|
САБАҚ: Қазақ тілі |
МЕКТЕП: |
|
|
|
ТАҚЫРЫБЫ: 19-сабақ. Қаратпа сөз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КҮНІ: |
|
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: |
|
|
|
|
|
|
|
СЫНЫП: 3 |
|
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
ОҚУ |
3.3.7.1 қаратпа, қыстырма |
сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою; |
|
|
МАҚСАТЫ: |
3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды |
||
|
|
анықтау; |
|
|
|
|
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне |
||
|
|
стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. |
||
|
|
|
|
|
|
САБАҚТЫҢ |
Барлық оқушылар жасай алады: |
|
|
|
МАҚСАТЫ: |
• Қаратпа сөздерді анықтай алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың көбі жасай алады: |
|
|
|
|
• Диалогке қатысады;мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай |
||
|
|
алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады: |
|
|
|
|
• Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп,ой қорыту жасай |
||
|
|
алады. |
|
|
|
Алдыңғы |
Тіл жəне сөйлеу, мəтін, мəтін жəне оның түрлері, сөйлеу мəдениеті. |
||
|
білімдер |
|
|
|
|
Жоспарлан- |
Жоспарланған іс-əрекет |
Дереккөздер |
|
ған уақыт |
|
|
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)

-
1 минут
(Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз».
Көңілді əуен
Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту.
қосып қою
2 минут
(Ұ) «Жақсы мен жаман»тақырыбына кластер жасау.Ү л г і:
Интерактивті
тақтаның
көмегімен
кластерді
жақсы
жаман
қолдану

|
|
Кластерді интерактивті тақтада толтырып, ой бөлісу. |
|
|||
|
|
|
|
|
||
|
2 минут |
«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы. |
|
«ББҮ» |
||
|
|
«ББҮ» кестесімен жұмыс. Қаратпа сөз |
|
кестесімен |
||
|
|
Білемін |
Білгім келеді |
|
Үйрендім |
жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
Кестенің алғашқы екі бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау.
ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30
минут)
|
3 минут |
3.3.7.1 (Ө; Қ) Кестедегі сөздерді салыстыру. Мазмұны мен |
Оқулық |
|
|
тыныс белгілеріне назар аудару. Сөйлемдерді салыстыру. |
|
|
|
1-жаттығу. Кестеде берілген сөйлемдерді оқып,олардың |
|
|
|
мазмұны мен тыныс белгілеріне назар аудартылады. Оларды |
|
|
|
салыстырып оқиды. «Арайлым», «əже», «қызым» қаратпа |
|
|
|
сөздерін басқа балама сөздермен («Арайлым-ау», «қызым- |
|
|
|
ау» т.с.с) алмастырып, осы сөздерді іс жүзінде қолдануға |
|
|
|
жаттығып көреді. |
|
|
|
Сөйлемдерді салыстыру барысында не байқағанын айтып, |
|
|
|
ой қорыту жасайды. |
|
|
5 минут |
3.2.4.1 (Т; Қ) Мəтінді тыңдау. Мəтіндегі негізгі ойды |
Оқулық |
|
|
анықтап, ат қою. Мəтін мазмұны бойынша жоспар құру. |
|
|
|
2-жаттығу. Мəтінді мұқият тыңдайды.Мəтінде не туралы |
|
|
|
айтылғанын анықтайды. Мəтінге ат қояды. Мəтіндегі негізгі |
|
|
|
ойды білдіретін сөйлемді тауып оқиды. Оған өз ойын |
|
|
|
білдіреді. Мəтіндегі қарамен жазылған «Балам-ау» сөзіне |
|
|
|
назар аудартылады. Бұл сөздің не үшін қолданылып тұрғаны |
|
|
|
туралы өз ойларымен бөлісіп, дəлелдейді. Оқулықта берілген |
|
|
|
жаңа ақпаратты оқып, өз ой қорытындыларымен |
|
|
|
салыстырып, талдау жасайды. Түсіндіру жұмыстары |
|
|
|
жүргізіледі. |
|
|
1 минут |
(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша |
Оқулық |
|
|
ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. |
Орфографиялық |
|
|
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. |
сөздік |
|
|
98 |
|

-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
Дің сөзінің жазылуына назар аудартылады.Талдау
жасалады.

|
3.3.7.1 (Т; Қ) Мəтін мазмұны бойынша жоспар құру. |
Интерактивті |
|
Оқылған мəтінінің түрі анықталады. Мəтіннің мазмұны |
тақта |
|
бойынша мұғалімнің басшылығымен жоспар түзіледі. |
|
|
Жоспарды мұғалімнің басшылығымен суреттегі |
|
|
жауынқұрттың бөліктеріне жазады. |
|

|
(Ұ) Сызбамен жұмыс жасап, сөйлемдерді толықтыру. |
Интерактивті |
|
|
«Толықтыр» ойыны. |
|
|
|
көмектесу |
тақтадан тірек |
|
|
|
||
|
|
сызбаны көрсету. |
|
|
|
... |
|
|
Жақсылық жасау |
|
|
|
... |
|
|
|
|
... |
|
|
|
... |
|
|
«Жақсылық жасау деген не?» сұрағына жауап беріп, көп |
|
|
|
нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, сөйлемді |
|
|
|
толықтырып айту. |
|
|
|
(Т; Қ) Берілген тақырып бойынша қойылым дайындау. |
https://www.googl |
|
|
Оқушылар топтарға бөлінеді. Ұсынылған тақырып бойынша |
||
|
e.kz |
||
|
топта жақсылық жасаудың мазмұнын ашатын сахналық |
детские |
|
|
қойылым дайындап, топта жариялайды. |
сюжетные |
|
|
1. Автобуста |
|
|
|
|
картинки |
|
2
..
Қарт ата
-
Жаңбырлы күн
-
Ініге қамқорлық
-
Мысық
|
(МК; Ұ) Топтық жұмысқа өз көзқарастарын білдіріп, |
|
|
сабаққа рефлексия жасау. |
|
|
«Менің сөзім» стратегиясы бойынша сабаққа рефлексия |
|
|
жасайды. Сыныптан бір оқушы тұрып, топтық жұмысқа өз |
|
|
көзқарасын білдіреді. Тақырыптың ашылуы, тілдік |
|
|
нормаларды дұрыс қолдана алуына талдау жасайды. Айтып |
|
|
болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол |
|
|
оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Барлық |
|
|
оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен қатысады. |
|
|
3.3.7.1 (Ө; Қ) Мəтінді тиісті дауыс ырғағымен оқу. |
Оқулық |
|
Мəтінді көшіріп жазу. Қаратпа сөздерді тауып, астын №1дəптермен |
|
|
сызу. |
жұмыс |
|
3-жаттығу. Мəтін тиісті дауыс ырғағымен оқытылады. |
|
|
Қаратпа сөздерді тауып, дəлелдейді. Мəтінді көшіріп жазып, |
|
|
қаратпа сөздердің астын сызады. Қаратпа сөздердің тыныс |
|
|
белгілеріне назар аудартылады. |
|
|
Үтірдің не үшін қолданылып тұрғаны туралы өз ойларымен |
|
|
бөлісіп, дəлелдейді. Оқулықта берілген жаңа ақпаратты |
|
|
оқып, өз ой қорытындыларымен салыстырып, талдау |
|
|
жасайды. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. |
|
99
-

(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша
1 минут
ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау.
Оқулық
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.
Орфографиялық
Бүлдірген сөзінің жазылуына назар аудартылады.Талдау
сөздік
жасалады.
3.3.5.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Жіберілген қателерді мұғалімнің
3 минут
көмегімен тауып, түзету.
Оқулық
Шығармашылық үзіліс.
№1 дəптермен
4-жаттығу. Орны ауысқан ашықхат бөліктерін қалпына
жұмыс
келтіріп жазып, қаратпа сөздердің астын сызады.
Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзету
жұмыстарын жүргізеді. Орындалған жұмысты өзара
бағалайды.
«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы.
2 минут
«ББҮ» кестесімен жұмыс. Қаратпа сөз
«ББҮ»
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
кестесімен
жұмыс
Кестенің үшінші бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау. Топта жариялап, диалог құрау арқылы ой бөлісу.

ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)
|
3 минут |
(Ө; Қ) Тиісті жауапты белгілеу. |
№1 дəптермен |
|
|
Бүгінгі сабақта өтілген тақырыпты меңгергеніне |
жұмыс |
|
|
қаншалықты сенімді болғанын тиісті сөзді белгілеу арқылы |
|
|
|
өз іс-əрекетіне рефлексия жасайды. |
|
|
2 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі |
№1 дəптермен |
|
|
бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. |
жұмыс |
|
|
Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында |
Түрлі түсті |
|
|
жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы |
қарындаштар |
|
|
орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші |
|
|
|
тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық |
|
|
|
жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен |
|
|
|
боятылады. Нəтижелері топта жарияланады. |
|
|
|
|
|
Қосымша ақпарат
|
Дифференциация: Балаларға |
Бағалау: Оқушылардың |
Пəнаралық байланыс: |
|
қалай көмектесесіз? Қабілетті |
білімдерін қадағалауды қалай |
Денсаулық пен қауіпсіздік |
|
балаларға қандай |
жоспарлайсыз? |
АКТ |
|
тапсырмалар бересіз? |
|
Құндылықтар |
|
|
|
|
|
• |
• |
• |
|
• |
• |
• |
|
• |
• |
• |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қаратпа сөз
Қаратпа сөз
|
САБАҚ: Қазақ тілі |
МЕКТЕП: |
|
|
|
ТАҚЫРЫБЫ: 19-сабақ. Қаратпа сөз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КҮНІ: |
|
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: |
|
|
|
|
|
|
|
СЫНЫП: 3 |
|
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
ОҚУ |
3.3.7.1 қаратпа, қыстырма |
сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою; |
|
|
МАҚСАТЫ: |
3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды |
||
|
|
анықтау; |
|
|
|
|
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне |
||
|
|
стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. |
||
|
|
|
|
|
|
САБАҚТЫҢ |
Барлық оқушылар жасай алады: |
|
|
|
МАҚСАТЫ: |
• Қаратпа сөздерді анықтай алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың көбі жасай алады: |
|
|
|
|
• Диалогке қатысады;мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай |
||
|
|
алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады: |
|
|
|
|
• Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп,ой қорыту жасай |
||
|
|
алады. |
|
|
|
Алдыңғы |
Тіл жəне сөйлеу, мəтін, мəтін жəне оның түрлері, сөйлеу мəдениеті. |
||
|
білімдер |
|
|
|
|
Жоспарлан- |
Жоспарланған іс-əрекет |
Дереккөздер |
|
ған уақыт |
|
|
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)

-
1 минут
(Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз».
Көңілді əуен
Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту.
қосып қою
2 минут
(Ұ) «Жақсы мен жаман»тақырыбына кластер жасау.Ү л г і:
Интерактивті
тақтаның
көмегімен
кластерді
жақсы
жаман
қолдану

|
|
Кластерді интерактивті тақтада толтырып, ой бөлісу. |
|
|||
|
|
|
|
|
||
|
2 минут |
«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы. |
|
«ББҮ» |
||
|
|
«ББҮ» кестесімен жұмыс. Қаратпа сөз |
|
кестесімен |
||
|
|
Білемін |
Білгім келеді |
|
Үйрендім |
жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
Кестенің алғашқы екі бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау.
ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30
минут)
|
3 минут |
3.3.7.1 (Ө; Қ) Кестедегі сөздерді салыстыру. Мазмұны мен |
Оқулық |
|
|
тыныс белгілеріне назар аудару. Сөйлемдерді салыстыру. |
|
|
|
1-жаттығу. Кестеде берілген сөйлемдерді оқып,олардың |
|
|
|
мазмұны мен тыныс белгілеріне назар аудартылады. Оларды |
|
|
|
салыстырып оқиды. «Арайлым», «əже», «қызым» қаратпа |
|
|
|
сөздерін басқа балама сөздермен («Арайлым-ау», «қызым- |
|
|
|
ау» т.с.с) алмастырып, осы сөздерді іс жүзінде қолдануға |
|
|
|
жаттығып көреді. |
|
|
|
Сөйлемдерді салыстыру барысында не байқағанын айтып, |
|
|
|
ой қорыту жасайды. |
|
|
5 минут |
3.2.4.1 (Т; Қ) Мəтінді тыңдау. Мəтіндегі негізгі ойды |
Оқулық |
|
|
анықтап, ат қою. Мəтін мазмұны бойынша жоспар құру. |
|
|
|
2-жаттығу. Мəтінді мұқият тыңдайды.Мəтінде не туралы |
|
|
|
айтылғанын анықтайды. Мəтінге ат қояды. Мəтіндегі негізгі |
|
|
|
ойды білдіретін сөйлемді тауып оқиды. Оған өз ойын |
|
|
|
білдіреді. Мəтіндегі қарамен жазылған «Балам-ау» сөзіне |
|
|
|
назар аудартылады. Бұл сөздің не үшін қолданылып тұрғаны |
|
|
|
туралы өз ойларымен бөлісіп, дəлелдейді. Оқулықта берілген |
|
|
|
жаңа ақпаратты оқып, өз ой қорытындыларымен |
|
|
|
салыстырып, талдау жасайды. Түсіндіру жұмыстары |
|
|
|
жүргізіледі. |
|
|
1 минут |
(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша |
Оқулық |
|
|
ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. |
Орфографиялық |
|
|
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. |
сөздік |
|
|
98 |
|

-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
Дің сөзінің жазылуына назар аудартылады.Талдау
жасалады.

|
3.3.7.1 (Т; Қ) Мəтін мазмұны бойынша жоспар құру. |
Интерактивті |
|
Оқылған мəтінінің түрі анықталады. Мəтіннің мазмұны |
тақта |
|
бойынша мұғалімнің басшылығымен жоспар түзіледі. |
|
|
Жоспарды мұғалімнің басшылығымен суреттегі |
|
|
жауынқұрттың бөліктеріне жазады. |
|

|
(Ұ) Сызбамен жұмыс жасап, сөйлемдерді толықтыру. |
Интерактивті |
|
|
«Толықтыр» ойыны. |
|
|
|
көмектесу |
тақтадан тірек |
|
|
|
||
|
|
сызбаны көрсету. |
|
|
|
... |
|
|
Жақсылық жасау |
|
|
|
... |
|
|
|
|
... |
|
|
|
... |
|
|
«Жақсылық жасау деген не?» сұрағына жауап беріп, көп |
|
|
|
нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, сөйлемді |
|
|
|
толықтырып айту. |
|
|
|
(Т; Қ) Берілген тақырып бойынша қойылым дайындау. |
https://www.googl |
|
|
Оқушылар топтарға бөлінеді. Ұсынылған тақырып бойынша |
||
|
e.kz |
||
|
топта жақсылық жасаудың мазмұнын ашатын сахналық |
детские |
|
|
қойылым дайындап, топта жариялайды. |
сюжетные |
|
|
1. Автобуста |
|
|
|
|
картинки |
|
2
..
Қарт ата
-
Жаңбырлы күн
-
Ініге қамқорлық
-
Мысық
|
(МК; Ұ) Топтық жұмысқа өз көзқарастарын білдіріп, |
|
|
сабаққа рефлексия жасау. |
|
|
«Менің сөзім» стратегиясы бойынша сабаққа рефлексия |
|
|
жасайды. Сыныптан бір оқушы тұрып, топтық жұмысқа өз |
|
|
көзқарасын білдіреді. Тақырыптың ашылуы, тілдік |
|
|
нормаларды дұрыс қолдана алуына талдау жасайды. Айтып |
|
|
болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол |
|
|
оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Барлық |
|
|
оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен қатысады. |
|
|
3.3.7.1 (Ө; Қ) Мəтінді тиісті дауыс ырғағымен оқу. |
Оқулық |
|
Мəтінді көшіріп жазу. Қаратпа сөздерді тауып, астын №1дəптермен |
|
|
сызу. |
жұмыс |
|
3-жаттығу. Мəтін тиісті дауыс ырғағымен оқытылады. |
|
|
Қаратпа сөздерді тауып, дəлелдейді. Мəтінді көшіріп жазып, |
|
|
қаратпа сөздердің астын сызады. Қаратпа сөздердің тыныс |
|
|
белгілеріне назар аудартылады. |
|
|
Үтірдің не үшін қолданылып тұрғаны туралы өз ойларымен |
|
|
бөлісіп, дəлелдейді. Оқулықта берілген жаңа ақпаратты |
|
|
оқып, өз ой қорытындыларымен салыстырып, талдау |
|
|
жасайды. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. |
|
99
-

(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша
1 минут
ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау.
Оқулық
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.
Орфографиялық
Бүлдірген сөзінің жазылуына назар аудартылады.Талдау
сөздік
жасалады.
3.3.5.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Жіберілген қателерді мұғалімнің
3 минут
көмегімен тауып, түзету.
Оқулық
Шығармашылық үзіліс.
№1 дəптермен
4-жаттығу. Орны ауысқан ашықхат бөліктерін қалпына
жұмыс
келтіріп жазып, қаратпа сөздердің астын сызады.
Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзету
жұмыстарын жүргізеді. Орындалған жұмысты өзара
бағалайды.
«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы.
2 минут
«ББҮ» кестесімен жұмыс. Қаратпа сөз
«ББҮ»
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
кестесімен
жұмыс
Кестенің үшінші бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау. Топта жариялап, диалог құрау арқылы ой бөлісу.

ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)
|
3 минут |
(Ө; Қ) Тиісті жауапты белгілеу. |
№1 дəптермен |
|
|
Бүгінгі сабақта өтілген тақырыпты меңгергеніне |
жұмыс |
|
|
қаншалықты сенімді болғанын тиісті сөзді белгілеу арқылы |
|
|
|
өз іс-əрекетіне рефлексия жасайды. |
|
|
2 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі |
№1 дəптермен |
|
|
бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. |
жұмыс |
|
|
Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында |
Түрлі түсті |
|
|
жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы |
қарындаштар |
|
|
орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші |
|
|
|
тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық |
|
|
|
жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен |
|
|
|
боятылады. Нəтижелері топта жарияланады. |
|
|
|
|
|
Қосымша ақпарат
|
Дифференциация: Балаларға |
Бағалау: Оқушылардың |
Пəнаралық байланыс: |
|
қалай көмектесесіз? Қабілетті |
білімдерін қадағалауды қалай |
Денсаулық пен қауіпсіздік |
|
балаларға қандай |
жоспарлайсыз? |
АКТ |
|
тапсырмалар бересіз? |
|
Құндылықтар |
|
|
|
|
|
• |
• |
• |
|
• |
• |
• |
|
• |
• |
• |
шағым қалдыра аласыз














