Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қаратпа сөз. 1-4жаттығу.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тілі Орта мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Күні:1.10.2019ж Сынып: 3 «В» |
Мектеп: Г Титов атындағы №54 жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Асилова Н Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Қаратпасөз. 1-4жаттығу. |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.7.1 қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою; 3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады:
өз
бетінше мəтіннің тақырыбын анықтайды. |
||||
Бағалау критерийлері |
Қаратпа сөздерді анықтай алады.
|
||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||
Бастапқы білім |
Мəтін түрлері мен құрылымдық бөліктері тақырыбына негізделіп меңгертіледі. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жаңа топ құру. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|||
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. 3.3.7.1 (Ө; Қ) Кестедегі
сөздерді салыстыру. Мазмұны
ментыныс белгілеріне назар аудару. Сөйлемдерді
салыстыру. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 3.2.4.1 (Т; Қ) Мəтінді тыңдау. Мəтіндегі негізгі ойды анықтап, ат қою. Мəтін мазмұны бойынша жоспар құру. 2-жаттығу. Мəтінді мұқият
тыңдайды. Мəтінде не туралы айтылғанын анықтайды. Мəтінге ат қояды.
Мəтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып
оқиды. (МК; Ұ) Орфографиялық
сөздіктен сұрақ бойынша (Т; Қ) Берілген тақырып бойынша қойылым дайындау. Оқушылар топтарға бөлінеді. Ұсынылған тақырып бойынша топта жақсылық жасаудың мазмұнын ашатын сахналық қойылым дайындап, топта жариялайды. 1. Автобуста 2. Қарт ата 3. Жаңбырлы күн 4. Ініге қамқорлық 5. Мысық (МК; Ұ) Топтық жұмысқа өз көзқарастарын білдіріп, сабаққа рефлексия жасау. «Менің сөзім» стратегиясы бойынша сабаққа рефлексия жасайды. Сыныптан бір оқушы тұрып, топтық жұмысқа өз көзқарасын білдіреді. 3.3.7.1 (Ө; Қ) Мəтінді тиісті дауыс ырғағымен оқу. Мəтінді көшіріп жазу. Қаратпа сөздерді тауып, астын сызу. 3-жаттығу. Мəтін тиісті дауыс ырғағымен оқытылады. Қаратпа сөздерді тауып, дəлелдейді. Мəтінді көшіріп жазып, қаратпа сөздердің астын сызады. Қаратпа сөздердің тыныс белгілеріне назар аудартылады. Дескриптор:
Қаратпа сөздерді анықтай
алады. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану (МК; Ұ) Орфографиялық
сөздіктен сұрақ бойынша ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс.
|
кері байланыс орнату. Түрлі түсті суреттері бар журналдар, флипчарт, желім |
|||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
|
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. |
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? |
. |
||||
|
|||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: |
Пән: Қазақ тілі Орта мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Күні:15.10.2019ж Сынып: 3 «В» |
Мектеп: Г Титов атындағы №54 жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Асилова Н Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Ч, щ дыбыстары. 35-38жаттығу. |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.3.1 оқыған, тыңдағанжəне аудиовизуалды материалдар бойыншамұғалімнің көмегімен жоспар құрып,мазмұндама жазу; 3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбейжəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету; 3.4.1.3 ч,щ əріптері бар сөздердің емлесін білу. |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады:
оқыған, тыңдағанжəне
аудиовизуалды материалдар бойыншамұғалімнің көмегімен жоспар
құрады, бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін
сақтайды, ч,щ əріптері бар сөздердің емлесін біледі |
||||
Бағалау критерийлері |
Мақалдың мазмұнын талдайды. бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазады. ч,щ əріптері бар сөздердің емлесін біледі |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||
Бастапқы білім |
Мəтін түрлері мен құрылымдық бөліктері тақырыбына негізделіп меңгертіледі. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру.
|
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы.
Мəтінді тыңдап, негізгі
о Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |