Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
2
мин.
«Жақсартуға арналған
уақыт»-әдісі
5 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сыныпта жағымды атмосфера
қалыптастыру мақсатында оқушылармен «Сәлем» бес
саусақ арқылы амандасу (оқушылар
Сәлем сөзінен алақандарын беттестіруден бастап, әр саусаққа Мен
бүгін саған сәттілік тілеймін деп бір – біріне
тілек тілеп,
оқушыларды
Саралау тәсілінің «Жіктеу»
түріне
|
Оқушылар бұрынғы білімдерін
жаңғыртып еске түсіреді .
|
Дескриптор
-сұрақтарға жауап
береді
Жалпы балл
-2
|
Оқулық 10 –
сынып
|
«Миға шабуыл»
әдісі
5
мин
|
Белсенді оқыту әдісінің
«Сұраққою
жəне талқылау» түріне «Иә -
Жоқ» әдісін
қолдану
Саралау тәсілінің түрі
«Диалог және қолдау көрсету»
(Оқушылар ойлану үшін және
бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды
қойылып, ынталандырып, ауызша қолдау
көрсету)
Нұсқау: оқушыларды ойлау қызметіне
жылдам араластыру үшін және жаңа тақырыпты игеруге бірітіндеп көшу
мақсатында қолданылады.
|
Оқушы жауаптарын қадағалап ,
дұрыс жолға бағыттап отырады
|
Дескриптор:
- тригонометриялық теңдеулерді
анықтайды; -тригонометриялық теңдеулерді
жазады;
Жалпы балл -
2
|
ДЭ
Презентация
Оқулық
10-сынып.
|
Сабақтың
ортасы. Ой
қозғау
10
мин
Жаңа тақырып ты меңгеру
кезеңі
Топтық жұмыс, жеке
жұмыс
|
1.Теңдеу деген
не?
2.Тригонометриялық теңдеу
деген не?
Анықтама: sin x=a, cos x=a, tg x=a,
ctg x=a түрінде берілген
теңдеулерді қарапайым
тригонометриялық теңдеулер деп
атайды.
-
sinx =
a теңдеуі
болғанда sinx
= a теңдеуінің шешімі болмайды
болғанда sinx = a теңдеуінің жалпы
шешімі:

Дербес жағдайда sinx = a теңдеуінің шешімі :
sinx = 1
|
Оқушылар берілгенережелерді
дәптерге жазады.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді Жалпы балл
-2
|
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы
|
Оқулықтан
есептер
шығару
15
мин
|
Есептерді
шығарыңдар
1) 2sin2 x – 3 sin x +1 =
0
2) 6tg2 x + tg x -1 =
0
3) cos 5x + cos 3x =
0
|
Есептердің шығару жолдары
талданады, түсініктеме беріледі
|
Дескриптор: -тригонометриялық теңдеулерді
көрсетеді;
-есепті
шығарады
Жалпы балл
-3
|
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың
соңы.
«Білгеніңмен
бөліс»әдісі
Жеке
жұмыс
5 мин
Рефлексия
3
мин
|
Білім
дағдысы: Түсіну
Кестені
толтырыңыз.
Еркін
|
Еріксіз
|
Гармониялық
|
Ішкі күштердің әсерінен пайда
болады
|
Сырт
ы күштердің әсерінен пайда болады
|
Физикалық өлшемі косинус немесе
синус заңымен өлшенеді.
|
«Бағдаршам»
әдісі
арқылы кері байланыс. Бүгінгі сабақта
қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер? Сабақ кезіндегі
белсенділігіне қарай бағдаршам түстерін
таңдаймыз.
|
Оқушылар берілген кестені
толтырады.
|
Дискриптор: - тригонометриялық
теңдеулерді көрсетеді.
Жалпы балл
-1
|
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|