Сәлемдесу.
Тренинг арқылы топқа бөліп
алу. Ол үшін оқушылар стикерге
жазылған қайырымдылық,қамқорлық,жақсылық тақырыптарын таңдап
алады.
І топ.
«Қайырымды»
ІІ топ.
«Жақсылық»
ІІІ топ.
«Қамқорлық»
Психологиялық
сәт.
Сабақтағы жақсы көңіл күй.
Әдемі тілектер айту. 3 топқа парақтар таратылады, олар бір-біріне
арнап тілектер айтады.
Ой қозғау: Жоғарғы және
төменгі дәрежелі сұрақтар
қойылады.
Қазына деген
не?
Отбасындағы ең қадірлі адамдар
кімдер?
“Қарты бар үйдің қазынасы бар”
деп неге айтамыз, сен оны қалай
түсінесің?
Ата мен әжеден қандай тәрбие
аламыз?
Балалар, қазір назарларыңа
шағын слайд ұсынамыз.
Тәрбие сағатының мақсаты мен
сабақ барысын, күтілетін нәтижесін айтып
өту.
І
тур.Жағдаят(ситуация). Әр топқа шағын слайд
көрсетіледі.Сол бойынша жағдаятты
баяндау
1 Қайырымдылық тамшысы.
(Автобустағы жағдай)
2. Үлкенге құрмет (Немересінің
ата-әжесімен сөйлесуі)
3. «Атаңа не істесең, алдыңа
сол келер»не үшін ата-анасын қарттар үйіне тапсырады?(Қарттар
үйіндегі жағдай)
ІІ тур. «Кім
ұтқыр?». Әр топ
қайырымдылық,сыйластық,сыпайылық туралы мақал,нақыл сөздер,әңгіме
айтады.(Қағазды суыру арқылы тақырып
таңдайды.)
Қорытындылау.
«Ата-ана ақысы»фильмнен үзінді
көрсету.(киноны көру арқылы сыни ойлап,постер
жазажы)
ІІІ тур. Постер
құрау.
1 топ.
«Қайырымдылық»
2 топ.
«Қайырымды
істер»
3 топ.
«Менің қайырымдылыққа қосар
үлесім» тақырыптарына әр топ постер
жазады.
|