Тренинг
тақырыбы: «Қарым - қатынас»
тренингі
Тренинг
мақсаты: Айнала қоршаған адамдарға
кешіріммен, түсінушілікпен, ізгілікпен қарауға үйрету. Жасаған
әрекеттеріне жауапкершілікпен, қасындағы адамдарға шыдамдылықпен
қарауға тәрбиелеу. Ұжымдық, достық қарым-қатынасты
қалыптастыру.
Сабақтың
көрнекілігі: түрлі-түсті қағаз, А4,
фломастер, суреттер, қобдиша, жіп
орамы,орындық,стикер.
-
«Сиқырлы қобдиша»
жаттығуы
-
«Апельсин» ойыны
-
«Лабиринт»
ойыны
-
«Тірі
шрифт»
-
«Бәрі біздің
қолымызда»
-
Қорытынды.
-
Жаттығу: «Сиқырлы
қобдиша»
Жаттығуға ішіне дөңгелек айна салынған қобдиша
қажет. Барлық қатысушылар көздерін жұмады.
Барлығы қарап болғаннан кейін.
-
Өмірдегі ең ерекше адам кім
екен?
-
Сіз күлімсірегенге ол калай жауап
берді?
-
«Ерекше» сөздің мағынасын қалай
түсінесің?
-
Ерекше,қайталанбас тұлғаға не тілер едіңіз?(слайд
1)
2.
«Апельсин»
ойыны
Мақсаты: оқушылар арасында бір – біріне
деген сыйластық, сенімділік қалыптастыру, қарым – қатынасты
жақсарту және достық сезімін ұялату.
Шарты: Оқушылар шеңбер
бойынмен тұрады. Жүргізуші кез келген студентке апельсинді мойнына
сұғады, оның басқа студентке қолсыз беру керектігін айтады. Ойынның
шарты апельсин жерге түскен жағдайда, ойынды кері басынан бастау
шарт.
3.«Лабиринт»
ойыны
Нұсқау: қатысушылар топқа бөлініп
тұрады. Әр топқа кестеленген мата және шар беріледі. Топтасып
матаға салынған лабиринттің жолы арқылы шарды немесе допты жүргізіп
шығуы қажет.
4. «Тірі
шрифт»
Нұсқау: 5-6 адамнан тұратын топтарға
«тірі шрифт» («тірі әріп») жасап шығаруға және оны кӛрсету
тапсырылады. Ол шрифтті ӛздері альфавит әріптерінен кӛрсетеді
(дайындыққа 5-10-15 минут беріледі). Әрбір топ ӛздерінің шығарған
«тірі шрифттерін» кӛрсетеді. Оның бәрін камераға немесе суретке
түсіріп алған жӛн. Қай топтың «шрифті» анық болса сол топ жеңімпаз
аталады. Талқылау: Қатысушылар жаттығу барысындағы эмоциялар мен
сезімдерімен бӛліседі, кейін жеңуге жеткізген ойларымен, жеңіліс
тапқан топтарға не кедергі болғанын
бӛліседі.
5.
«Бәрі біздің
қолымызда». Бір - біріне жүрегі бар
алақан сыйлайды.
6.
Қорытынды.