Алматы обл Іле ауданы
Боралдай кенті,№40 орта мектептің
математика
пәнінің мұғалімі Адилханова
Данагүл Алибаевна
Күні:
17.11.17ж
Сыныбы
10а
Пәні :
Алгебра және анализ
бастамалары
Сабақтың
тақырыбы: Қарапайым тригонометриялық
теңдеулерді шешу.
Сабақтың
мақсаты:
1.Білімділік: Қарапайым тригонометриялық
теңдеулерді шешу жолдарын меңгерте отырып, есеп шығаруда формула
қолдана білуге үйрету.
2.
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілетін, белсенділіктерін
арттыру, шапшандық, іздемпаздық қабілеттерін
дамыту.
3.
Тәрбиелік: Мейірімділікке, өзара көмек
көрсете білуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа , өзбетімен жұмыс
жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың
типі: Бекіту
сабағы
Көрнекілігі: Интерактивтік тақта,
үлестірмелі қағаздар, тірек сигналы, бағалау
парағы
Сабақтың әдіс
тәсілдері: сұрақ –жауап, баяндау,
постер мен жұмыс, топпен жұмыс
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Сынып оқушыларын түгендеу,
сынып тазалығына көніл бөлу, оқушылар назарын сабаққа аудару. Сынып
оқушыларын топқа бөлу. Тригонометриялық функциялар арқылы топқа
бөлінеді.І топ синус,ІІ топ косинус,ІІІ топ
тангенс
ІІ. Сабақтың мақсатын
түсіндіру. Бүгінгі сабақта біз «
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу» тақырыбы бойынша алған
білімдерімізді жүйелеп, формуланы қолдана отырып ,есептер шығару
арқылы білімімізді толықтырамыз.
Сұрақтар: (Кластер
әдісі) Топ бойынша тригонометриялық
функция қасиеттері, оның грфигі жайлы постер құрамыз. Әр топ
өздерінің топтарының атына сай функцияға тоқталады. Аялдама арқылы
әр топ бір –бірмізге постерлерімізді ауыстырып, толықтырады. Топ
мүшелері,топ жұмысына баға береді. (баспарамақ әдісі )Постер
аялдама бойынша өз топтарына қайтып оралады, оны топтен оқушылар
қорғайды.
«Миға
шабуыл» Тригонометриялық функциялар
түрлері, тригонометриялық функцияның негізгі қасиеттері қандай,
тригонометриялық функцияның графиктері қалай
аталады?
ІV. Сабақты бекіту
кезеңі
-
Карточка арқылы оқушылар
бірнеше теңдеудің ішінен тригонометриялық теңдеуді таңдау
керек.Яғни оқушылар теңдеу түрін ажырата білу
керек.
Ендеше оқушылар бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы не екен?
Теригонометриялық теңдеуді
шешу.
а) Қандай теңдеулер қарапайым
тригонометриялық теңдеулер деп аталады, тригонометриялық
теңдеулерді шешу дегеніміз не?
Sin x= 1/2: 2cosx
= ; 3ctgx
=
Х+5=10
2х-7=15 1/2х+
9=45
у
=х2+2х-8 у
=2х2-32х-15 у
=4х2
-2х-20
теңдеу шешімін топ мүшелері
тақтаға жазады.
2 . « Ойлан- жұптас- бөліс»
стратегиясы
Оқулықпен жұмыс №102,
106
3. «Білімділікке ұмтылу»
Семантикалық карта
Мына кестеде тігінен
тапсырмалар берілген, ал көлдененінен жауаптары берілген. Тапсырма
мен жауап сәйкес келетін кілеткалардағы әріптерді тізіп жазсақ сөз
шығады. Кәне сол сөзді табалық.
Жауап
тапсырма
|
|
|
|
|
|
|
Sin x=
1/2
|
Т
|
и
|
А
|
Ә
|
С
|
К
|
2cosx =
|
о
|
Е
|
М
|
Ж
|
Б
|
А
|
2sinx
=1
|
Қ
|
Ы
|
Ң
|
Л
|
Я
|
И
|
3ctgx
=
|
Ц
|
Ю
|
Э
|
Д
|
Н
|
Р
|
tgx
=
|
К
|
В
|
Ә
|
Г
|
Е
|
Ф
|
2cosx =
|
Б
|
М
|
Я
|
В
|
Ж
|
У
|
сөз
|
|
|
|
|
|
|
4. Интерактивтик тақта
арқылы есептердің шешімін табу.(
ауызша)
Сәкестендіру,теңдеу шешімін
табу т.б есептерді оқушылар АКТ бойынша
табады.
VІІ. Сабақты қортындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма 9 пар. №103,107
68,69 бет.
Кері байланыстарынды стикерге
жазып көрсетулеріне болады.
( шемодан – алған білім, ет
тартқыш – әлі білгім келеді, қоқыс жәшігі керексіз нәрсе) Бүгінгі
сабақтан сендерге не тиімді, не қажет, не мүлдем керексіз
болды.
Бағалау
парағы
Оқушы аты
-жөні
|
Сұрақтар
ға
жауап
Постер
қорғау
|
Теңдеудің шешімін
табу
|
«Ойлан –жұптас-
бөліс»
Оқулықпен
жұмыс
|
«Білімділікке
ұмтылу»
Сематикалық
карта
|
Ауызша
есептер
«тақта
арқылы)
|
Қорытынды
баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|