ЦИКЛОГРАММА
3-апта
Өтпелі тақырып «Дені саудың жаны сау»
Тақырыпша «Өзіңе және өзгелерге көмектес»
Апта күні 19-23 қараша
Бірінші кіші топ «Балапан»
|
Күн тәртібі |
|
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
|
Балаларды қабылдау Ойындар (үстел үсті, дидактикалық ойын, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика |
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Қайырлы таң! Доброе утро! Қалдарың қалай? Мақсат: балалардың көңіл-күйлерін көтеру, балалардың үсті-басына көңіл аудару. Ата-аналармен қарым-қатынас мәдениетін орнату. |
||||||||
|
|
« Көңілді аңдар» музыкалық ойын жаттығу Мақсаты: әуенді тыңдай отырып, аңдардың қимылын жасау. |
«Ғажайып қалта» ойын-жаттығу Тақырыбы: Мақсаты: ойыншықтардың атын атай білуге үйрету, ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту. |
«Ұяшыққа орналастыр» дидактика лық ойын. Мақсаты: екі түрлі пішінді заттың әрқайсысын өз ұяшығына орналастыруға үйрету, ойлауын дамыту, қол қимылын жетілдіру |
«Мені қайтала»д дидактикалық ойын Мақсаты: ересектердің сөзін қайталай отырып, сөздік қорын молайту, тілін жаттықтыру. |
«Қуыршақпен танысайық» Дидактикалық ойын Мақсаты: балаларды дене бөліктерін көрсетіп атай білуге үйрету |
|||||
|
Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту |
||||||||||
|
Таңғы ас |
|
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл |
|
1.Денешынықтыру 2.Сөйлеуді дамыту |
1.сенсорика |
1.Денешынықтыру 2.Музыка |
1.Жаратылыстану 2.сурет |
1.Дене шынықтыру 2.музыка |
||||
|
ған оқу қызметі |
|
1.Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) 1. Берілген бағытта жалаушаға дейін жүгіру. Допты қос қолдап лақтыру. Қимылды ойын: «Жалаушаға дейін жет» 2 .Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Қуыршақты шомылдырайық » Мақсаты: Балаларды қуыршақ пен ойнай отырып сөйлеуге, дене мүшелерін атауға үйрету. Дидактикалық ойын: «Киімнің сәйкесін тап». |
1.Сенсорика Тақырыбы: «Қорапшаларға орналастыр» Мақсаты: 2 әр түрлі пішінді (тік төртбұрыш, үш бұрыш) және екі әр түрлі көлемді заттарды таңдауға және топтастыруға үйрету. Дидактикалық ойын: «Пішіндерді жинастыр» |
(негізгі қимылдар) 1. Берілген бағытта жалаушаға дейін жүгіру. Допты қос қолдап лақтыру. Қимылды ойын: «Жалаушаға дейін жет» 2. Музыка Өз жоспары бойынша |
1.Жаратылыстану Тақырыбы: «Табиғаттағы еңбек» Мақсаты: Ауладағы ересектердің еңбегіне қызығушылықтарын дамыту. (Суреттер арқылы) Дидактикалық ойын: «Кім, не істеді?» 2.Сурет салу Тақырыбы: Шағылысқан күн сәулесі (дөңгелек үлгісі) Мақсаты: Қарындашпен түзу сызықтар арқылы күн сәулесін салу әдісін үйрету. Үстел-үсті ойыны: «Сәулелерді орналастыр» |
1.Дене шынықтыру Гимнастикалық орындық үстінде тұру, қолын жоғары көтеру және түсу. Қимылды ойын: «Сызықты басып кетпе»
Өз жоспары бойынша |
||||
|
Серуен |
|
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. Бақылау. «Қыс бастауы – алғашқы қар» Мақсаты: Қыс мезгіліне тән ерекшеліктері туралы түсінік беру.( қардың түсуі, еріген қар .т.б) Экологиялық міндет: Қысқы табиғат әсемдігін көре білуге үйрету. Еңбек: Ойын алаңындағы қоқыстарды жинау.. Мақсаты: Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу Қимылды ойын: «Маған қарай жүгіріңдер» Мақсаты: Балаларды жүгіруге жаттықтыру. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері |
||||||||
|
Серуеннен оралу |
|
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, гигиеналық іс-шаралар |
||||||||
|
Түскі ас |
|
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
|
Түскі ұйқы |
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
|
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Жаттығу орындату. |
||||||||
|
Бесін ас |
|
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||||
|
Ойындар, дербес әрекет |
|
Шаштараз қалай жұмыс істейді, қуыршаққа көрсетеміз Шаштараз жұмысы туралы балаларға білім беру Құрал-жабдықтарын атауға ұйрету Тарақ,ойыншық фен,қайшы, |
Сөздік ойын Бұл кімге керек? Мақсаты:әр түрлі заттарды көрсетіп, аттарын ататып, олардың еңбекте қолданылуы туралы түсіндіру, мамандықтармен таныстыру. Қайшы,тарақ, шприц,градусник,тарелка Кілт,бұрылғыш |
Дидактикалық ойын: «Қуыршақты
серуенге киіндіріп, шығарайық» |
«Менің кім болып жұмыс істейтінімді тап» Мақсаты: Мамандықтар туралы білімдерін бекіту. |
«Көңілді бағдаршам» диафильмін көрсету. Балалардың көліктер мен жаяулардың жолқиылысындағыбағдаршаммен басқару ережелері туралы білімдерін тиянақтау. |
||||
|
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
|
«Қандай түстер
қолданылған?» |
«Пішіндер қандай болады?» |
«Геометрилық пішінге ұқсас
заттарды тап» |
«Менің тұлғам» Адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану), әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсіну |
«Шалқан» ойыны. мақсаты: Балалармен ойын арқылы ертегі мазмұның қайталай отырып, есте сақтау, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
||||
|
Серуенге дайындық |
|
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
|
Кешкі ас |
|
Кешкі ас |
||||||||
|
Балалардың үйге қайтуы |
|
Кеңес: «өзіне- өзі көмектес». |
Ембикенің кеңесі: «Күн аяз болғанда ата-ананың жеті қателігі» |
Өзара дербес әрекеттер |
Ата-аналарға кеңес: «Баланы бақшаға қалай киіндіру керек» . |
Өзара дербес әрекеттер Мутфильм көруді қарастыру |
||||
ЦИКЛОГРАММА
Өтпелі тақырып «Дені саудың жаны сау»
Тақырыпша «Дұрыс тамақтануДәрумендер»
4-апта -26-30 қараша
бірінші кіші «Балапан»тобы
|
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||
|
Балаларды қабылдау Ойындар (үстел үсті, дидактикалық ойын, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Қайырлы таң! Доброе утро! Қалдарың қалай? Мақсат: балалардың көңіл-күйлерін көтеру, балалардың үсті-басына көңіл аудару. Ата-аналармен қарым-қатынас мәдениетін орнату. |
|||||||
|
«Не өзгерді?» Мақсаты:Көру арқылы ойлау қабілеттерін арттыру. Көнекіліктер:Жеміс пен көкөністің мульяжы. |
Дидактикалық ойын ««Не қайда өседі» Мақсаты:Балалардың өсімдіктер жөніндегі білімдерін бекіту, балалардың өз бетінше ойлау қабілетін және белсенділіктерін дамыту. |
Дидактикалық ойын «Үй жануарлары мен жабай жануарларды ата» Мақсаты:Үй жануарлары мен жабайы жануарлар туралы білімдерін бекіту. Тез ойлау қабілетін,зейінің тәрбиелеу,белсенділігін артыру. |
Үстел үсті ойыны: «Қайсысы ұнайды?» Мақсаты:Суреттен көрген заттарының атын атап, суреттеп, қайсысының ұнайтынын,не үшін ұнағанын айтқызу. Сөздік қорын молайту. |
Дидак ойын: «Бізге күз не әкелді?» Мақсаты:Күз бізге не әкелгені туралы білімдерін бекіту. Көкөністер мен жемістердің адам ағзасына пайдасы туралы ұғымдарын бекіту. |
||||
|
Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту |
||||||||
|
Таңғы ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
|||||||
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) 1. Берілген бағытта жалаушаға дейін жүгіру. Допты қос қолдап лақтыру. Қимылды ойын: «Жалаушаға дейін жет» |
Құрастыру Тақырыбы: «Үй және қақпа» Мақсаты: Балаларды құрылыс блоктарымен үй жасауға үйрету, олардың түсін, пішінін, көлемін ажыра алуға дағдыландыру. Ойын жаттығу: «Түсін ата» |
Дене шынықтыру Бір қатармен тізені жоғары көтеріп жүру. Құм салынған қапшықты нысанаға лақтыру. Қимылды ойын: «Дәрумендерді тап» Музыка Өз жоспары бойынша |
Сурет салу Тақырыбы: Қызыл алма Мақсаты: Тұйықталған дөңгелек сызықты және түзу сызық жүргізу арқылы парақ бетіне бейнені орналастыуға үйрету. Үстел -үсті ойыны: «Үлкен - кіші» Жаратылыстану Тақырыбы: «Жемістер. Алма» Мақсаты: Балаларды жемістердің түрлерін атауға және алманың түсін, дәмін ажыратып айта білуге үйрету. Қимылды ойын: «Кім жылдам?» |
Дене шынықтыру Допты алға домалату, қуып жету. Бір сызықтан қос аяқпен секіру. Қимылды ойын: «Допты қуып жет» Мүсіндеу Тақырыбы: «Доптар» Мақсаты: Ермексазды домалақтау әдісі арқылы доп жасауға үйрету. Дидактикалық ойын: «Күшті доптар» |
|||
|
Серуен |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. Бұлтты бақылау Мақсаты: Балаларға бұлттың неге ұқсайтынын қай бағытқа көшіп жатқанын бақылатып әңгімелеу. Еңбек: Учаскедегі шашылған ағаш бұтақтарын жинату. Балалармен жеке жұмыс : «Бұлт» Қ. Әлімқұлов Түрленді дала, бау- бақша Құлпыра қалды тау жақта Қара бұлтты жел қуып Жөкеп берді аулаққа Қимылды ойындар: «Ақ қоян», «Күзгі тіршілік» Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері |
|||||||
|
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, гигиеналық іс-шаралар |
|||||||
|
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
|||||||
|
Түскі ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Жаттығу орындату. |
|||||||
|
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
|||||||
|
Ойындар, дербес әрекет |
Дидактикалық ойын «Кімге не керек?» Мақсаты:Балалар мұғалім, дәрігер, құрлысшы, спортшыға қажет құралдарды тауып қоюы керек. Балаларды тапқырлыққа үйрету. |
Сөжетті ролдік ойын: «Қуыршақты тамақтандыр» Мақсаты:Балаларды |
Дидактикалық ойын: «Макарон моншақтар» Қол саусақ моторикасын жетілдіру |
Д\ойын «Лото» Мақсаты: Балалардың жеміс-жидек, көкөніс, гүлдер жайлы білімдерін дамыту және олардың өсіп-өнетін орындарын дұрыс атату. |
«Көңілді бағдаршам» диафильмін көрсету. Балалардың көліктер мен жаяулардың жолқиылысындағыбағдаршаммен басқару ережелері туралы білімдерін тиянақтау. |
|||
|
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
«Жақсы әдет» «Жаман әдет» Мақсаты:Балаларды «жақсы» «жаман» сөздерінің мағынасы мен оларды орынды қолдануға үйрету. Бала бойына мейірімділік, қайырымдылық, адамгершілік орнығуына және де басқа жақсы әдеттердің барынша мүмкіндік жасау. |
«Үйдегі жиһаздар» Мақсаты:Үй ішіне қажетті жиһаздардың жеке бөліктерін сөзбен дұрыс айтуға (дөңгелек үстел, түсі көк , төрт аяғы бар) үйрету, бөлменің ішіндегі жиһаздар туралы айта білуді жаттықтыру. Жиһаздары күтуге тәрбиелеу. |
Тақырыбы: «Көкөністер мен жемістер» Мақсаты: Жемістер мен көкөністердің бақта және бақшада өсетіні туралы түсініктерін кеңейту. Олардың аталуы, құрамындағы кездесетін дәрумендері оның адам денсаулығына маңызы жөніндегі білімдерін тереңдету. |
«Менің тұлғам» Адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану), әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсіну |
«Шалқан» ертегісі Мақсаты: жақсы таныс ертегілердің үзінділерін бірнеше сөздермен әңгімелеп беру |
|||
|
Серуенге дайындық |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||
|
Кешкі ас |
Кешкі ас |
|||||||
|
Балалардың үйге қайтуы |
Кеңес: «Бала өмірінде дәрумендердің пайдасы». |
«Дәрумендер -денсаулық кепілі» . |
Өзара дербес әрекеттер |
Ата-аналарға кеңес: Балалардың тазалағы жәйлі әңгімелесу |
Өзара дербес әрекеттер Мутфильм көруді қарастыру |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қараша айына циклограмма
қараша айына циклограмма
ЦИКЛОГРАММА
3-апта
Өтпелі тақырып «Дені саудың жаны сау»
Тақырыпша «Өзіңе және өзгелерге көмектес»
Апта күні 19-23 қараша
Бірінші кіші топ «Балапан»
|
Күн тәртібі |
|
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
|
Балаларды қабылдау Ойындар (үстел үсті, дидактикалық ойын, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика |
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Қайырлы таң! Доброе утро! Қалдарың қалай? Мақсат: балалардың көңіл-күйлерін көтеру, балалардың үсті-басына көңіл аудару. Ата-аналармен қарым-қатынас мәдениетін орнату. |
||||||||
|
|
« Көңілді аңдар» музыкалық ойын жаттығу Мақсаты: әуенді тыңдай отырып, аңдардың қимылын жасау. |
«Ғажайып қалта» ойын-жаттығу Тақырыбы: Мақсаты: ойыншықтардың атын атай білуге үйрету, ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту. |
«Ұяшыққа орналастыр» дидактика лық ойын. Мақсаты: екі түрлі пішінді заттың әрқайсысын өз ұяшығына орналастыруға үйрету, ойлауын дамыту, қол қимылын жетілдіру |
«Мені қайтала»д дидактикалық ойын Мақсаты: ересектердің сөзін қайталай отырып, сөздік қорын молайту, тілін жаттықтыру. |
«Қуыршақпен танысайық» Дидактикалық ойын Мақсаты: балаларды дене бөліктерін көрсетіп атай білуге үйрету |
|||||
|
Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту |
||||||||||
|
Таңғы ас |
|
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл |
|
1.Денешынықтыру 2.Сөйлеуді дамыту |
1.сенсорика |
1.Денешынықтыру 2.Музыка |
1.Жаратылыстану 2.сурет |
1.Дене шынықтыру 2.музыка |
||||
|
ған оқу қызметі |
|
1.Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) 1. Берілген бағытта жалаушаға дейін жүгіру. Допты қос қолдап лақтыру. Қимылды ойын: «Жалаушаға дейін жет» 2 .Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Қуыршақты шомылдырайық » Мақсаты: Балаларды қуыршақ пен ойнай отырып сөйлеуге, дене мүшелерін атауға үйрету. Дидактикалық ойын: «Киімнің сәйкесін тап». |
1.Сенсорика Тақырыбы: «Қорапшаларға орналастыр» Мақсаты: 2 әр түрлі пішінді (тік төртбұрыш, үш бұрыш) және екі әр түрлі көлемді заттарды таңдауға және топтастыруға үйрету. Дидактикалық ойын: «Пішіндерді жинастыр» |
(негізгі қимылдар) 1. Берілген бағытта жалаушаға дейін жүгіру. Допты қос қолдап лақтыру. Қимылды ойын: «Жалаушаға дейін жет» 2. Музыка Өз жоспары бойынша |
1.Жаратылыстану Тақырыбы: «Табиғаттағы еңбек» Мақсаты: Ауладағы ересектердің еңбегіне қызығушылықтарын дамыту. (Суреттер арқылы) Дидактикалық ойын: «Кім, не істеді?» 2.Сурет салу Тақырыбы: Шағылысқан күн сәулесі (дөңгелек үлгісі) Мақсаты: Қарындашпен түзу сызықтар арқылы күн сәулесін салу әдісін үйрету. Үстел-үсті ойыны: «Сәулелерді орналастыр» |
1.Дене шынықтыру Гимнастикалық орындық үстінде тұру, қолын жоғары көтеру және түсу. Қимылды ойын: «Сызықты басып кетпе»
Өз жоспары бойынша |
||||
|
Серуен |
|
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. Бақылау. «Қыс бастауы – алғашқы қар» Мақсаты: Қыс мезгіліне тән ерекшеліктері туралы түсінік беру.( қардың түсуі, еріген қар .т.б) Экологиялық міндет: Қысқы табиғат әсемдігін көре білуге үйрету. Еңбек: Ойын алаңындағы қоқыстарды жинау.. Мақсаты: Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу Қимылды ойын: «Маған қарай жүгіріңдер» Мақсаты: Балаларды жүгіруге жаттықтыру. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері |
||||||||
|
Серуеннен оралу |
|
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, гигиеналық іс-шаралар |
||||||||
|
Түскі ас |
|
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
|
Түскі ұйқы |
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
|
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Жаттығу орындату. |
||||||||
|
Бесін ас |
|
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||||
|
Ойындар, дербес әрекет |
|
Шаштараз қалай жұмыс істейді, қуыршаққа көрсетеміз Шаштараз жұмысы туралы балаларға білім беру Құрал-жабдықтарын атауға ұйрету Тарақ,ойыншық фен,қайшы, |
Сөздік ойын Бұл кімге керек? Мақсаты:әр түрлі заттарды көрсетіп, аттарын ататып, олардың еңбекте қолданылуы туралы түсіндіру, мамандықтармен таныстыру. Қайшы,тарақ, шприц,градусник,тарелка Кілт,бұрылғыш |
Дидактикалық ойын: «Қуыршақты
серуенге киіндіріп, шығарайық» |
«Менің кім болып жұмыс істейтінімді тап» Мақсаты: Мамандықтар туралы білімдерін бекіту. |
«Көңілді бағдаршам» диафильмін көрсету. Балалардың көліктер мен жаяулардың жолқиылысындағыбағдаршаммен басқару ережелері туралы білімдерін тиянақтау. |
||||
|
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
|
«Қандай түстер
қолданылған?» |
«Пішіндер қандай болады?» |
«Геометрилық пішінге ұқсас
заттарды тап» |
«Менің тұлғам» Адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану), әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсіну |
«Шалқан» ойыны. мақсаты: Балалармен ойын арқылы ертегі мазмұның қайталай отырып, есте сақтау, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
||||
|
Серуенге дайындық |
|
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
|
Кешкі ас |
|
Кешкі ас |
||||||||
|
Балалардың үйге қайтуы |
|
Кеңес: «өзіне- өзі көмектес». |
Ембикенің кеңесі: «Күн аяз болғанда ата-ананың жеті қателігі» |
Өзара дербес әрекеттер |
Ата-аналарға кеңес: «Баланы бақшаға қалай киіндіру керек» . |
Өзара дербес әрекеттер Мутфильм көруді қарастыру |
||||
ЦИКЛОГРАММА
Өтпелі тақырып «Дені саудың жаны сау»
Тақырыпша «Дұрыс тамақтануДәрумендер»
4-апта -26-30 қараша
бірінші кіші «Балапан»тобы
|
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||
|
Балаларды қабылдау Ойындар (үстел үсті, дидактикалық ойын, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Қайырлы таң! Доброе утро! Қалдарың қалай? Мақсат: балалардың көңіл-күйлерін көтеру, балалардың үсті-басына көңіл аудару. Ата-аналармен қарым-қатынас мәдениетін орнату. |
|||||||
|
«Не өзгерді?» Мақсаты:Көру арқылы ойлау қабілеттерін арттыру. Көнекіліктер:Жеміс пен көкөністің мульяжы. |
Дидактикалық ойын ««Не қайда өседі» Мақсаты:Балалардың өсімдіктер жөніндегі білімдерін бекіту, балалардың өз бетінше ойлау қабілетін және белсенділіктерін дамыту. |
Дидактикалық ойын «Үй жануарлары мен жабай жануарларды ата» Мақсаты:Үй жануарлары мен жабайы жануарлар туралы білімдерін бекіту. Тез ойлау қабілетін,зейінің тәрбиелеу,белсенділігін артыру. |
Үстел үсті ойыны: «Қайсысы ұнайды?» Мақсаты:Суреттен көрген заттарының атын атап, суреттеп, қайсысының ұнайтынын,не үшін ұнағанын айтқызу. Сөздік қорын молайту. |
Дидак ойын: «Бізге күз не әкелді?» Мақсаты:Күз бізге не әкелгені туралы білімдерін бекіту. Көкөністер мен жемістердің адам ағзасына пайдасы туралы ұғымдарын бекіту. |
||||
|
Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту |
||||||||
|
Таңғы ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
|||||||
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) 1. Берілген бағытта жалаушаға дейін жүгіру. Допты қос қолдап лақтыру. Қимылды ойын: «Жалаушаға дейін жет» |
Құрастыру Тақырыбы: «Үй және қақпа» Мақсаты: Балаларды құрылыс блоктарымен үй жасауға үйрету, олардың түсін, пішінін, көлемін ажыра алуға дағдыландыру. Ойын жаттығу: «Түсін ата» |
Дене шынықтыру Бір қатармен тізені жоғары көтеріп жүру. Құм салынған қапшықты нысанаға лақтыру. Қимылды ойын: «Дәрумендерді тап» Музыка Өз жоспары бойынша |
Сурет салу Тақырыбы: Қызыл алма Мақсаты: Тұйықталған дөңгелек сызықты және түзу сызық жүргізу арқылы парақ бетіне бейнені орналастыуға үйрету. Үстел -үсті ойыны: «Үлкен - кіші» Жаратылыстану Тақырыбы: «Жемістер. Алма» Мақсаты: Балаларды жемістердің түрлерін атауға және алманың түсін, дәмін ажыратып айта білуге үйрету. Қимылды ойын: «Кім жылдам?» |
Дене шынықтыру Допты алға домалату, қуып жету. Бір сызықтан қос аяқпен секіру. Қимылды ойын: «Допты қуып жет» Мүсіндеу Тақырыбы: «Доптар» Мақсаты: Ермексазды домалақтау әдісі арқылы доп жасауға үйрету. Дидактикалық ойын: «Күшті доптар» |
|||
|
Серуен |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. Бұлтты бақылау Мақсаты: Балаларға бұлттың неге ұқсайтынын қай бағытқа көшіп жатқанын бақылатып әңгімелеу. Еңбек: Учаскедегі шашылған ағаш бұтақтарын жинату. Балалармен жеке жұмыс : «Бұлт» Қ. Әлімқұлов Түрленді дала, бау- бақша Құлпыра қалды тау жақта Қара бұлтты жел қуып Жөкеп берді аулаққа Қимылды ойындар: «Ақ қоян», «Күзгі тіршілік» Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері |
|||||||
|
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, гигиеналық іс-шаралар |
|||||||
|
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
|||||||
|
Түскі ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Жаттығу орындату. |
|||||||
|
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
|||||||
|
Ойындар, дербес әрекет |
Дидактикалық ойын «Кімге не керек?» Мақсаты:Балалар мұғалім, дәрігер, құрлысшы, спортшыға қажет құралдарды тауып қоюы керек. Балаларды тапқырлыққа үйрету. |
Сөжетті ролдік ойын: «Қуыршақты тамақтандыр» Мақсаты:Балаларды |
Дидактикалық ойын: «Макарон моншақтар» Қол саусақ моторикасын жетілдіру |
Д\ойын «Лото» Мақсаты: Балалардың жеміс-жидек, көкөніс, гүлдер жайлы білімдерін дамыту және олардың өсіп-өнетін орындарын дұрыс атату. |
«Көңілді бағдаршам» диафильмін көрсету. Балалардың көліктер мен жаяулардың жолқиылысындағыбағдаршаммен басқару ережелері туралы білімдерін тиянақтау. |
|||
|
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
«Жақсы әдет» «Жаман әдет» Мақсаты:Балаларды «жақсы» «жаман» сөздерінің мағынасы мен оларды орынды қолдануға үйрету. Бала бойына мейірімділік, қайырымдылық, адамгершілік орнығуына және де басқа жақсы әдеттердің барынша мүмкіндік жасау. |
«Үйдегі жиһаздар» Мақсаты:Үй ішіне қажетті жиһаздардың жеке бөліктерін сөзбен дұрыс айтуға (дөңгелек үстел, түсі көк , төрт аяғы бар) үйрету, бөлменің ішіндегі жиһаздар туралы айта білуді жаттықтыру. Жиһаздары күтуге тәрбиелеу. |
Тақырыбы: «Көкөністер мен жемістер» Мақсаты: Жемістер мен көкөністердің бақта және бақшада өсетіні туралы түсініктерін кеңейту. Олардың аталуы, құрамындағы кездесетін дәрумендері оның адам денсаулығына маңызы жөніндегі білімдерін тереңдету. |
«Менің тұлғам» Адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану), әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсіну |
«Шалқан» ертегісі Мақсаты: жақсы таныс ертегілердің үзінділерін бірнеше сөздермен әңгімелеп беру |
|||
|
Серуенге дайындық |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||
|
Кешкі ас |
Кешкі ас |
|||||||
|
Балалардың үйге қайтуы |
Кеңес: «Бала өмірінде дәрумендердің пайдасы». |
«Дәрумендер -денсаулық кепілі» . |
Өзара дербес әрекеттер |
Ата-аналарға кеңес: Балалардың тазалағы жәйлі әңгімелесу |
Өзара дербес әрекеттер Мутфильм көруді қарастыру |
|||
шағым қалдыра аласыз













