Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Қарым-қатынас әліппесі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Қарым – қатынас адамның өмір сүруіне қажет екенін түсінеді.Қоғамдық орындарда тәртіп ережесін сақтау және Әдептілік – тұлғаның басты қасиеті екенін түсіну. Күнделікті өмірде әдептілік көрсету. |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Анық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Түйе-верблюд |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЕртеңгілік шебер3 минут | Қуан шаттан, Қуан шаттан,Қуанатын күн бүгін.Қайырлы таң достым!Қайырлы күн болсын!Көңіл күйімізді көтеріп алайық.Алақан алақанғаИық иыққаАрқа арқағаАяқ аяққаҚұлақ құлаққаМұрын мұрынға– Балалар, қалай көңіл күйіміз көтерілдіме? |
Шаттық шебері
|
Үй тапсырмасы:3 минут | Сұрақ - жауап. |
|
Сабақтың ортасы10 минут
| Жақсылық пен жамандық туралы мультфильм көрсету. Сұрақтарға жауап беру.Тапсырмаларды жеке,жұптық,топтық ортада орындау.Суретті дұрыс орналастыр |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Аяқпеннен топ-топ-топ | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы10 минут
Қызықты тапсырма5 минут
Ойын:3 минут | Шығармашылық тапсырма:Әдепті балаға тән іс әрекеттерді жазу.
Сурет бойынша әңгімелеу. Әр оқушы Жақсылыққа байланысты
«Достық көмек» ойыныОйын барысында балалар достық көмек жасаудың мәнін тереңіре тусініп,бір-біріне көмектесуге әрқашан әзір болуға тәрбиеленеді.Оқушыларды екі топқа бөлеміз.Тақтаға екі себеттің сұлбасы ілінеді.Балаларға алманың шаблоны таратылады.Әр топ мүшесі досына деген жақсы бір лебізін айтып,себетте алманың шаблоны таратылады.Әр топ мушесі досына деген жақсы бір лебізін айтып,себетке алманы апарып салады.Қай топ алманы көп жинаса,сол топ жеңімпаз атанады. |
Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |