Тексерілді:
МД оқу ісі жөніндегі
орынбасары
Білім беру ұйымының
атауы
|
|
Бөлім:
|
Зерде аясын
дамыту
|
Психологтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сынып: 1ә
|
Оқушы
аты-жөні
|
Үйден оқитын
оқушы
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Жады мен ойлауды
дамыту
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
1.3.1.3 қарама-қарсы
қатынастарды (тыныш-қатты,
алыс-жақын)
орнату
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушы істей
алады: қарама-қарсы
қатынастарды (тыныш-қатты,
алыс-жақын)
орната
алады.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Психологтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Мотивациялық -
қозғаушылық
|
-
Сәлемдесу.
-
Бір жылда қанша мезгіл
бар?
-
Қазір қандай
мезгіл?
-
Күз мезгілінде канша ай
бар?
-
Бір айда қанша күн
бар?
-
Бір аптада қанша күн
бар?
-
Апта күндерін
ата
Тыңда –
қайтала:
Қыстың жақын
қалғанын,
Жапырақтар
білгендей
Желмен ұшып
барады
Жерге қонып
үлгермей.
Дұрыс айт, өзіңді қадағала,
дұрыс сөйле
|
Сәлемдесу
Күнделікті сөздерге жауап
беру
|
«Смайлик»
әдісі
|
Сұрақ
жауап
Күнделікті сөз
планшеті
|
Ізденуші-ұйымдастырушылық кезеңі
|
Тапсырма
«Көңілді
бастаушы» -
жұмбақ
- Жұмбақты
тап.
Оны ешкім
көрмеді
Тыңдаңыз - бәрі
естіді,
Денесі жоқ, бірақ ол өмір
сүреді,
Тілсіз - айқайлайды.
(жаңғырық)
- Эхо дегеніміз
не?
-Жаңғырды қайдан
естідің?
- Жаңғырық басқа қалай
аталады?
-Дыбыс туралы не
білесіңдер?
«Тыныш-қатты» дене
жаттығулары
Дыбыс тыныш болса – қол
соғамыз, қатты болса – таптаймыз: Сағаттың сықыры, өтіп бара жатқан
көліктің шуы, балғаның дыбысы, жапырақтардың сыбдыры, үзілістегі
балалардың дауысы.
- Үзіліс кезінде өзіңді қалай
ұстау керек?
|
Суреттер
салу
|
|
Жалпы білім беретін
пәндерге байланысты сөздерді тыңда –
қайтала
Сұрақ -жауап
әдісі
Суреттер сөйлейді
әдісі
|
Сергіту
сәті:
|
«Менің көңіл-күйім»
жаттығуы Алдарыңдағы бланкіге өз
көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар.
Тік ұста
бойыңды.
Жоғары соз
қолыңды.
Соз қолыңды
тағыда.
Жеткіз жираф
мойынына.
Орнымыздан
тұрайық,
Алақанды
ұрайық.
|
Мұғаліммен бірге
сергіту сәтін жасау
|
|
|
Рефлекцивті коррекциялаушы
кезеңі
|
- Біз бүгін не
істедік?
- Біз бүгін _______Мақтау,
мадақтау.
|
Жұмысты мадақтау,
мақтау, қол шапалақтау
|
|
Динамикасы
|
Күтілетін
нәтиже:
Нені
біледі: қарама-қарсы
қатынастарды (тыныш-қатты,
алыс-жақын)
орната
алады.
Қандай түсініктерді
игерді: Толықтай жауап беру
қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп,
білді.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері: Жады мен ойлауды дамытады,
қарама-қарсы қатынастарды (тыныш-қатты,
алыс-жақын)
орната
алады.