Бекітемін.
Тәрбие ісі жөніндегі
Орынбасары Аймурзина Г.А
«Қарттарым –асыл қазынам»

Сынып жетекші:Кенжебай Р.М
2023-2024 оқу жылы
|
Сынып жетекшінің аты-жөні |
Кенжебай Р.М |
|
|
Күні: |
02.10.2023 |
|
|
Сынып: 6 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қарттарым –асыл қазынам» |
|
|
Құндылығы |
Бала тәрбиесіндегі қарттардың алатын орнының ерекше екендігін түсіндіру; отбасы мүшелерінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық, достық қарым-қатынастың маңыздылығын, ата- әжеміздің құнды дәстүрлерді сақтаудың маңыздылығын айқындату және де білуге, жаңаны тануға құштар болу; |
|
Тәрбие сағатының барысы
|
Барысы |
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
Кіріспе 10 мин Негізгі бөлім 25 мин |
- 1 -
қазан Қарттар
күніне арналған
тәрбие сағатына Кешімізді бастамас бұрын сөз кезегін мектебіміздің зейнеткер ұстазы химия пәнінен және тәрбие бөлімінің жетекшісі болған Райса Сұлтановна апайымызға сөз кезегін береміз. 1.Поэзия минуты. Әр отбасында ата-әжеміздің орыны бөлек. Атадан әкеден ақыл, Әжеден, анадан мейірім алады. Ата – шаңырақ иесі.. Аже–отбасының ұйытқысы. Балалардың асыл-әжем туралы өлеңдері (хор) 2. Ойын: «Біз екеуміз бірге…» Бұл ойында бала ата- әжемімен бірге үнемі не істейтіндерін жазуы тиіс. Мысалы: біз екеуміз бірге сабақ оқимыз, біз екеуміз бірге сурет саламыз, біз екеуміз бірге ойнаймыз т.б. 3.Қариялар өсиеті:
4. Оқушыларға арналған жағдайларды талдау: Ата-әженді мектепке шақырса үнемі келмейді, сол үшін ұстазың саған ренжиді. Осындай жағдайда сен не істейсің? Сенің досың – шамалы бұзықтау бала. Бұған ата-әжен «Досына қарап өзін таны» деп, мына жолдасың маған ұнамайды, онымен бірге жүруді қой деді. Не істер едің? Ата- әжен сапарға кетер алдында «Балам, менің бүгін сапарым 2-3 күнге созылмақ кешігіп келемін. Ал сен мен келгенше үйді жинастырып,бауырларына бас көз бол, ата-ананды тында .»– деп кетті. Сен болсаң кешке дейін далада ойнап, дәл анаң келер уақыттан 15 минут бұрын ғана үйге кірдің. Ешнәрсеге үлгере алмадың. Осы кезде есіктің қоңырауы соғылды. Не істейсің? IХ. «Менің отбасымдағы дәстүрлер» топтастыру. Бауырласқан жанымыз Бұзылмаған салтымыз. Кең даланың ежелгі Қазақ деген халқымыз. Өзге ұлттай біздің де Бар дәстүр мен салтымыз, - дегендей әр отбасында жақсы дәстүрлер сақталған. Соларды топтастырып жазсаңдар |
Интер белсенді тақта |
|
Қоры тынды 10 мин |
Отбасы – адам үшін ең жақын әлеуметтік орта.Оның ішінде ата-әженнің орны ерекше. Отбасы белгілі дәстүрдің сақтаушысы. Адам баласы шыр етіп дүниеге келген күннен бастап, сол ортаның ыстық-суығына бейімделіп, ықпалына көніп, осында ер жетеді. Ата-әжесінің кішкентай құлыншағы болып, еркелеп өседі.Қарты бар үйдің берекесі бар дейді сондықтан ата-әжелерімізді құрметтейік! Бата Бата менен ел - көгерер,жаңбыр менен жер- көгерер деп ардақты асыл-әжелеріміздің оқушыларға деген батасы.
|
|

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қарттарым асыл казынам
Қарттарым асыл казынам
Бекітемін.
Тәрбие ісі жөніндегі
Орынбасары Аймурзина Г.А
«Қарттарым –асыл қазынам»

Сынып жетекші:Кенжебай Р.М
2023-2024 оқу жылы
|
Сынып жетекшінің аты-жөні |
Кенжебай Р.М |
|
|
Күні: |
02.10.2023 |
|
|
Сынып: 6 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қарттарым –асыл қазынам» |
|
|
Құндылығы |
Бала тәрбиесіндегі қарттардың алатын орнының ерекше екендігін түсіндіру; отбасы мүшелерінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық, достық қарым-қатынастың маңыздылығын, ата- әжеміздің құнды дәстүрлерді сақтаудың маңыздылығын айқындату және де білуге, жаңаны тануға құштар болу; |
|
Тәрбие сағатының барысы
|
Барысы |
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
Кіріспе 10 мин Негізгі бөлім 25 мин |
- 1 -
қазан Қарттар
күніне арналған
тәрбие сағатына Кешімізді бастамас бұрын сөз кезегін мектебіміздің зейнеткер ұстазы химия пәнінен және тәрбие бөлімінің жетекшісі болған Райса Сұлтановна апайымызға сөз кезегін береміз. 1.Поэзия минуты. Әр отбасында ата-әжеміздің орыны бөлек. Атадан әкеден ақыл, Әжеден, анадан мейірім алады. Ата – шаңырақ иесі.. Аже–отбасының ұйытқысы. Балалардың асыл-әжем туралы өлеңдері (хор) 2. Ойын: «Біз екеуміз бірге…» Бұл ойында бала ата- әжемімен бірге үнемі не істейтіндерін жазуы тиіс. Мысалы: біз екеуміз бірге сабақ оқимыз, біз екеуміз бірге сурет саламыз, біз екеуміз бірге ойнаймыз т.б. 3.Қариялар өсиеті:
4. Оқушыларға арналған жағдайларды талдау: Ата-әженді мектепке шақырса үнемі келмейді, сол үшін ұстазың саған ренжиді. Осындай жағдайда сен не істейсің? Сенің досың – шамалы бұзықтау бала. Бұған ата-әжен «Досына қарап өзін таны» деп, мына жолдасың маған ұнамайды, онымен бірге жүруді қой деді. Не істер едің? Ата- әжен сапарға кетер алдында «Балам, менің бүгін сапарым 2-3 күнге созылмақ кешігіп келемін. Ал сен мен келгенше үйді жинастырып,бауырларына бас көз бол, ата-ананды тында .»– деп кетті. Сен болсаң кешке дейін далада ойнап, дәл анаң келер уақыттан 15 минут бұрын ғана үйге кірдің. Ешнәрсеге үлгере алмадың. Осы кезде есіктің қоңырауы соғылды. Не істейсің? IХ. «Менің отбасымдағы дәстүрлер» топтастыру. Бауырласқан жанымыз Бұзылмаған салтымыз. Кең даланың ежелгі Қазақ деген халқымыз. Өзге ұлттай біздің де Бар дәстүр мен салтымыз, - дегендей әр отбасында жақсы дәстүрлер сақталған. Соларды топтастырып жазсаңдар |
Интер белсенді тақта |
|
Қоры тынды 10 мин |
Отбасы – адам үшін ең жақын әлеуметтік орта.Оның ішінде ата-әженнің орны ерекше. Отбасы белгілі дәстүрдің сақтаушысы. Адам баласы шыр етіп дүниеге келген күннен бастап, сол ортаның ыстық-суығына бейімделіп, ықпалына көніп, осында ер жетеді. Ата-әжесінің кішкентай құлыншағы болып, еркелеп өседі.Қарты бар үйдің берекесі бар дейді сондықтан ата-әжелерімізді құрметтейік! Бата Бата менен ел - көгерер,жаңбыр менен жер- көгерер деп ардақты асыл-әжелеріміздің оқушыларға деген батасы.
|
|

шағым қалдыра аласыз















