Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

10-сынып

Сабақтың тақырыбы: Қарапайым тригонометриялық теңдеулер


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.3.1.1 – тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін білу және қолдану;
10.3.1.2 – қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу;
10.3.1.3 – тригонометриялық теңдеулердің шешімдерін интервалдарда табу.

Сабақ мақсаты

тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін анықтайды және қолданады; қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешеді; тригонометриялық теңдеулердің шешімдерін берілген интервалдарда табады.

Құндылықтарға баулу

Оқушыларға тригонометриялық функциялардың қасиеттерін түсіндіре отырып, математикалық сауаттылықты арттыру. Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік.

ЖИ құралдары

GeoGebra - Математикалық есептерді визуализациялау платформасы - https://www.geogebra.org/

Бағалау критерийлері

Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін анықтай алады.
✓ Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алады.
✓ Теңдеулердің шешімдерін интервалдарда таба алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар «синус», «косинус», «тангенс» сияқты терминдермен танысып, оларды өз жұмыстарында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)

Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Тригонометрияның негізгі ұғымдары мен формулаларын қайталау.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.

Компьютер, проектор, презентация.

https://www.google.com/search?q=Қарапайым+тригонометриялық+теңдеулер

Shape1

Сабақтың ортасы (28 минут), Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс: Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін талдау (5 минут)

Оқушылар мәтінді оқып, талдайды.

ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен бағалау.

Оқулық, дәптер.


Shape2

1-тапсырма: Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу (6 минут)
Теңдеулер:
1. sin x = 0.5
2. cos x = -0.5
Дескриптор:
- Теңдеудің түрін анықтау;
- Теңдеуді шешу;
- Шешімдерін жазу.

Оқушылар тапсырманы орындайды, шешімдерін жазады.

ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.

Жұмыс дәптері, қалам.


Shape3

2-тапсырма: Тригонометриялық теңдеулердің шешімдерін интервалдарда табу (7 минут)
Интервалдар:
1. [0, π]
2. [π/2, 3π/2]
Дескриптор:
- Интервалдарды анықтау;
- Шешімдерін табу;
- Жауаптарын жазу.

Оқушылар интервалдарда шешімдерді табады.

ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.

Графикалық калькулятор.


3-тапсырма: Тригонометриялық функциялардың графиктерін салу (10 минут)
Графиктер:
1. y = sin x
2. y = cos x
Дескриптор:
- Графиктердің негізгі элементтерін анықтау;
- Графиктерді салу;
- Графиктерді талдау.

Оқушылар графиктерді салады және талдайды.

ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.

Графикалық планшет.


Shape4

Сабақтың соңы (7 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс

Кері байланыс:
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды

Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.

Кері байланыстың бар екендігі.



Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.

Оқушылар үй жұмысын орындайды.

Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.11.2025
46
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі