Материалдар / Қарапайым салу есептері

Қарапайым салу есептері

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдері сабақ жоспарын сыни тұрғысынан ойлау технологиясын пайдаланып құру үшін көмегі бар деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
805
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Отарова Гүлмира ТоктаровнаҮш тілде оқытатын №21 орта мектеп – гимназиясының математика пәні мұғалімі
ПәніГеометрияКласы
ТақырыпҚарапайым салу есептері
Мақсаты Салу есептерін өзбетінше ұғынады ,қысқа да нұсқа жазбаша жеткізеді
Оқыту нәтижесіФигураларды,элементтерін сызғыш пен циркуль арқылы салуды үйренеді
Кезеңдері Мұғалім әрекетіОқушы әрекетіБағалауРесурстар


1. Оқушымен амандасу2. Төрт топқа бөлемін(Δ.□.˂.―) фигуралары арқылы1.Амандасады.2.төрт фигура арқылы 4 «жанұя» топқа бөлініп отырады.3.Топ мүшелеріне 1,2,3,4 деп нөмер белгіленеді.

Қима қағаздар
Қызығушылықты ояту«Ой шақыру стратегиясы»1. Салу есептері туралы оқушыларға төрт сүрақ қойылады. 1. Берілген бүрышқа тең бұрышты салуды қалай орындап едіңдер?2. Бұрыштың биссектрисасын қалай салуға болады ?3. Берілген кесіндіні циркуль мен қалай қақ болуге болады?4. Берілген нүкте арқылы өтіп,берілген түзуге перпендикуляр түзуді қалай жүргізуге болады?Бірін-бірі бағалау.Интерактивті тақта
Мағынаны тану «ЖИГСО» әдісі



1. Мұғалім тақырыпты оқушыларға өз бетінше оқуды ұсынады.

2. Сергіту сәтін ұйымдастыру.
1.№1Топ мүшелеріне №1 сұрақ №2 Топ мүшелеріне №2 сұрақ №3 Топ мүшелеріне №3 сұрақ №4 Топ мүшелеріне №4 сұрақ беріліп жауаптарын , тақырыптан толық меңгереді2.Оқушылар сараптау топтарыны бөлінеді (1+1+1+1,2+2+2+2,3+3+3+3,4+4+4+4)Сараптау топтарында өзіне бөлінген сұрақ жауаптарын жұппен , топпен талқылайды , салу жолын сатылап талдайды. 3.Бейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасау.4. «Жанұя» тобына барып, 4салу есебінің «салу алгоритімін» бір- біріне үйретеді.5.Төрт салу есебі презентация жасалып, 4 оқушы интерактивті тақтада салып көрсетеді.

Топтар бір-бірін бағалайдыИнтерактивті тақта
Қорытынды Рефлексия1. Маған сабак ұнады , тақырыпты меңгердім2. Тақырыпты түсіндім , бірақ салу кезінде қиналамын 3. Сабак маған түсініксіз, алгоритмді қолдана алмаймынОқушылар стикерге жазып, тақтаға жапсырады.

Стикер.
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма№5, №6 салу есебі.Оқушы күнделікке жазады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ