Тексерілді:
|
Бөлімі: |
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.3.5 - қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады Көптеген оқушылар істей алады: қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуді меңгереді Кейбір оқушылар істей алады- қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуді үйренеді |
|
Бағалау критерийлері |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді есептеуді үйренеді |
|
Құндылықтарға баулу |
Тақырып бойынша меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру арқылы өмір бойы білім алу құндылығы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. «Жақсартуға арналған уақыт»-әдісі 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында оқушылармен «Сәлем» бес саусақ арқылы амандасу (оқушылар Сәлем сөзінен алақандарын беттестіруден бастап, әр саусаққа Мен бүгін саған сәттілік тілеймін деп бір – біріне тілек тілеп, оқушыларды Саралау тәсілінің «Жіктеу» түріне |
Оқушылар бұрынғы білімдерін жаңғыртып еске түсіреді . |
Дескриптор -сұрақтарға жауап береді
Жалпы балл -2 |
Оқулық 10 – сынып |
||||||
|
«Миға шабуыл» әдісі 5 мин |
Белсенді оқыту әдісінің «Сұраққою жəне талқылау» түріне «Иә - Жоқ» әдісін қолдану Саралау тәсілінің түрі «Диалог және қолдау көрсету» (Оқушылар ойлану үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қойылып, ынталандырып, ауызша қолдау көрсету) Нұсқау: оқушыларды ойлау қызметіне жылдам араластыру үшін және жаңа тақырыпты игеруге бірітіндеп көшу мақсатында қолданылады. |
Оқушы жауаптарын қадағалап , дұрыс жолға бағыттап отырады |
Дескриптор: - тригонометриялық теңдеулерді анықтайды; -тригонометриялық теңдеулерді жазады; Жалпы балл - 2 |
ДЭ Презентация Оқулық 10-сынып. |
||||||
|
Сабақтың ортасы. Ой қозғау 10 мин Жаңа тақырып ты меңгеру кезеңі Топтық жұмыс, жеке жұмыс |
1.Теңдеу деген не? 2.Тригонометриялық теңдеу деген не? Анықтама: sin x=a, cos x=a, tg x=a, ctg x=a түрінде берілген теңдеулерді қарапайым тригонометриялық теңдеулер деп атайды.
болғанда sinx = a теңдеуінің шешімі болмайды болғанда sinx = a теңдеуінің жалпы шешімі:
Дербес жағдайда sinx = a теңдеуінің шешімі : sinx = 1 |
Оқушылар берілгенережелерді дәптерге жазады. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы балл -2 |
ДК экраны 10-сынып оқулығы |
||||||
|
Оқулықтан есептер шығару 15 мин |
Есептерді шығарыңдар 1) 2sin2 x – 3 sin x +1 = 0 2) 6tg2 x + tg x -1 = 0 3) cos 5x + cos 3x = 0 |
Есептердің шығару жолдары талданады, түсініктеме беріледі |
Дескриптор: -тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді; -есепті шығарады Жалпы балл -3 |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. |
||||||
|
Сабақтың соңы. «Білгеніңмен бөліс»әдісі Жеке жұмыс 5 мин Рефлексия 3 мин |
Білім дағдысы: Түсіну Кестені толтырыңыз.
«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс. Бүгінгі сабақта қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер? Сабақ кезіндегі белсенділігіне қарай бағдаршам түстерін таңдаймыз. |
Оқушылар берілген кестені толтырады.
|
Дискриптор: - тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді. Жалпы балл -1 |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
Тексерілді:
|
Бөлімі: |
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.3.5 - қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады Көптеген оқушылар істей алады: қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуді меңгереді Кейбір оқушылар істей алады- қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешуді үйренеді |
|
Бағалау критерийлері |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді есептеуді үйренеді |
|
Құндылықтарға баулу |
Тақырып бойынша меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру арқылы өмір бойы білім алу құндылығы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. «Жақсартуға арналған уақыт»-әдісі 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында оқушылармен «Сәлем» бес саусақ арқылы амандасу (оқушылар Сәлем сөзінен алақандарын беттестіруден бастап, әр саусаққа Мен бүгін саған сәттілік тілеймін деп бір – біріне тілек тілеп, оқушыларды Саралау тәсілінің «Жіктеу» түріне |
Оқушылар бұрынғы білімдерін жаңғыртып еске түсіреді . |
Дескриптор -сұрақтарға жауап береді
Жалпы балл -2 |
Оқулық 10 – сынып |
||||||
|
«Миға шабуыл» әдісі 5 мин |
Белсенді оқыту әдісінің «Сұраққою жəне талқылау» түріне «Иә - Жоқ» әдісін қолдану Саралау тәсілінің түрі «Диалог және қолдау көрсету» (Оқушылар ойлану үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қойылып, ынталандырып, ауызша қолдау көрсету) Нұсқау: оқушыларды ойлау қызметіне жылдам араластыру үшін және жаңа тақырыпты игеруге бірітіндеп көшу мақсатында қолданылады. |
Оқушы жауаптарын қадағалап , дұрыс жолға бағыттап отырады |
Дескриптор: - тригонометриялық теңдеулерді анықтайды; -тригонометриялық теңдеулерді жазады; Жалпы балл - 2 |
ДЭ Презентация Оқулық 10-сынып. |
||||||
|
Сабақтың ортасы. Ой қозғау 10 мин Жаңа тақырып ты меңгеру кезеңі Топтық жұмыс, жеке жұмыс |
1.Теңдеу деген не? 2.Тригонометриялық теңдеу деген не? Анықтама: sin x=a, cos x=a, tg x=a, ctg x=a түрінде берілген теңдеулерді қарапайым тригонометриялық теңдеулер деп атайды.
болғанда sinx = a теңдеуінің шешімі болмайды болғанда sinx = a теңдеуінің жалпы шешімі:
Дербес жағдайда sinx = a теңдеуінің шешімі : sinx = 1 |
Оқушылар берілгенережелерді дәптерге жазады. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы балл -2 |
ДК экраны 10-сынып оқулығы |
||||||
|
Оқулықтан есептер шығару 15 мин |
Есептерді шығарыңдар 1) 2sin2 x – 3 sin x +1 = 0 2) 6tg2 x + tg x -1 = 0 3) cos 5x + cos 3x = 0 |
Есептердің шығару жолдары талданады, түсініктеме беріледі |
Дескриптор: -тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді; -есепті шығарады Жалпы балл -3 |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. |
||||||
|
Сабақтың соңы. «Білгеніңмен бөліс»әдісі Жеке жұмыс 5 мин Рефлексия 3 мин |
Білім дағдысы: Түсіну Кестені толтырыңыз.
«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс. Бүгінгі сабақта қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер? Сабақ кезіндегі белсенділігіне қарай бағдаршам түстерін таңдаймыз. |
Оқушылар берілген кестені толтырады.
|
Дискриптор: - тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді. Жалпы балл -1 |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
шағым қалдыра аласыз














