Сыныбы: 6
|
Пәні: Психология негіздері
|
Психолог: Б.Шалова
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Қарым-қатынас лабиринті
|
Сабақтың мақсаты:
|
тренингке қатысушыларға айналасындағы
адамдармен, қоршаған ортамен қарым-қатынас дағдыларын дамыту,
ынтымақтастыққа тәрбиелеу
|
Қажетті құрал-жабдықтар
|
Үлестірме,лабиринт сызылған
мата
|
Барысы:
|
Психолог әрекеті
|
Оқушылар әрекеті
|
«Танысу» жаттығуы
5
мин
|
Топта жұмыс жүргізу үшін жағымды ахуал орнату,
қарым-қатынастың белсенді стилін және кері байланыс тәсілдерін
меңгерту
1.Қай ойыншының есімі, сүйікті ісі сенің есіңде
қалды?
2.Несімен жақсы сақталды деп
ойлайсың?
3.
Қай қатысушыны еске түсіру қиынға соқты?
|
Шеңбер бойымен тұрып, өз атын және өзінің нақты
сүйікті ісін неге қабілетін айтады. Екінші ойыншы өзі туралы айтпас
бұрын алғашқы адамның сөзін қайталап айту керек. Содан кейін өзі
туралы айтады. Ал үшінші адам бірінші, екінші адамның айтқанын
қайталайды.
|
«Сіздің көңіл- күйіңіз қандай?»
2
мин
|
Қызыл – қуанышты
Сары-жағымды
Көк- суық көңіл күй
Күлгін-алаңдаушы
Қара –күш-қуаттың төмендеуі
Ақ-
анықталмаған көңіл-күй
|
Әр
оқушы өзіне ұнаған түрлі-түсті фигураның біреуін
таңдайды.
|
«Әнмен бой сергіту жаттығуы»
5
мин
|
Танымал 1-2 ән аты жазылған қағаз
таратылады.
|
Оқушылар өзіне тиген ән әуенін ыңылдап салады.
Ойынның міндеті өзі сияқты ән әуенін салып тұрған адамды іздеп
тауып, қосылып, түптеп келгенде, бір топ құрады.
|
Тақырыпқа кіріспе –дауыстап оқыту
3мин
|
Берілген тапсырманы дауыстап
оқиды.
|
|
|
Адамдар арасындағы қарым-қатынас бұрыннан келе
жатыр. Қарым-қатынас арқылы біз басқалар туралы және өзіміз туралы
көбірек мағлұмат білеміз. Қарым-қатынас арқылы қоршаған орта туралы
ақпарат аламыз, қоғамның әлеуметтік, адамгершілік, мәдени
құндылықтары жайлы хабардар боламыз. Қарым-қатынас орната алу деген
сөз сыпайылық ұстамдылықтың, мәдениеттіліктің барлық талабына сай
кел деген сөз.
|
Талқылау: Қарым-қатынаста ең басты нені
бағалайсыз?
|
|
|
«Лабиринт» жаттығуы
10 минут
|
Лабиринт және көрсетілген
жолмен жүретін кез келген шағын дөңгелекше
қажет. Топ
матаны керіп қолдарымен ұстап тұрады. Нұсқаушы белгі бергеннен
кейін мата үстіндегі шағын дөңгелекшені керілген матаның
көмегімен жылжытып барлық жолдардан өтіп шығады. Ойын кезінде
сөйлеуге болмайды. Сөйлеген жағдайда немесе дөңгелекше жолдардан
шығып кеткен жағдайда жаттығуды қайта бастайды. қашан толық өтіп
шыққанша жалғаса береді. жаттығудың да мақсаты осы. Топпен бірлесе
жұмыс істегенде ғана тиімді нәтижеге
жетеміз.
Кері байланыс: «Екі
жұлдыз, бір тілек»
|
Жаттығуды барлығы орындайды.
|
«Біз бір топпыз»
8
мин
|
Топқа бөлініп, белгілі бір уақыт ішінде үндемей
сурет салу
|
Аяқтаған соң, топ ішінен біреу шығып қорғау ат
қою
|
Жаттығу «Біздің
дауысымыз»
7 мин
|
Бірнеше минуттың ішінде біздің топтан бірнеше
кезең арқылы ынтымақты қауым құрайық.
Бірінші кезең: бәріміз тұрамыз да, бір үлкен
шеңбер жасаймыз
Шеңбер бойымен тұрудың өзі біздің топтың
бірігуіне ықпалын тигізеді- бәрінің иықтары иықтарымен тиісіп
тұрады.
Екінші кезең: орындарыңызды
ауыстырыңыздар
Үшінші кезең: өз арамыздағы қашықтықты азайту.
бір-бірлеріңізге өте жақ тұрыңыздар және қолдау
көрсетіңіздер
Төртінші кезең: қауымдастығымызды сезініп
көрейік. Аздап тербеліп, бірге қозғалайық.
Бесінші кезең: қолымызды ажыратпай тұрып, барлық
өзіміздің шеңберімізбен ортақ би билеп көрейік.
|
-
Шеңбер жасайды
-
Орындарын ауыстырады
-
Әркім өзіне, ыңғайлы болатындай –қолдардан,
иықтардан, белдерден ұстайды
-
Тербеліп, бірге қозғалады
-
Ортақ бір би билеу
|
«Қарым-қатынасты
анықтау»
5 мин
|
Мен
сізден нені үйрендім? Доп лақтырып бір адамнан жақсы бір қасиетін
сатып алу
|
Мысалы: Салтанат мен сізден қарапайымдылықты
үйрендім, рахмет т.с.с
|
Үйге тапсырма Өз досың туралы
эссе
|
|
|
Рефлексия: « Мен бүгін өзіммен бірге... аламын,
себебі...»
«... туралы ойлану қажет,
себебі...»
«...лақтырып жіберемін,
себебі...»
|