Амандасады;
Сабаққа дайындығын
тексереді;
Жарқырап күн де
ашылды,
Айналаға нұр
шашылды.
Қайырлы
күн!
Біз көңілді
баламыз,
Қайырлы
күн!
Сәлемдесіп
аламыз,
Сәлеметсіздер ме, құрметті
ұстаздар!
Мақсатымыз - білім
алу,
Міндетіміз -
еңбектену.
Біз білімді
баламыз,
Күнде бестік
аламыз.
Жалқаулықты
тастаймыз,
Жаңа сабақты
бастаймыз.
Балалар, бүгінгі сабағымыз
ғарышқа байланысты болғандықтан,есімізге түсірейікші, қандай аспан
әлемінің қандай элементтерін
білесіңдер?
1 – топ
«Шолпан»
2 – топ
«Марс»
3 – топ
«Нептун»
4 – топ
«Меркурий»
Балалар, біз өткен сабақта
қандай тақырыпты өттік? Кім
айтады?
https://wordwall.net/ru/resource/70677523
(топтық
жұмыс)
-
Сын есім деген не? (заттың
сынын, сапасын білдіретін сөз
табы)
-
Қарсы мәнді сын есім деген не?
(мағыналары бір – біріне қарсы сын
есімдер)
-
«Ұзын» сөзінің қарама – қарсы
мәнді сын есімді айт?
(қысқа)
-
«Қараңғы» сөзіне қарама –
қарсы мәнді сын есімді айт
(жарық)
-
Қазақтан шыққан тұңғыш
ғарышкер кім? (Т.Әубәкіров)
-
«Жеңіл» сөзінің қарама – қарсы
мәнді сын есімді айт? (ауыр)
-
«Қарт» сөзінің қарама – қарсы
мәнді сын есімді айт? (жас)
-
«Тар» сөзінің қарама – қарсы
мәнді сын есімді айт? (кең)
Жарайсыңдар,
балалар!
Балалар, бүгін біз ғарыш
әлеміне саяхатымызды
жалғастырамыз;
Сабақ
мақсаты:
- Оқыған мәтіннің тақырыбы
мазмұнына сәйкестігін
анықтау;
- Қарсы мәнді сын есімдерді
табу;
Балалар, айтыңдаршы, аспан
әлемінде неше ғаламшар бар бізге
белгілі?
Бүгін аспан әлеміндегі бір
ғаламшар Марс туралы білімімізді
кеңейтеміз;
https://youtu.be/u5hm3ZkVFeU?si=92Hzh_tLSB2_Ffcc
(Марс туралы ақпараттар
алады)
1 –
тапсырма
«Марс неге «Қызыл ғаламшар»
деп аталған?»
-
Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сай
келеді ма?
-
Марста тіршілік бар
ма?
-
Марсты неліктен «Қыщыл
ғаламшар» деп атайды?
-
Марста жел тұрғанда қандай
өзгерістер болады?
-
Марста қандай металл
көп?
-
Неліктен Марсты «қызыл күрең»
деп атаған жөн деп ойлайсың?
2 – тапсырма (жеке
тапсырма)
95 бет 45 жаттығу (оқулықпен,
дәптермен жұмыс)
өлеңдегі түсіп қалған сөздерді
орындарына қойып жазыңдар:
3 – тапсырма (жеке
жұмыс)
«Ғарышқа саяхат»
әдісі
Функционалық сауаттылыққа
берілген тапсырма
Саралау -
диалог
Берілген сын есімдерге қарсы
мәндес сын есімдерді ата:
-
Қымбат –
арзан
-
Қалың –
жұқа
-
Алыс –
жақын
-
Сұйық –
қою
-
Жіңішке –
жуан
-
Биік –
аласа
-
Жақын –
алыс
-
Ақ –
қара
-
Ақылды –
ақымақ
-
Дос –
қас
Ауызша берілген сөзге сөйлем
құрастырып көр:
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 – тапсырма (топтық
жұмыс)
4 «К»
жүйесі
Шығармашылық, ынтымақтастық
жұмысы
Балалар, бүгінгі өткен
ғаламшар Марсты өз фантазиямызбен жасап
көрейік:
1 – топ ермексазбен
жұмыс;
2 – топ қима қағаздармен
жұмыс
3 – топ шар арқылы
жұмыс
4 – топ суретін
салу
5 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Жаман сөз
жылатады,
Жақсы сөз
жұбатады.
Білімді – алтын көзі
ашылатын,
Надан жан – қара бақыр
шашылатын.
Ең тәтті де тіл, ең ащы да
тіл.
Жіптің
ұзыны,
сөздің қысқасы
жақсы.
Әдепті бала -арлы
бала
Әдепсіз бала -сорлы
бала
Көз қорқақ-қол
батыр.
Жақсыдан үйрен, жаманнан
жирен.
Әдепті бала ата-анасын
мақтатар,
Әдепсіз бала ата-анасын
қақсатар.
Жарайсыңдар!
«Марсқа саяхат» әдісі арқылы
кері байланыс береді
Үйге: 96 бет 48
жаттығу
|