Қарындасым билейді. ҚМЖ. 3-сынып Т2

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қарындасым билейді. ҚМЖ. 3-сынып Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарындасым билейді. ҚМЖ. 3-сынып Т2
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Өнер

Педагогтың аты-жөні

Библова Жанар Амантаевна

Күні

13.01.2024

Сынып: 3-сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қарындасым билейді

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.3.1.1 - мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

би әуендерін сезіну, түсіну қабілеттерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Оқушылардың басым бөлігі:

би әуендерін сезіну, түсіну қабілеттерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
.

Кейбір оқушылар:

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерииі

Ұсынылған суреттер бойынша болжам жасайды.

Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

Зат есімді тауып, түрлерін ажыратады.

Өз қиялынан ертегі құрастырады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Қызығушылықты ояту. «Қадамдар» ойыны. Оқушылар сөйлемдер айтып, қадамдар жасайды. Бір сөйлем – бір қадам. Оқушыларға сөйлемнің басы ұсынылады.

Денім сау болу үшін мен .....................................

Аспаптық құлақ күйін келтіру. Топқа бөлу. Жұптық жұмыс жасауға тапсырма әзірлеу. Кілт сөздерді тақтаға жазу.

Жұптаса отырып сұраққа-жауап беру, кілттік сөздерді пайдалана әңгіме құру.

Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

Жетістік критерийлерін болжайды;

Жаңа сөздер:

Би – танец

Моншақ – бусы

Сахна – сцена

Қимыл – движение

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Жаңа сөздермен танысады

Қол шапалақ

























Тренинг жазылған парақшалар

Ортасы

Берілген сұрақтар бойынша әр топқа тапсырма беріледі

тыңдайды, көреді, қайталайды, еске сақтайды
6 Мәтінмен жұмыс .
1.Менің қарындасым бар. Аты – Сара. Ол биші. Сара театра жұмыс істейді. Сүйікті ісі – би. Ол әр түрлі би билейді. Би костюмдері көп. Олар әдемі. Сара – өте жақсы биші.
2. Бұл – Дина. Ол – менің қарындасым . Дина екінші сыныпта оқиды. Біз бірге сабақ оқимыз. Мен қарындасымды оқушылар сарайына апарамын.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ол би билеуді жақсы көреді
Мұғалім оқушыларға мәтінді таратады.


Жеке жұмыс:оқушылар оқиды,тыңдайды,
түсінеді.
Топтық жұмыс:
1топ. Мәтінге сұрақтар құрастыру. Топ ішінде әр оқушы:сұрақтар құрастырады,топта талқылайды.
2 топ. Мәтін аяқта.
3 топ . « Менің қарындасым» деген әңгіме құрастыру
7
Сатылай сөйлем құрастыру.
« Би»
Мен биледім.
Мен би биледім.
Мен екі би биледім.
Мен екі жақсы би биледім.

Қарындасым биледі.
Қарындасым би биледі.
Қарындасым бір би биледі.
Қарындасым бір қазақ биін биледі. Мұғалім бақылайды,
көмектеседі, жауаптарын тыңдайды

. Оқушылар сөйлемді сатылай құрастырады..

8 Жаңа сабақты бекіту Диалог

Жұптасып « Қарындасым билейді» деген тақырыпқа диалог құрастыруға бағыт береді.
Жұптасып диалог құрастырып, ортаға шығып оқиды.



Тыңдалым тапсырмасы

Диалог бойынша өзара тілдесімге түседі

Оқиған өз ойларыңыз бойынша аяқтаңыздар.

Өзіндік рефлексия сұрақтарына жауап беріңіз.

Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақшалар таратады.

Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады. Кеспе

Ой-толғаныс

«Балапан» телеарнасынан «Рубидің ғажайып әлемі» сультфильмін көрсету. Руби мен достары биді қалай үйренгені жайлы әңгіме құру.

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

Бір-біріне сұрақтар қоя отырыптақырыптың негізгі идеясы мен мазмұнын ашу

Ойлап табады, байланыстырады,

шығарады. Ойын түйіндейді. Дәптерге шағын әңгіме жазады. Дәптер аламсып тексереді ЖБ

Бағалайды,талқылайды. Өз пікірін айтады.




Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау



























ҚБ «Бағдаршам»

















ҚБ «От шашу»






Слайд







Күннің суреті





https://massaget.kz/blogs/13372/























«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.





Оқулықтағы мәтінді оқып алады.

















































Мультфильмге сілтеме:

https://youtu.be/0YjviEMNudc?si=xNbB3mY_HTF0RAq-

Сабақтыңсоңы


 

Рефлексия:

-Мен бүгін ........ білдім.

-Мен бүгін ...... үйрендім.

-Маған ....... қиын болды.

Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақ- шалар таратады.

Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
269
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі