"Қарым-қатынас лабиринті"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қарым-қатынас лабиринті"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныбы: 6 Пәні: Психология негіздері Психолог: Б.Шалова Сабақтың тақырыбы: Қарым-қатынас лабиринті Сабақтың мақсаты: тренингке қатысушыларға айналасындағы адамдармен, қоршаған ортамен қарым-қатынас дағдыларын дамыту, ынтымақтастыққа тәрбиелеу Қажетті құрал-жабдықтар Үлестірме,лабиринт сызылған мата Барысы: Психолог әрекеті Оқушылар әрекеті «Танысу» жаттығуы 5 мин Топта жұмыс жүргізу үшін жағымды ахуал орнату, қарым-қатынастың белсенді стилін және кері байланыс тәсілдерін меңгерту 1.Қай ойыншының есімі, сүйікті ісі сенің есіңде қалды? 2.Несімен жақсы сақталды деп ойлайсың? 3. Қай қатысушыны еске түсіру қиынға соқты? Шеңбер бойымен тұрып, өз атын және өзінің нақты сүйікті ісін неге қабілетін айтады. Екінші ойыншы өзі туралы айтпас бұрын алғашқы адамның сөзін қайталап айту керек. Содан кейін өзі туралы айтады. Ал үшінші адам бірінші, екінші адамның айтқанын қайталайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сыныбы: 6

Пәні: Психология негіздері

Психолог: Б.Шалова

Сабақтың тақырыбы:

Қарым-қатынас лабиринті

Сабақтың мақсаты:

тренингке қатысушыларға айналасындағы адамдармен, қоршаған ортамен қарым-қатынас дағдыларын дамыту, ынтымақтастыққа тәрбиелеу

Қажетті құрал-жабдықтар

Үлестірме,лабиринт сызылған мата

Барысы:

Психолог әрекеті

Оқушылар әрекеті

«Танысу» жаттығуы

5 мин

Топта жұмыс жүргізу үшін жағымды ахуал орнату, қарым-қатынастың белсенді стилін және кері байланыс тәсілдерін меңгерту




1.Қай ойыншының есімі, сүйікті ісі сенің есіңде қалды?

2.Несімен жақсы сақталды деп ойлайсың?

3. Қай қатысушыны еске түсіру қиынға соқты?

Шеңбер бойымен тұрып, өз атын және өзінің нақты сүйікті ісін неге қабілетін айтады. Екінші ойыншы өзі туралы айтпас бұрын алғашқы адамның сөзін қайталап айту керек. Содан кейін өзі туралы айтады. Ал үшінші адам бірінші, екінші адамның айтқанын қайталайды.

«Сіздің көңіл- күйіңіз қандай?»

2 мин

Қызыл – қуанышты

Сары-жағымды

Көк- суық көңіл күй

Күлгін-алаңдаушы

Қара –күш-қуаттың төмендеуі

Ақ- анықталмаған көңіл-күй

Әр оқушы өзіне ұнаған түрлі-түсті фигураның біреуін таңдайды.

«Әнмен бой сергіту жаттығуы»

5 мин

Танымал 1-2 ән аты жазылған қағаз таратылады.

Оқушылар өзіне тиген ән әуенін ыңылдап салады. Ойынның міндеті өзі сияқты ән әуенін салып тұрған адамды іздеп тауып, қосылып, түптеп келгенде, бір топ құрады.

Тақырыпқа кіріспе –дауыстап оқыту 3мин

Берілген тапсырманы дауыстап оқиды.



Адамдар арасындағы қарым-қатынас бұрыннан келе жатыр. Қарым-қатынас арқылы біз басқалар туралы және өзіміз туралы көбірек мағлұмат білеміз. Қарым-қатынас арқылы қоршаған орта туралы ақпарат аламыз, қоғамның әлеуметтік, адамгершілік, мәдени құндылықтары жайлы хабардар боламыз. Қарым-қатынас орната алу деген сөз сыпайылық ұстамдылықтың, мәдениеттіліктің барлық талабына сай кел деген сөз.

Талқылау: Қарым-қатынаста ең басты нені бағалайсыз?



«Лабиринт» жаттығуы

10 минут


Лабиринт және көрсетілген жолмен жүретін кез келген шағын дөңгелекше қажет. Топ матаны керіп қолдарымен ұстап тұрады. Нұсқаушы белгі бергеннен  кейін мата үстіндегі шағын дөңгелекшені керілген матаның көмегімен жылжытып барлық жолдардан өтіп шығады. Ойын кезінде сөйлеуге болмайды. Сөйлеген жағдайда немесе дөңгелекше жолдардан шығып кеткен жағдайда жаттығуды қайта бастайды. қашан толық өтіп шыққанша жалғаса береді. жаттығудың да мақсаты осы. Топпен бірлесе жұмыс істегенде ғана тиімді нәтижеге жетеміз.

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»

Жаттығуды барлығы орындайды.

«Біз бір топпыз»

8 мин

Топқа бөлініп, белгілі бір уақыт ішінде үндемей сурет салу

Аяқтаған соң, топ ішінен біреу шығып қорғау ат қою

Жаттығу «Біздің дауысымыз»


7 мин

Бірнеше минуттың ішінде біздің топтан бірнеше кезең арқылы ынтымақты қауым құрайық.

Бірінші кезең: бәріміз тұрамыз да, бір үлкен шеңбер жасаймыз

Шеңбер бойымен тұрудың өзі біздің топтың бірігуіне ықпалын тигізеді- бәрінің иықтары иықтарымен тиісіп тұрады.

Екінші кезең: орындарыңызды ауыстырыңыздар

Үшінші кезең: өз арамыздағы қашықтықты азайту. бір-бірлеріңізге өте жақ тұрыңыздар және қолдау көрсетіңіздер

Төртінші кезең: қауымдастығымызды сезініп көрейік. Аздап тербеліп, бірге қозғалайық.

Бесінші кезең: қолымызды ажыратпай тұрып, барлық өзіміздің шеңберімізбен ортақ би билеп көрейік.




  1. Шеңбер жасайды






  1. Орындарын ауыстырады

  2. Әркім өзіне, ыңғайлы болатындай –қолдардан, иықтардан, белдерден ұстайды

  3. Тербеліп, бірге қозғалады

  4. Ортақ бір би билеу

«Қарым-қатынасты анықтау»

5 мин

Мен сізден нені үйрендім? Доп лақтырып бір адамнан жақсы бір қасиетін сатып алу

Мысалы: Салтанат мен сізден қарапайымдылықты үйрендім, рахмет т.с.с

Үйге тапсырма Өз досың туралы эссе





Рефлексия: « Мен бүгін өзіммен бірге... аламын, себебі...»

«... туралы ойлану қажет, себебі...»

«...лақтырып жіберемін, себебі...»































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.12.2017
713
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі