Сабақтың
басы
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сыныпта жағымды атмосфера
қалыптастыру мақсатында оқушылармен «Сәлем» бес
саусақ арқылы амандасу (оқушылар
Сәлем сөзінен алақандарын беттестіруден бастап, әр саусаққа Мен
бүгін саған сәттілік тілеймін деп бір – біріне
тілек тілейді. Өткен сабақтың
сұрақтары беріледі.
Сабақтың тақырыбы айтылады,
сабақтың мақсаты қойылады.
|
Оқушылар бұрынғы білімдерін
жаңғыртып еске түсіреді .
|
|
ДЭ
Презентация
1
слайд
|
«Жақсартуға арналған
уақыт»-әдісі
5
мин
|
Тригонометриялық
теңсіздіктердің геометриялық интерпретациясын сәйкестендіріңіз
тапсырмасын беремін.
Презентация 2-3 слайдпен
жұмыс
Оқушы жауаптарын қадағалап,
дұрыс жолға бағыттап отырамын
|
Оқушы тригонометриялық
теңсіздіктердің геометриялық интерпретациясын түсініп алады,
сәйкестендіреді
R=1- тригонометриялық
шеңбер,
sin
cos = x анықтамалары
қолданылады
|
ҚБ
Дескриптор:
1-2 тригонометриялық
теңсіздіктердің геометриялық интерпретациясын
сәйкестендіреді
3-4
тригонометриялық
теңсіздіктердің геометриялық интерпретациясын
сәйкестендіріңіз
Жалпы балл -
2
|
ДЭ
2-3
слайд
|
Сабақтың
ортасы. Ой
қозғау
10
мин
Жаңа тақырып ты меңгеру
кезеңі
Топтық жұмыс, жеке
жұмыс
|
sinx
cosx
tgx
ctgx
Тригонометриялық
теңсіздіктерді шешу дегеніміз-теңсіздікті қанағаттандыратын және
оған кіретін белгісіздердің мәндер жиынын
табу
Тригонометриялық
теңсіздіктерді шешу үшін қолданылатын
алгоритм:
тригонометриялық теңсіздікті
қарапайым тригонометриялық теңсіздікке
келтіру;
бір координаталық жазықтыққа
теңсіздіктің құрамында берілген тригонометриялық функцияның
графигін салу және у=а түзуін жүргізу;
функциялар графиктерінің
қиылысу нүктелерін табу;
берілген теңсіздікті
қанағаттандыратын қисықтың бөлігі мен бас аралықты
анықтау;
сәйкес кері тригонометриялық
функцияның мәнін ескеріп, бас аралықтың шеткі нүктелерінің
абсциссаларының мәнін табу;
тригонометриялық функцияның
периодтылық қасиетін пайдаланып, теңсіздіктің жалпы шешімін
жазу.
|
Оқушылар берілген
теңсіздіктерді шешімдерін график арқылы табады, периодтылығын
қолданады.
Тригонометриялық
теңсіздіктерді шешу үшін қолданылатын алгоритммен
танысады
|
ҚБ
Дескриптор:
-Синустар мен косинустар үшін
қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді
шешеді;
-Тангенстар мен
котангенстар үшін қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді
шешеді;
Жалпы балл
-2
|
ДЭ
10-сынып
оқулығы
4-7
слайд
|
Есептер
шығару
7 мин
Жұптық
жұмыс
10
мин
Оқулықтан есептер
шығару
Жалпы сыныптық
жұмыс
Жеке
жұмыс
|
1 –
тапсырма
Қарапайым тригонометриялық
теңсіздіктерді шешімдерімен
сәйкестендіріңіз:
1)????
> 1/2
A) ?
∈ (−
?/3 +
2??;
?/3 +
2??)
? ∈
?
2)????
>
√3/2
B) ?
∈ (
?/3 +
2??;
5?/3 +
2??)
? ∈
?
3)????
> −
1/2
C) ?
∈ (
3?/4 +
2??;
5?/4 +
2??)
? ∈
?
4)????
<
1/2
D) ?
∈ (−
2?/3 +
2??;
2?/3 +
2??)
? ∈
?
5)????
>
1/2
E) ?
∈ (
?/6 +
2??;
5?/6 +
2??),
? ∈
?
6)????
> −
1/2
F) ?
∈ (−
7?/6 +
2??;
?/6 +
2??)
? ∈
?
7)????
<
1/2
G) ?
∈ (
?/3 +
2??;
2?/3 +
2??) ,
? ∈
?
8)????
< −
√2/2
H) ?
∈ (−
?/6 +
2??;
7?/6 +
2??) ,
? ∈
?
cosx>√3/2
cosx >
-arccos +2
- +2
3ctg(π/6+x)>√3
3ctg (
+x) >
ctg (
+x) >
№
|
Қарапайым тригонометриялық
теңсіздіктерді шешімдерімен
сәйкестендіреді, бірін-бірі тексереді,
бағалайды
Есептердің шығару жолдары
талданады, түсініктеме беріледі
|
ҚБ
Дескриптор:
- Синустар мен косинустар үшін
қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешеді;
-Жауаптарымен
сәйкестендіреді.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
Синустар мен косинустар
үшін қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді
шешеді;
Жалпы балл
-3
|
ДЭ
8-9
слайд
10-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың
соңы.
«Білгеніңмен
бөліс»әдісі
Жеке
жұмыс
5 мин
Рефлексия
3 мин
Бағалау
Үйге тапсырма
беру
|
Білім
дағдысы: Түсіну
Кестені
толтырыңыз.
Еркін
|
Еріксіз
|
Гармониялық
|
Ішкі күштердің әсерінен пайда
болады
|
Сыртқы күштердің әсерінен пайда
болады
|
Физикалық өлшемі косинус немесе
синус заңымен өлшенеді.
|
«Бағдаршам»
әдісі
арқылы кері байланыс. Бүгінгі сабақта
қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер? Сабақ кезіндегі
белсенділігіне қарай бағдаршам түстерін
таңдаймыз.
Әр тапсырманың бағалау
дескрипторлары бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
|
Оқушылар берілген кестені
толтырады.
Жалпы тапсырмалар бойынша
баллдарын есептейді
|
Дискриптор: - толымсыз квадрат
теңдеулерді көрсетеді.
Жалпы балл
-1
|
ДЭ
экраны
Бағалау
парағы
|