Материалдар / Қарама-қарсы қатынастарды (тыныш-қатты, алыс-жақын) орнату 2 сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қарама-қарсы қатынастарды (тыныш-қатты, алыс-жақын) орнату 2 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйден оқитын оқушыға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2023
223
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

МД оқу ісі жөніндегі орынбасары


Білім беру ұйымының атауы


Бөлім:

Зерде аясын дамыту

Психологтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Оқушының аты-жөні

Үйден оқитын оқушы

Сабақтың тақырыбы:

Жады мен ойлауды дамыту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.3.1.3 қарама-қарсы қатынастарды (тыныш-қатты, алыс-жақын) орнату

Сабақтың мақсаты

Оқушы істей алады: қарама-қарсы қатынастарды (тыныш-қатты, алыс-жақын) орната алады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Психологтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Мотивациялық - қозғаушылық



- Сәлемдесу.

Тыңда – қайтала:

Қыстың жақын қалғанын,

Жапырақтар білгендей

Желмен ұшып барады

Жерге қонып үлгермей.

Дұрыс айт, өзіңді қадағала, дұрыс сөйле

Сәлемдесу

Күнделікті сөздерге жауап беру

«Смайлик» әдісі


Сұрақ жауап


Күнделікті сөз планшеті

Ізденуші-ұйымдастырушылық кезеңі






Тапсырма

«Қатты», «тыныш» деңіз

Мұғалімнен кейін қайталаңыз.

Алақандарыңмен партада дауыстап «барабандаймыз».

Балалар сұқ саусағын ерніне қойып, үнсіз «цктст» дейді.

 Ал қазір маған көмекші керек.

1. Үстелге жақын тұрыңыз.

2. Үстелден алыс тұрыңыз.

3. Маған жақынырақ тұрыңыз.

4. Менен алысырақ тұрыңыз.

5. Терезеге жақынырақ, ал есіктен алысырақ тұрыңыз.

Геометриялық материалмен жұмыс.

Сенің үстеліңде геометриялық пішіндер бар. Оларды келесідей реттеңіз:

1. Шеңбер шаршыға жақын жатты.

2. Шаршы үшбұрышқа жақын орналасты.

3. Үшбұрыш шаршыдан әрі қарай, бірақ шеңберге жақынырақ жатты.

4. Үшбұрыш шаршы мен шеңберден алыс жатты.

5. Шеңбер үшбұрыштан алыс, бірақ шаршыға жақын жатты.

Суреттер салу




Жалпы білім беретін пәндерге байланысты сөздерді тыңда – қайтала




Сұрақ -жауап әдісі






Сергіту сәті:


Шаршаған шығарсың?

Жарайды, тұр орныңнан.

Аяқтарыңды таптап,

Қолдарыңды сипа.

Айналып, бұралып

Өз үстеліңе отыр.

Мықтап көзімізді жабамыз,

Беске дейін бірге санаймыз.

Ашып, жыпылықтатамыз

Жұмысты біз жалғастырамыз.

Мұғаліммен бірге сергіту сәтін жасау


Рефлексивті коррекциялаушы кезеңі

- Біз бүгін не істедік?

- Біз бүгін _______Мақтау, мадақтау.



Жұмысты мадақтау, мақтау, қол шапалақтау


Динамикасы


Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: қарама-қарсы қатынастарды (тыныш-қатты, алыс-жақын) орната алады.

Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Жады мен ойлауды дамытады, қарама-қарсы қатынастарды (тыныш-қатты, алыс-жақын) орната алады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!