Ұйымдастырылған оқу іс-қызыметінің технологиялық картасы.
Күні: 12.01.2023ж
Сыныбы: 0 «в»
Тәрбиеші: Алипкалиева. Акжаркын Бауыржановна
Білім беру саласы: Таным дағды
Бөлімі: Математика
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Қарапайым мысалдар мен есептер шығару»
Оқу іс-әрекетінің мақсаты Қарапайым мысалдар шығаруға үйрету, логикалық есеп арқылы баланың қиялын, ой-өрісін дамыту.
Көрнекілігі: оқулық, тақта, суреттер.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, дәптермен жұмыс АКТ
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі |
Топқа бөлу Балықтар арқылы топқа бөлінеді. |
Шаттық шеңберін қимылдармен орындайды. |
|
Ізденістер. Ұйымдастырушы |
Балалар, біз бүгін сендермен қарапайым мысалдардан есептер шығаруды үйренеміз. Ой – қозғау әдісі Жұмбақ Терісі бар, жүні жоқ, Жүрісі бар,ізі жоқ. Қанаты бар ұшпайды, Су астында қыстайды. (Балық) «Балық аулайық» ойыны арқылы тапсырмаларды орындайық. Біздің қармағымызға сазан балығы түсіпті.
Сазан балығының тапсырмасы 1.Әр аквариумда неше балықтан бар сана және ата?
Қармаққа түскен екінші балығымыз «Алабұға»
Алабұға балықтың тапсырмасы 2. Суретке қара.Мысалдарды шығар.
3+2= 2+2= 2+1= 1+1= 1+1= 2+1= 1+4= 1+2= 2+3= 1+2= 4+1= 2+2= Үшінші балық «Көксерке» балықтың тапсырмасы
3.7 цифрын боя.
Сергіту сәті АКТ арқылы Аяқтарды топылдат, Алақанды сартылдат, Оңға да, солға да Бұрыламыз, оңай - ақ Басымызды шайқаймыз, Қолымызды бұлғаймыз. Оңға да, солға да Бұрыламыз, оңай - ақ, Секіреміз биікке, бәрімізге көңілді Оңға да, солға да Бұрыламыз, оңай – ақ Топтық жұмыс 1 – топ: көрші сандарын табу
2 – топ: түсіп қалған сандарды қолданып, есеп шығару
3 – топ: салыстыу
Санамақ айту Бір дегенім - білім, Білім жарық күнің. Екі дегенім - еңбек, Еңбек бәрін жеңбек. Үш дегенім – үміт, Үміт артар жігіт. Төрт дегенім – төзім, Төзе білем өзім. Бес дегенім – бесік, Шықтық содан өсіп. |
Қызығушылық танытады
Жұмбақты шешеді
Балалар тапсырманы мұқият тыңдайды.
Дәптердегі тапсырманы жылдам орындауға тырысады
мысалдарды орындайды
Көксерек балығының тапсырмаларын орындайды.
Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге жасап шығады
топтар тапсырмаларды орындайды.
топтар балық арқылы бағаланады
балалар санамақты тәрбиешімен орындайды. |
|
Рефлекциялық-түзеушілік |
- Балалар, бүгін біз не үйрендік? - Қандай ойын ойнадық?
|
Балалар бағаланады.
|
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: қарапайым мысалдар мен есептерді шығаруды
Нені игерді: санамақ айтуды
Нені білді: топпен жұмыс
істеуді, ұйымшыл болу
керектігін
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қарапайым мысалдармен есептер шығару
Қарапайым мысалдармен есептер шығару
Ұйымдастырылған оқу іс-қызыметінің технологиялық картасы.
Күні: 12.01.2023ж
Сыныбы: 0 «в»
Тәрбиеші: Алипкалиева. Акжаркын Бауыржановна
Білім беру саласы: Таным дағды
Бөлімі: Математика
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Қарапайым мысалдар мен есептер шығару»
Оқу іс-әрекетінің мақсаты Қарапайым мысалдар шығаруға үйрету, логикалық есеп арқылы баланың қиялын, ой-өрісін дамыту.
Көрнекілігі: оқулық, тақта, суреттер.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, дәптермен жұмыс АКТ
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі |
Топқа бөлу Балықтар арқылы топқа бөлінеді. |
Шаттық шеңберін қимылдармен орындайды. |
|
Ізденістер. Ұйымдастырушы |
Балалар, біз бүгін сендермен қарапайым мысалдардан есептер шығаруды үйренеміз. Ой – қозғау әдісі Жұмбақ Терісі бар, жүні жоқ, Жүрісі бар,ізі жоқ. Қанаты бар ұшпайды, Су астында қыстайды. (Балық) «Балық аулайық» ойыны арқылы тапсырмаларды орындайық. Біздің қармағымызға сазан балығы түсіпті.
Сазан балығының тапсырмасы 1.Әр аквариумда неше балықтан бар сана және ата?
Қармаққа түскен екінші балығымыз «Алабұға»
Алабұға балықтың тапсырмасы 2. Суретке қара.Мысалдарды шығар.
3+2= 2+2= 2+1= 1+1= 1+1= 2+1= 1+4= 1+2= 2+3= 1+2= 4+1= 2+2= Үшінші балық «Көксерке» балықтың тапсырмасы
3.7 цифрын боя.
Сергіту сәті АКТ арқылы Аяқтарды топылдат, Алақанды сартылдат, Оңға да, солға да Бұрыламыз, оңай - ақ Басымызды шайқаймыз, Қолымызды бұлғаймыз. Оңға да, солға да Бұрыламыз, оңай - ақ, Секіреміз биікке, бәрімізге көңілді Оңға да, солға да Бұрыламыз, оңай – ақ Топтық жұмыс 1 – топ: көрші сандарын табу
2 – топ: түсіп қалған сандарды қолданып, есеп шығару
3 – топ: салыстыу
Санамақ айту Бір дегенім - білім, Білім жарық күнің. Екі дегенім - еңбек, Еңбек бәрін жеңбек. Үш дегенім – үміт, Үміт артар жігіт. Төрт дегенім – төзім, Төзе білем өзім. Бес дегенім – бесік, Шықтық содан өсіп. |
Қызығушылық танытады
Жұмбақты шешеді
Балалар тапсырманы мұқият тыңдайды.
Дәптердегі тапсырманы жылдам орындауға тырысады
мысалдарды орындайды
Көксерек балығының тапсырмаларын орындайды.
Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге жасап шығады
топтар тапсырмаларды орындайды.
топтар балық арқылы бағаланады
балалар санамақты тәрбиешімен орындайды. |
|
Рефлекциялық-түзеушілік |
- Балалар, бүгін біз не үйрендік? - Қандай ойын ойнадық?
|
Балалар бағаланады.
|
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: қарапайым мысалдар мен есептерді шығаруды
Нені игерді: санамақ айтуды
Нені білді: топпен жұмыс
істеуді, ұйымшыл болу
керектігін
шағым қалдыра аласыз
























