Материалдар / қарсы мәнді сын есімдер / ғарышқа саяхат
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қарсы мәнді сын есімдер / ғарышқа саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
қарсы мәнді сын есімдер туралы ақпарттар жоғары сапалы ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2024
118
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қарсы мәндес сын есім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау.

4.3.5.1 – стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап, түзету; жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау.

Сабақтың мақсаты

  • Оқыған мәтіннің тақырыбы мазмұнына сәйкестігін анықтайды;

  • Қарсы мәнді сын есімдерді табады;

Құндылықтар

Талап: жасампаз, білімді ұрпақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткен сабақты пысықтау

5 минут




































Сабақтың ортасы

20 минут








Сергіту сәті

2 минут









Сабақты қорыту

8мин







Кері байланыс

5 минут


Амандасады;

Сабаққа дайындығын тексереді;

Жарқырап күн де ашылды,

Айналаға нұр шашылды.

Қайырлы күн!

Біз көңілді баламыз,

Қайырлы күн!

Сәлемдесіп аламыз,

Сәлеметсіздер ме, құрметті ұстаздар!

Мақсатымыз - білім алу,

Міндетіміз - еңбектену.

Біз білімді баламыз,

Күнде бестік аламыз.

Жалқаулықты тастаймыз,

Жаңа сабақты бастаймыз.


Балалар, бүгінгі сабағымыз ғарышқа байланысты болғандықтан,есімізге түсірейікші, қандай аспан әлемінің қандай элементтерін білесіңдер?


1 – топ «Шолпан»

2 – топ «Марс»

3 – топ «Нептун»

4 – топ «Меркурий»



Балалар, біз өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? Кім айтады?


https://wordwall.net/ru/resource/70677523 (топтық жұмыс)


  1. Сын есім деген не? (заттың сынын, сапасын білдіретін сөз табы)

  2. Қарсы мәнді сын есім деген не? (мағыналары бір – біріне қарсы сын есімдер)

  3. «Ұзын» сөзінің қарама – қарсы мәнді сын есімді айт? (қысқа)

  4. «Қараңғы» сөзіне қарама – қарсы мәнді сын есімді айт (жарық)

  5. Қазақтан шыққан тұңғыш ғарышкер кім? (Т.Әубәкіров)

  6. «Жеңіл» сөзінің қарама – қарсы мәнді сын есімді айт? (ауыр)

  7. «Қарт» сөзінің қарама – қарсы мәнді сын есімді айт? (жас)

  8. «Тар» сөзінің қарама – қарсы мәнді сын есімді айт? (кең)


Жарайсыңдар, балалар!


Балалар, бүгін біз ғарыш әлеміне саяхатымызды жалғастырамыз;


Сабақ мақсаты:

- Оқыған мәтіннің тақырыбы мазмұнына сәйкестігін анықтау;

- Қарсы мәнді сын есімдерді табу;


Балалар, айтыңдаршы, аспан әлемінде неше ғаламшар бар бізге белгілі?

Бүгін аспан әлеміндегі бір ғаламшар Марс туралы білімімізді кеңейтеміз;


https://youtu.be/u5hm3ZkVFeU?si=92Hzh_tLSB2_Ffcc

(Марс туралы ақпараттар алады)


1 – тапсырма

«Марс неге «Қызыл ғаламшар» деп аталған?»

  • Мәтінді қатесіз тізбектеп, спираль әдісі арқылы оқиды;

  • Мәтін туралы сұрақтарға жауап береді:

  • «Қолшатыр» әдісі

  1. Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай келеді ма?

  2. Марста тіршілік бар ма?

  3. Марсты неліктен «Қыщыл ғаламшар» деп атайды?

  4. Марста жел тұрғанда қандай өзгерістер болады?

  5. Марста қандай металл көп?

  6. Неліктен Марсты «қызыл күрең» деп атаған жөн деп ойлайсың?





2 – тапсырма (жеке тапсырма)

95 бет 45 жаттығу (оқулықпен, дәптермен жұмыс)


өлеңдегі түсіп қалған сөздерді орындарына қойып жазыңдар:

  • Қатесіз жазады

  • Орфогарфиялық, грамматикалық нормаларға сай жазады




3 – тапсырма (жеке жұмыс)

«Ғарышқа саяхат» әдісі

Функционалық сауаттылыққа берілген тапсырма

Саралау - диалог

Берілген сын есімдерге қарсы мәндес сын есімдерді ата:


  1. Қымбат – арзан

  2. Қалың – жұқа

  3. Алыс – жақын

  4. Сұйық – қою

  5. Жіңішке – жуан

  6. Биік – аласа

  7. Жақын – алыс

  8. Ақ – қара

  9. Ақылды – ақымақ

  10. Дос – қас


Ауызша берілген сөзге сөйлем құрастырып көр:


СЕРГІТУ СӘТІ


4 – тапсырма (топтық жұмыс)

4 «К» жүйесі

Шығармашылық, ынтымақтастық жұмысы


Балалар, бүгінгі өткен ғаламшар Марсты өз фантазиямызбен жасап көрейік:


1 – топ ермексазбен жұмыс;


2 – топ қима қағаздармен жұмыс


3 – топ шар арқылы жұмыс


4 – топ суретін салу


5 – тапсырма (жұптық жұмыс)

Жаман сөз жылатады,

Жақсы сөз жұбатады.


Білімді – алтын көзі ашылатын,

Надан жан – қара бақыр шашылатын.


Ең тәтті де тіл, ең ащы да тіл.


Жіптің ұзыны,

сөздің қысқасы жақсы.


Әдепті бала -арлы бала

Әдепсіз бала -сорлы бала


Көз қорқақ-қол батыр.


Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен.


Әдепті бала ата-анасын мақтатар,

Әдепсіз бала ата-анасын қақсатар.


Жарайсыңдар!


«Марсқа саяхат» әдісі арқылы кері байланыс береді



Үйге: 96 бет 48 жаттығу

амандасады


ынтымақтастық атмосферасына қатысады














топтарға бөлінеді








сұрақтарға жауап береді















сабақ мақсатымен танысады







Марс туралы ақпараттар алады

<

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!