Отарова Гүлмира Токтаровна
Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп – гимназиясының математика пәні мұғалімі
|
Пәні |
Геометрия |
Класы |
7в |
|
|
Тақырып |
Қарапайым салу есептері |
|||
|
Мақсаты |
Салу есептерін өзбетінше ұғынады ,қысқа да нұсқа жазбаша жеткізеді |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
Фигураларды,элементтерін сызғыш пен циркуль арқылы салуды үйренеді |
|||
|
Кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
1. Оқушымен амандасу 2. Төрт топқа бөлемін(Δ.□.˂.―) фигуралары арқылы |
1.Амандасады. 2.төрт фигура арқылы 4 «жанұя» топқа бөлініп отырады. 3.Топ мүшелеріне 1,2,3,4 деп нөмер белгіленеді. |
|
Қима қағаздар |
|
Қызығушылықты ояту «Ой шақыру стратегиясы» |
1. Салу есептері туралы оқушыларға төрт сүрақ қойылады. |
1. Берілген бүрышқа тең бұрышты салуды қалай орындап едіңдер? 2. Бұрыштың биссектрисасын қалай салуға болады ? 3. Берілген кесіндіні циркуль мен қалай қақ болуге болады? 4. Берілген нүкте арқылы өтіп,берілген түзуге перпендикуляр түзуді қалай жүргізуге болады? |
Бірін-бірі бағалау. |
Интерактивті тақта |
|
Мағынаны тану «ЖИГСО» әдісі
|
1. Мұғалім тақырыпты оқушыларға өз бетінше оқуды ұсынады.
2. Сергіту сәтін ұйымдастыру. |
1.№1Топ мүшелеріне №1 сұрақ №2 Топ мүшелеріне №2 сұрақ №3 Топ мүшелеріне №3 сұрақ №4 Топ мүшелеріне №4 сұрақ беріліп жауаптарын , тақырыптан толық меңгереді 2.Оқушылар сараптау топтарыны бөлінеді (1+1+1+1,2+2+2+2,3+3+3+3,4+4+4+4) Сараптау топтарында өзіне бөлінген сұрақ жауаптарын жұппен , топпен талқылайды , салу жолын сатылап талдайды. 3.Бейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасау. 4. «Жанұя» тобына барып, 4салу есебінің «салу алгоритімін» бір- біріне үйретеді. 5.Төрт салу есебі презентация жасалып, 4 оқушы интерактивті тақтада салып көрсетеді. |
Топтар бір-бірін бағалайды |
Интерактивті тақта |
|
Қорытынды Рефлексия |
1. Маған сабак ұнады , тақырыпты меңгердім 2. Тақырыпты түсіндім , бірақ салу кезінде қиналамын 3. Сабак маған түсініксіз, алгоритмді қолдана алмаймын |
Оқушылар стикерге жазып, тақтаға жапсырады. |
|
Стикер. |
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма№5, №6 салу есебі. |
Оқушы күнделікке жазады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қарапайым салу есептері
Қарапайым салу есептері
Отарова Гүлмира Токтаровна
Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп – гимназиясының математика пәні мұғалімі
|
Пәні |
Геометрия |
Класы |
7в |
|
|
Тақырып |
Қарапайым салу есептері |
|||
|
Мақсаты |
Салу есептерін өзбетінше ұғынады ,қысқа да нұсқа жазбаша жеткізеді |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
Фигураларды,элементтерін сызғыш пен циркуль арқылы салуды үйренеді |
|||
|
Кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
1. Оқушымен амандасу 2. Төрт топқа бөлемін(Δ.□.˂.―) фигуралары арқылы |
1.Амандасады. 2.төрт фигура арқылы 4 «жанұя» топқа бөлініп отырады. 3.Топ мүшелеріне 1,2,3,4 деп нөмер белгіленеді. |
|
Қима қағаздар |
|
Қызығушылықты ояту «Ой шақыру стратегиясы» |
1. Салу есептері туралы оқушыларға төрт сүрақ қойылады. |
1. Берілген бүрышқа тең бұрышты салуды қалай орындап едіңдер? 2. Бұрыштың биссектрисасын қалай салуға болады ? 3. Берілген кесіндіні циркуль мен қалай қақ болуге болады? 4. Берілген нүкте арқылы өтіп,берілген түзуге перпендикуляр түзуді қалай жүргізуге болады? |
Бірін-бірі бағалау. |
Интерактивті тақта |
|
Мағынаны тану «ЖИГСО» әдісі
|
1. Мұғалім тақырыпты оқушыларға өз бетінше оқуды ұсынады.
2. Сергіту сәтін ұйымдастыру. |
1.№1Топ мүшелеріне №1 сұрақ №2 Топ мүшелеріне №2 сұрақ №3 Топ мүшелеріне №3 сұрақ №4 Топ мүшелеріне №4 сұрақ беріліп жауаптарын , тақырыптан толық меңгереді 2.Оқушылар сараптау топтарыны бөлінеді (1+1+1+1,2+2+2+2,3+3+3+3,4+4+4+4) Сараптау топтарында өзіне бөлінген сұрақ жауаптарын жұппен , топпен талқылайды , салу жолын сатылап талдайды. 3.Бейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасау. 4. «Жанұя» тобына барып, 4салу есебінің «салу алгоритімін» бір- біріне үйретеді. 5.Төрт салу есебі презентация жасалып, 4 оқушы интерактивті тақтада салып көрсетеді. |
Топтар бір-бірін бағалайды |
Интерактивті тақта |
|
Қорытынды Рефлексия |
1. Маған сабак ұнады , тақырыпты меңгердім 2. Тақырыпты түсіндім , бірақ салу кезінде қиналамын 3. Сабак маған түсініксіз, алгоритмді қолдана алмаймын |
Оқушылар стикерге жазып, тақтаға жапсырады. |
|
Стикер. |
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма№5, №6 салу есебі. |
Оқушы күнделікке жазады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













