Материалдар / Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: «Шаршы, тіктөрбұрыш» (геометриялық пішіндер)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: «Шаршы, тіктөрбұрыш» (геометриялық пішіндер)

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласы: Таным Бағдарлама тараулары: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: «Шаршы, тіктөрбұрыш» (геометриялық пішіндер) Мақсаты: Балаларға 1,2,3,4 сандарын бекіту. Геометриялық пішіндер шаршы, тіктөтрбұрыш туралы білімдерін бекіту;шаршы, тіктөртбұрыш(геометриялық пішіндер) туралы түсініктерін беру. Заттарды саныны қарай салыстыру дағдыларын бекіту. Құрал жабдықтар: геомериялық пішіндер Блингвалды компанент: шаршы- квадрат-square , тіктөртбұрыш- прямоуглльник-rectangle
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2018
4326
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Базаргалиева Гулшат Базаргаликызы

Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы

«Наурыз» мектепке дейінгі шағын

оқу тәрбие орталығының тәрбиешісі.


Геометриялық пішіндерді топтастыру.

Қарапайым математика

Білім беру саласы: Таным

Бағдарлама тараулары: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Тақырыбы: «Шаршы, тіктөрбұрыш» (геометриялық пішіндер)

Мақсаты: Балаларға 1,2,3,4 сандарын бекіту. Геометриялық пішіндер шаршы, тіктөтрбұрыш туралы білімдерін бекіту;шаршы, тіктөртбұрыш(геометриялық пішіндер) туралы түсініктерін беру. Заттарды саныны қарай салыстыру дағдыларын бекіту.

Құрал жабдықтар: геомериялық пішіндер

Блингвалды компанент: шаршы- квадрат-square , тіктөртбұрыш- прямоуглльник-rectangle

Әрекет

кезеңі



Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балаланың іс-әрекеті

Мотивациалық қозғаушы

Шаттық шеңбері

Амансың ба Алтын күн!

Амансың ба жер ана!

Амансың ба достарым

Сендерді көрсем қуанам!


Шеңберге тұрып қимылмен көрсетеді

Іздену –ұйым-дасты-рушы-лық

«Сан және таңба» д/ойын

Балалардың алдыңды әр түрлі заттардан салынған карточкалар (1-ден 4-ке ейін)барТәрбиеші бір-бірден санды көрсетеді (1-ден 4-ке дейін), ал балалар санға сәйкес суреттері бар карточкаларды көрсетеді.

«Сол жаққа, оң жаққа» д/ойын,.

-Балалар, қазір сендер шерудегі спортшының оң жаққа бара жатқаныны қызыл шар, ал сол жаққа бара жатқанын көк шар беріңдер.

«Зейінді бол» д/ойын

Суретте дөңгелек сол жақта, шаршы ортада, үшбұрыш оң жақта орналасқан .Суретке мұқият қарап ұқсастырып біріктіруду ұсынады.

Жаңа тақырып.

«Сана және боя» д/ойын.

Текшеде қандай сан жазылса, сол жақтакғы бос орынға салынған жалаушаның соншасын бояу керек.


Сергіту сәті.

Орнымыздан тұрамыз

Қолды белге қоямыз

Иілеміз оңға бір,

Тыңдайдй ,санғс сәйкес суреті бар карточканы көрсетеді.










Атайды (дөңгелек сол жақта, шаршы ортада, үшбұрыш оң жақа)










Қимылмен көсретеді.


Иілеміз солға бір.

Жоғары қолды созамыз,

Аяқтың ұшына тұрамыз,

Бір отырып бір тұрып,

Біз тынығып аламыз.


«Дұрыс боя» д/ойын

Әр түрлі пішіндер арасынан тіктөртбұрыш пішіндерді, шаршыны тауып бояу керектігін түсіндіреді.

Қандай пішіндерді боядыңдар?

-Неше шаршы, көлемдері қандай?

Қанша тіктөртбұрыш, көлемдері қандай?








Тапсырманы тыңдап орындайды.

Рефлексивтік-

түзетушілік

Қорту.

Балалар бүгін қандай пішіндермен таныстық?

Неге үш бұрыш деп атаймыз?

Неге төртбұрыш дейміз?

Балаларды мадақтау, бағалау



Күтілетін нәтиже:

Білу керек: біріктірілген геометриялық пішіндерді кеңістікте орналасуын

Нені игерді: геоматриялық пішіндердің айырмашылықтарын ажыратуды

Істей білу керек: заттарды санына қарай салыстыруды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!