мемлекетінің құрлымын біледі.

2.Қарахан мемлекетінің билеушілерін біледі.








Дискриптор: 1.Қарахан мемлекетінің даму ерекшеліктерін анықтайды..








Дискриптор :

1.Картамен жұмыс жасайды

2.Қарахан мемлекетінің жер иелену ерекшіліктерін анықтайды..











ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»













«Жұлдызшалар»




Интерактивті тақта слайд.






















Ақпараттық мәтін



http://e-history.kz/kz











Орта ғасырлардағы мемлекеттер картасы







кесте







Сабақтың соңы















Рефлекция

Сабақты қорытындылау

Umaigra платформасы



Үй тапсырмасы : Қарахан мемлекеті жайлы қысқаша эссе жазу .


Рефлексия банка әдісі бойынша


Қарахан мемлекеті

Не білдім?

Не көрдім?

Не түсіндім?

Нені жетілдіруім керек?


Сабақтың тақырыбын қорытындылау.
















Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


«Ең үздік жауап»

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды





Umaigra

Платформасы















Слайд














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!