«Мектептен тыс жұмыс орталығы» МКҚК
“Қарым-қатынаста агрессияны болдырмау жолдары”
Тренинг
Педагог-психолог: Наджимова С.Ш.
Тренинг тақырыбы: “Қарым-қатынаста агрессияны болдырмау жолдары”
Мақсаты:
• Оқушыларға қарым-қатынаста агрессияның салдары туралы түсінік беру.
• Агрессияны басқару дағдыларын дамыту.
• Сабырлылық пен өзара түсіністікке жету жолдарын үйрету.
Қатысушылар:
Үйірме оқушылары
Ұзақтығы:
40 минут
Тренинг құрылымы
1. Кіріспе (5-7 минут)
Мақсаты: Тренингтің мақсатын түсіндіру және қатысушыларды жылыту.
• Оқушылармен шеңбер жасап отыру.
• “Танысу және көңіл күй” жаттығуы: Әр оқушы өз есімін айтып, көңіл күйін бір сөзбен сипаттайды (мысалы: “Менің есімім Аяулым, көңіл күйім тамаша”).
• Тренер сөзі:
• Агрессияның не екенін, оның қарым-қатынасқа қалай әсер ететінін қысқаша түсіндіру.
• Мақсат: агрессияны жеңіп, достық қарым-қатынасты нығайту.
2. Негізгі бөлім (25-30 минут)
2.1. Миға шабуыл (5 минут)
Сұрақтар:
• Агрессия деген не?
• Адамдар не үшін агрессивті болады?
• Агрессия қарым-қатынасқа қалай әсер етеді?
Нәтиже: Оқушылар агрессияның көздерін түсініп, оны болдырмау қажеттігін сезінеді.
2.2. Рөлдік ойындар (10 минут)
Мақсаты: Қақтығыстарды шешу жолдарын үйрету.
• Оқушылар екі топқа бөлінеді.
• Жағдайлар ұсынылады (мысалы: “Досың сенің қаламыңды сұрамай алып қойды” немесе “Сыныптас сені мазақ етті”).
• Әр топ осы жағдайды агрессивті және бейбіт жолмен шешуді сахналайды.
Талқылау:
• Қай жол тиімді болды?
• Қалай дұрыс шешімге келуге болады?
2.3. “Агрессияны жеңу” жаттығуы (10 минут)
Мақсаты: Агрессияны басқару тәсілдерін үйрену.
1. Тыныс алу жаттығуы:
• Қатты ашуланған кезде, терең тыныс алып, 10-ға дейін санау.
2. “Кезекші сөздер” әдісі:
• Агрессия кезінде қолдануға болатын сабырлы сөздерді жазу (мысалы: “Мен сені түсінемін”, “Бәрі дұрыс”).
3. Эмоцияны жазу:
• Ашу-ызаны қағазға жазып, оны жыртып тастау.
3. Қорытынды бөлім (10-15 минут)
3.1. Рефлексия
• Шеңбер құрып, тренингтен алған әсерлерімен бөлісу.
• Сұрақтар:
• Бүгін не үйрендіңдер?
• Болашақта агрессияны қалай басқарасыңдар?
3.2. “Жылы сөздер” шеңбері
• Әр оқушы қасындағы досына бір жылы сөз айтады.
3.3. Қорытынды:
• Тренер: “Біз агрессияны жеңуді, сабырлы болуды үйрендік. Әрқашан мейірімді болайық!”
Бұл тренинг оқушылардың эмоционалды интеллектін дамытуға және олардың қарым-қатынасын жақсартуға көмектеседі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қарым-қатынаста агрессияны болдырмаудың жолдары" тренинг
"Қарым-қатынаста агрессияны болдырмаудың жолдары" тренинг
«Мектептен тыс жұмыс орталығы» МКҚК
“Қарым-қатынаста агрессияны болдырмау жолдары”
Тренинг
Педагог-психолог: Наджимова С.Ш.
Тренинг тақырыбы: “Қарым-қатынаста агрессияны болдырмау жолдары”
Мақсаты:
• Оқушыларға қарым-қатынаста агрессияның салдары туралы түсінік беру.
• Агрессияны басқару дағдыларын дамыту.
• Сабырлылық пен өзара түсіністікке жету жолдарын үйрету.
Қатысушылар:
Үйірме оқушылары
Ұзақтығы:
40 минут
Тренинг құрылымы
1. Кіріспе (5-7 минут)
Мақсаты: Тренингтің мақсатын түсіндіру және қатысушыларды жылыту.
• Оқушылармен шеңбер жасап отыру.
• “Танысу және көңіл күй” жаттығуы: Әр оқушы өз есімін айтып, көңіл күйін бір сөзбен сипаттайды (мысалы: “Менің есімім Аяулым, көңіл күйім тамаша”).
• Тренер сөзі:
• Агрессияның не екенін, оның қарым-қатынасқа қалай әсер ететінін қысқаша түсіндіру.
• Мақсат: агрессияны жеңіп, достық қарым-қатынасты нығайту.
2. Негізгі бөлім (25-30 минут)
2.1. Миға шабуыл (5 минут)
Сұрақтар:
• Агрессия деген не?
• Адамдар не үшін агрессивті болады?
• Агрессия қарым-қатынасқа қалай әсер етеді?
Нәтиже: Оқушылар агрессияның көздерін түсініп, оны болдырмау қажеттігін сезінеді.
2.2. Рөлдік ойындар (10 минут)
Мақсаты: Қақтығыстарды шешу жолдарын үйрету.
• Оқушылар екі топқа бөлінеді.
• Жағдайлар ұсынылады (мысалы: “Досың сенің қаламыңды сұрамай алып қойды” немесе “Сыныптас сені мазақ етті”).
• Әр топ осы жағдайды агрессивті және бейбіт жолмен шешуді сахналайды.
Талқылау:
• Қай жол тиімді болды?
• Қалай дұрыс шешімге келуге болады?
2.3. “Агрессияны жеңу” жаттығуы (10 минут)
Мақсаты: Агрессияны басқару тәсілдерін үйрену.
1. Тыныс алу жаттығуы:
• Қатты ашуланған кезде, терең тыныс алып, 10-ға дейін санау.
2. “Кезекші сөздер” әдісі:
• Агрессия кезінде қолдануға болатын сабырлы сөздерді жазу (мысалы: “Мен сені түсінемін”, “Бәрі дұрыс”).
3. Эмоцияны жазу:
• Ашу-ызаны қағазға жазып, оны жыртып тастау.
3. Қорытынды бөлім (10-15 минут)
3.1. Рефлексия
• Шеңбер құрып, тренингтен алған әсерлерімен бөлісу.
• Сұрақтар:
• Бүгін не үйрендіңдер?
• Болашақта агрессияны қалай басқарасыңдар?
3.2. “Жылы сөздер” шеңбері
• Әр оқушы қасындағы досына бір жылы сөз айтады.
3.3. Қорытынды:
• Тренер: “Біз агрессияны жеңуді, сабырлы болуды үйрендік. Әрқашан мейірімді болайық!”
Бұл тренинг оқушылардың эмоционалды интеллектін дамытуға және олардың қарым-қатынасын жақсартуға көмектеседі.
шағым қалдыра аласыз













