|
Бөлім: |
Бірлік және ынтымақ айы |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
02.12.2024 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қарым-қатынас мәдениеті» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік , адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Оқушыларға қарым-қатынас мәдениетінің мәні мен маңызын түсіндіру. Сыпайылық, әдептілік, өзара түсіністік дағдыларын дамыту. Оқушылар арасында достық, сыйластық қарым-қатынас орнату. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Қақтығыс соңындағы жауапкершілік |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақ басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру. Бейне материал Сыныпта жағымды атмосфера
қалыптастыру үшін «Шеңбердегі комплимент» ойынын өткізу. Қарым-қатынас мәдениетінің негізгі қағидалары:
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. пікір алысып,ойларын айтады
|
Бейне материал https://www.youtube.com/watch?v=6CqCDrp6gnY
|
|
Ортасы |
Қарым-қатынас – бұл біз күн сайын жасайтын іс-әрекет. Бірақ әр адам қарым-қатынас жасағанда, басқалармен тіл табысқанда сыпайылық пен әдептілік сақтауы маңызды. - Қарым-қатынас мәдениети дегеніміз не? Ол – адамдар арасындағы сыйластый пен түсіністік. Бұл бізді достыққа, тату-тәтті өмір сүруге жетелейді. - Егер біз сөйлеген сөзімізді ойланып, тыңдай білу дағдымызды дамытсақ, қарым-қатынасымыз барынша сәтті болады. Сұрақтар: 1. Сендердің ойларыңша, қарым-қатынас мәдениетіне не жатады? 2. Сыпайылық танытқанда қандай сөздерді жиі қолданамыз? «Сен қалай жауап бересің?» (10 минут)
Мұғалім оқушыларға әртүрлі
қарым-қатынас жағдайларын ұсынады, оқушылардың жауаптарын
тыңдайды.
1. «Сиқырлы сөздер» ойыны Мұғалім оқушыларды 3-4 адамнан тұратын топтарға бөледі.Әр топ карточка суырады. Онда белгілі бір жағдай жазылған. Досыңнан кітабын қарызға сұра. Кітапханадағы қызметкерден керек кітапты тауып беруін өтін. Қателесіп біреудің затын алып қойдың, кешірім сұра. Саған көме |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың жауаптарын тыңдау және толықтыру: «Рақмет», «Кешіріңіз», «Сәлеметсіз бе», «Өтінемін», «Жақсы болсын» және т.б
сыпайы сөйлеу, тыңдай білу, біреудің сөзін бөлмеу, өз пікірін мәдени түрде жеткізу |
|
|
Соңы 2мин
|
Сенің ойыңша қарым-қатынаста өте қажет ережелерді қандай болу керек? Қарым-қатынас жасауда келесі ережелерді ұстану керек: Барлық адамдармен амандасып жүру керек Адамға құрметпен қара Қайырымды бол Өз сұхбаттасыңның пікіріне құрметпен қара. Өз ойыңды еркін жеткіз Қарым-қатынаста өзара түсіністікке талпыну керек. |
|
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы Қақтығыс соңындағы жауапкершілік |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қарым-қатынас мәдениеті
Қарым-қатынас мәдениеті
|
Бөлім: |
Бірлік және ынтымақ айы |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
02.12.2024 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Қарым-қатынас мәдениеті» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік , адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Оқушыларға қарым-қатынас мәдениетінің мәні мен маңызын түсіндіру. Сыпайылық, әдептілік, өзара түсіністік дағдыларын дамыту. Оқушылар арасында достық, сыйластық қарым-қатынас орнату. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Қақтығыс соңындағы жауапкершілік |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақ басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру. Бейне материал Сыныпта жағымды атмосфера
қалыптастыру үшін «Шеңбердегі комплимент» ойынын өткізу. Қарым-қатынас мәдениетінің негізгі қағидалары:
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. пікір алысып,ойларын айтады
|
Бейне материал https://www.youtube.com/watch?v=6CqCDrp6gnY
|
|
Ортасы |
Қарым-қатынас – бұл біз күн сайын жасайтын іс-әрекет. Бірақ әр адам қарым-қатынас жасағанда, басқалармен тіл табысқанда сыпайылық пен әдептілік сақтауы маңызды. - Қарым-қатынас мәдениети дегеніміз не? Ол – адамдар арасындағы сыйластый пен түсіністік. Бұл бізді достыққа, тату-тәтті өмір сүруге жетелейді. - Егер біз сөйлеген сөзімізді ойланып, тыңдай білу дағдымызды дамытсақ, қарым-қатынасымыз барынша сәтті болады. Сұрақтар: 1. Сендердің ойларыңша, қарым-қатынас мәдениетіне не жатады? 2. Сыпайылық танытқанда қандай сөздерді жиі қолданамыз? «Сен қалай жауап бересің?» (10 минут)
Мұғалім оқушыларға әртүрлі
қарым-қатынас жағдайларын ұсынады, оқушылардың жауаптарын
тыңдайды.
1. «Сиқырлы сөздер» ойыны Мұғалім оқушыларды 3-4 адамнан тұратын топтарға бөледі.Әр топ карточка суырады. Онда белгілі бір жағдай жазылған. Досыңнан кітабын қарызға сұра. Кітапханадағы қызметкерден керек кітапты тауып беруін өтін. Қателесіп біреудің затын алып қойдың, кешірім сұра. Саған көме |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың жауаптарын тыңдау және толықтыру: «Рақмет», «Кешіріңіз», «Сәлеметсіз бе», «Өтінемін», «Жақсы болсын» және т.б
сыпайы сөйлеу, тыңдай білу, біреудің сөзін бөлмеу, өз пікірін мәдени түрде жеткізу |
|
|
Соңы 2мин
|
Сенің ойыңша қарым-қатынаста өте қажет ережелерді қандай болу керек? Қарым-қатынас жасауда келесі ережелерді ұстану керек: Барлық адамдармен амандасып жүру керек Адамға құрметпен қара Қайырымды бол Өз сұхбаттасыңның пікіріне құрметпен қара. Өз ойыңды еркін жеткіз Қарым-қатынаста өзара түсіністікке талпыну керек. |
|
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы Қақтығыс соңындағы жауапкершілік |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
|
шағым қалдыра аласыз













