Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Бөлімі:

Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.3.5 - қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады

Көптеген оқушылар істей алады: қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуді меңгереді

Кейбір оқушылар істей алады- қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуді үйренеді

Бағалау критерийлері



Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді есептеуді үйренеді

Құндылықтарға баулу


Тақырып бойынша меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру арқылы өмір бойы білім алу құндылығы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.



«Жақсартуға арналған уақыт»-әдісі

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында оқушылармен «Сәлем» бес саусақ арқылы амандасу (оқушылар Сәлем сөзінен алақандарын беттестіруден бастап, әр саусаққа Мен бүгін саған сәттілік тілеймін деп бір – біріне тілек тілеп, оқушыларды

Саралау тәсілінің «Жіктеу» түріне


Оқушылар бұрынғы білімдерін жаңғыртып еске түсіреді .

Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді



Жалпы балл -2


Оқулық 10 – сынып


«Миға шабуыл» әдісі


5 мин



Белсенді оқыту әдісінің «Сұраққою жəне талқылау» түріне «Иә - Жоқ» әдісін қолдану

Саралау тәсілінің түрі «Диалог және қолдау көрсету»

(Оқушылар ойлану үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қойылып, ынталандырып, ауызша қолдау көрсету)

Нұсқау: оқушыларды ойлау қызметіне жылдам араластыру үшін және жаңа тақырыпты игеруге бірітіндеп көшу мақсатында қолданылады.



Оқушы жауаптарын қадағалап , дұрыс жолға бағыттап отырады

Дескриптор:

- тригонометриялық теңдеулерді анықтайды; -тригонометриялық теңдеулерді жазады;

Жалпы балл - 2


ДЭ

Презентация

Оқулық 10-сынып.

Сабақтың ортасы. Ой қозғау

10 мин


Жаңа тақырып ты меңгеру кезеңі



Топтық жұмыс, жеке жұмыс

1.Теңдеу деген не?

2.Тригонометриялық теңдеу деген не?

Анықтама: sin x=a, cos x=a, tg x=a, ctg x=a түрінде берілген теңдеулерді қарапайым тригонометриялық теңдеулер деп атайды.

  1. sinx = a теңдеуі

болғанда sinx = a теңдеуінің шешімі болмайды

болғанда sinx = a теңдеуінің жалпы шешімі:

Дербес жағдайда sinx = a теңдеуінің шешімі :

sinx = 1


Оқушылар берілгенережелерді дәптерге жазады.

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді Жалпы балл -2

ДК экраны

10-сынып оқулығы





Оқулықтан

есептер шығару

15 мин


Есептерді шығарыңдар

1) 2sin2 x – 3 sin x +1 = 0

2) 6tg2 x + tg x -1 = 0

3) cos 5x + cos 3x = 0

Есептердің шығару жолдары талданады, түсініктеме беріледі

Дескриптор: -тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді;

-есепті шығарады

Жалпы балл -3

ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Сабақтың соңы.


«Білгеніңмен бөліс»әдісі

Жеке жұмыс

5 мин



Рефлексия

3 мин

Білім дағдысы: Түсіну

Кестені толтырыңыз.

Еркін

Еріксіз

Гармониялық

Ішкі күштердің әсерінен пайда болады

Сырт
ы күштердің әсерінен пайда болады

Физикалық өлшемі косинус немесе синус заңымен өлшенеді.


«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс. Бүгінгі сабақта қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер? Сабақ кезіндегі белсенділігіне қарай бағдаршам түстерін таңдаймыз.

Оқушылар берілген кестені толтырады.







Дискриптор: - тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді.

Жалпы балл -1

ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.03.2025
173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі