Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
10
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
жүреді.
-
«Санау»
әдісімен топқа бөліп
отырғызу.
- Топқа ат
қойыңдар.
- Топ
басшысын сайлап, топ ережесін еске
түсіріңдер.
Өткен
сабаққа шолу:
А)Үй
тапсырмасын тексеру.
«Керме жіп» әдісімен жаңа
сабаққа кіріспе жүреді.
- Сын
есімнің анықтамасын айтыңдар. (с)
- Сын
есімнің сұрақтарын атаңдар. (ы)
- Сын
есімнің түрлерін ата. (н)
-
Негізгі сын есімге мысалдар келтіріңдер.
(е)
- Туынды
сын есімге мысал келтіріңдер. (с)
- Заттың
сапасын білдіретін сөздерге мысал келтір.
(і)
- Заттың
түсін білдіретін сөздерге мысалдар келтіріңдер.
(м)
-Бүгінгі
сабақта қарсы мәндес сын есімдерді анықтауға арналған тапсырмалар
орындайтын боламыз.
Сабақ
мақсатын хабарлау.
|
Жаттығу
жасайды.
Саналады.
Топқа
бірігеді.
Топ басшысын
сайлайды.
Топ ережесін еске
түсіреді.
Тапсырма
тексертеді.
Тақырыпты, сабақ мақсатын
анықтайды.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып,
әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
сұрақтар жазылған парақшалар
С,Ы,Н,Е,С,І,М
|
Жаңа
білім
15
мин
2
мин
15
мин
|
Жаңа
сабақ
(Ұ) 1-тапсырма
- «Ашық микрофон»
әдісі.
38-жаттығу.
Мәтінді
оқыңдар.
Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақтар қойып, жауап алыңдар.
Мәтінде кездескен жаңа
сөздердің мағынасын сөздіктерден оқып,
танысыңдар.
Т.Әубәкіров туралы мәтінде
жазылмаған ақпараттарды дереккөздерден оқып біліп
алыңдар.
39-жаттығу.
Берілген мақал-мәтелдің
қатесін түзеп жазыңдар.
Үлкен
кісі
бастар, кіші кісі
қостар.
Жақсы
болсаң
–озарсың,
жаман
болсаң
азарсың.
Жақсы
бала-ойлағыш,
Жаман
бала-тойлағыш.
Сын есімдерді тауып, олардың
мағынасына назар аударыңдар.
Анықтамамен
жұмыс.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
- Қарсы мәндес сын есімдерге мысалдар
келтір.
Сергіту
сәті: «Қаражорға»
биі.
(Т) 2-тапсырма - «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
40-жаттығу.
Өлеңді оқып, жатқа
жазыңдар.
Үйрен жақсы
әдептен,
Жирен жаман
әдеттен.
42-жаттығу.
Берілген сөздердің сын есім
екенін дәлелдеңдер. Оларға қарсы мәнді сын есімдерді
табыңдар.
Ірі-ұсақ, жұқа-қалың,
құрғақ-дымқыл.
43-жаттығу.
Мағынасы жуық сын есімдерді
бір-бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек топтастырыңдар.
Дәлелдеңдер.
жуық сын
есімдер
|
қарсы мәнді сын
есімдер
|
ізетті,
ибалы
|
аласа-биік,
|
қарт,
кәрі
|
кең-тар
|
момын,
жуас
|
лай-тұнық
|
сұлу,
көрікті
|
ауыр-жеңіл
|
|
Тапсырмамен жұмыс жасайды.
Билеп
сергиді.
Тапсырма
орындайды. Пікірін дәлелдейді.
|
Дескриптор:
Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақтар қойып, жауап алады-2балл.
жаңа сөздердің мағынасын
ашады-2балл.
Әубәкіров туралы
әңгімелейді-1балл.
Берілген мақал-мәтелдің
қатесін түзейді-1балл.
Сын есімдерді тауып, олардың
мағынасына назар аударады-1балл.
Өлеңді оқып, жатқа
жазады-1балл.
Берілген сөздердің сын есім
екенін дәлелдейді-1балл.
|
Қазақ тілі 4 сынып
оқулығы
2-бөлім
|