0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Жас тобы: І- кіші « Ботақан» тобы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекет қызметі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қасқыр мен жеті лақ» ертегісі.
Бағдарламалық мақсаты: Балаларды көркем шығарманы тыңдауға үйрету, ертегіге
деген қызығушылығын арттыру,ертегі мазмұнын түсінуге ынталандыру.
Достыққа тәрбиелеу
Ұйымдастырылған оқу әрекетінің материалы:Топ ішін ертегі әлем бейнесімен
безендіру, ертегі бойынша слайд, ойынға арналған атрибуттар, үлкен сары шеңбер,
сары қыстырғыштар
Билингваль құрауыш: ешкі- коза , лақтар- козлята, қасқыр- волк
Әрекет кезеңдері
Мотивациялық
қозғаушы
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Психологиялық сәт.
Топ-топ басамыз,
Жалаудан күн жасаймыз.
Жаса-жаса алтын күн!
1 слайд.
Балалар, ертегі әлемі бізді « Қасқыр мен
жеті лақ» ертегісіне қонаққа шақырады.
Іздену
ұйымдастырушы
Балалардың
іс – әрекеті
Балалар шеңбер жасап
тұрады. Тәрбиешімен
бірге қайталайды,
достарына күлімдеп
қарайды.Қимылмен
көрсетеді.
Ертегі әлеміне
баратынына қуанады
-Балалар, ешкінің төлін лақ дейміз.
Балалар ешкі мен
Ал ешкі лақтардың анасы.
лақтары жайында білді
(дауыс ырғағын келтіріп мәнерлеп айтып
беремін)
- Ешкінің жеті сүйкімді лақтары бар екен.
Ешкінің лақтарды
жақсы
көретінін,қамқор,
мейірімді ана екенін
2 слайд.
түсінді.
-Балалар, қасқырдың ниеті жаман,ол
лақтарды алдап есікті ашқызып,лақтарды
жеп қойғысы келді. 3 слайд.
«Танымайтын , бөтен
кісілерге есікті ашуға
болмайды!»- деген
ережені ұғынды
Ертегінің жалғасын
ары қарай тыңдайды.
Сондықтан танымайтын бөтен адамдар
мен сөйлесуге және есікті ашуға
болмайды.Қасқыр ешкінің өлеңін жаттап
алды: Шырақтарым-лақтарым
Аналарың келді, сүт әкелді.
Қасқырдың ешкінің
лақтарына деген зұлым
ойын түсінді .Осы
көрініс бойынша өз
пікірлерін білдірді
Лақтардың қасқырды
көріп қатты
қорыққанын түсінді.
Бірақ лақтар оған былай деп жауап берді:
-Естідік,естідік,бірақ біздің анамыздың
дауысы бұндай емес.Біздің анамыздың
даусы жіңішке,өлеңіде басқаша.
Қасқыр ормандағы ұстаға барып даусын
жіңішкертті,қайтадан лақтардың үйіне
оралды,.Есікті қағып әдемі жіңішке
дауыспен ешкінің әнін айта бастады:
-Шырақтарым-лақтарым
Аналарың келді, сүт әкелді.
Қорықпаңдар есікті ашыңдар дегенде
лақтар анамыз келді деп есікті ашады.Аш
қасқыр лақтарды жеп қояды,тек бір ғана
лақ пештің ішіне жасырынып аман
қалады.
5 слайд . Жасырынып қалған кішкентай
лақ анасының келуін күтеді.Ешкі үйге
оралғанда ашық тұрған есікті көріп,үйге
кіріп лақтарды шақырып жылайды.Пешке
жасырынған кішкентай лағын тауып
алады.Лақ анасына болған жағдайды
айтып береді
Ешкі мен лақтарға
жаны ашиды, ешкінің
лақтарды уайымдап
қиналып жылап
отырғанын сезді
Балалар ешкіге жауап
береді.Қасқырдың
ешкінің әнін қалай
әндетіп айтқанын
айтып береді.
Қасқыр ешкіге өтірік
айтқанын түсінді.
Ертегінің соңы
жақсылықпен
аяқталғанын көріп
қатты қуанды
Ешкі :- айтыңдаршы балалар, менің
лақтарым қасқырға неге есік ашты?
6 слайд.Қасқыр ешкінің жылағанын
естіп:- Неге мені айыптап отырсың? Мен
сенің лақтарыңды жеген жоқпын,оданда
жур орманға барып серуендейік
дейді.Орманда шұңқырда жанып тұрған
отты көреді.Ешкі:- қасқырға мына оттан
кім секіріп өте алады екен ? Олар
секіруді бастайды,ешкі оттан секіріп өтіп
кетеді,ал қасқыр секіремін деп отқа құлап
түсіпті. Сол кезде қасқырдың қарны
Рефлексивті
коррекциялаушы
жарылып ішінен лақтар шыға келіпті.
Барлығы аман- есен екен,лақтар аналарын
көріп қуанып кетіпті.Ешкі лақтарын ертіп
үйіне қайтыпты.
Билингваль құрауыш:
Ешкі- коза , лақтар- козлята, қасқыр- волк
Қимылды ойын: « Қасқыр мен лақтар»
Ойынға қажетті атрибуттарды балаларға
кигіземін (бір бала қасқыр,
қалғандары
лақтар)
-Жарқырап күнде ашылды,айналаға нұр
шашылды.Мына қыстырғыштармен
ертегінің соңы жақсы аяқталғанына
қуанған күннің бейнесін жинақтайық
-Жарайсыңдар балалар!Сендер ертегіні
соңына дейін тыңдап,тату- тәтті
ойнадыңдар,күннің шуағын жинап
айналаға мейірім сыйладыңдар.
Ойын ойнағанда
бастарына лақтар мен
қасқырдың бейнесін
киеді.
Сөздерді қайталайды
Ойын шарты бойынша
лақтар көгалда
ойнақтап
жүреді,кенеттен
қасқырды көргенде
одан қашып ұстатпай
шеңбердің ішіне
жиналады.Шеңберге
жеткізбей қасқыр
ұстап алған лақтарды
өзімен бірге алып
кетеді.
Балалар сары түсті
қыстырғыштарды
жинап,үлкен сары
шеңбердің шетіне
қыстырады,күннің
бейнесін жинақтайды.
Күтілетін нәтиже:
Білуі қажет: ертегіні соңына дейін мұқият тыңдау
Қалыптасқан түсініктер: ойынды ойнау,тапсырманы орындау
Орындаушылық қабылеті: ертегіні тыңдау барысында өз эмоциясын көрсету
Жас тобы: І- кіші « Ботақан» тобы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекет қызметі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қасқыр мен жеті лақ» ертегісі.
Бағдарламалық мақсаты: Балаларды көркем шығарманы тыңдауға үйрету, ертегіге
деген қызығушылығын арттыру,ертегі мазмұнын түсінуге ынталандыру.
Достыққа тәрбиелеу
Ұйымдастырылған оқу әрекетінің материалы:Топ ішін ертегі әлем бейнесімен
безендіру, ертегі бойынша слайд, ойынға арналған атрибуттар, үлкен сары шеңбер,
сары қыстырғыштар
Билингваль құрауыш: ешкі- коза , лақтар- козлята, қасқыр- волк
Әрекет кезеңдері
Мотивациялық
қозғаушы
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Психологиялық сәт.
Топ-топ басамыз,
Жалаудан күн жасаймыз.
Жаса-жаса алтын күн!
1 слайд.
Балалар, ертегі әлемі бізді « Қасқыр мен
жеті лақ» ертегісіне қонаққа шақырады.
Іздену
ұйымдастырушы
Балалардың
іс – әрекеті
Балалар шеңбер жасап
тұрады. Тәрбиешімен
бірге қайталайды,
достарына күлімдеп
қарайды.Қимылмен
көрсетеді.
Ертегі әлеміне
баратынына қуанады
-Балалар, ешкінің төлін лақ дейміз.
Балалар ешкі мен
Ал ешкі лақтардың анасы.
лақтары жайында білді
(дауыс ырғағын келтіріп мәнерлеп айтып
беремін)
- Ешкінің жеті сүйкімді лақтары бар екен.
Ешкінің лақтарды
жақсы
көретінін,қамқор,
мейірімді ана екенін
2 слайд.
түсінді.
-Балалар, қасқырдың ниеті жаман,ол
лақтарды алдап есікті ашқызып,лақтарды
жеп қойғысы келді. 3 слайд.
«Танымайтын , бөтен
кісілерге есікті ашуға
болмайды!»- деген
ережені ұғынды
Ертегінің жалғасын
ары қарай тыңдайды.
Сондықтан танымайтын бөтен адамдар
мен сөйлесуге және есікті ашуға
болмайды.Қасқыр ешкінің өлеңін жаттап
алды: Шырақтарым-лақтарым
Аналарың келді, сүт әкелді.
Қасқырдың ешкінің
лақтарына деген зұлым
ойын түсінді .Осы
көрініс бойынша өз
пікірлерін білдірді
Лақтардың қасқырды
көріп қатты
қорыққанын түсінді.
Бірақ лақтар оған былай деп жауап берді:
-Естідік,естідік,бірақ біздің анамыздың
дауысы бұндай емес.Біздің анамыздың
даусы жіңішке,өлеңіде басқаша.
Қасқыр ормандағы ұстаға барып даусын
жіңішкертті,қайтадан лақтардың үйіне
оралды,.Есікті қағып әдемі жіңішке
дауыспен ешкінің әнін айта бастады:
-Шырақтарым-лақтарым
Аналарың келді, сүт әкелді.
Қорықпаңдар есікті ашыңдар дегенде
лақтар анамыз келді деп есікті ашады.Аш
қасқыр лақтарды жеп қояды,тек бір ғана
лақ пештің ішіне жасырынып аман
қалады.
5 слайд . Жасырынып қалған кішкентай
лақ анасының келуін күтеді.Ешкі үйге
оралғанда ашық тұрған есікті көріп,үйге
кіріп лақтарды шақырып жылайды.Пешке
жасырынған кішкентай лағын тауып
алады.Лақ анасына болған жағдайды
айтып береді
Ешкі мен лақтарға
жаны ашиды, ешкінің
лақтарды уайымдап
қиналып жылап
отырғанын сезді
Балалар ешкіге жауап
береді.Қасқырдың
ешкінің әнін қалай
әндетіп айтқанын
айтып береді.
Қасқыр ешкіге өтірік
айтқанын түсінді.
Ертегінің соңы
жақсылықпен
аяқталғанын көріп
қатты қуанды
Ешкі :- айтыңдаршы балалар, менің
лақтарым қасқырға неге есік ашты?
6 слайд.Қасқыр ешкінің жылағанын
естіп:- Неге мені айыптап отырсың? Мен
сенің лақтарыңды жеген жоқпын,оданда
жур орманға барып серуендейік
дейді.Орманда шұңқырда жанып тұрған
отты көреді.Ешкі:- қасқырға мына оттан
кім секіріп өте алады екен ? Олар
секіруді бастайды,ешкі оттан секіріп өтіп
кетеді,ал қасқыр секіремін деп отқа құлап
түсіпті. Сол кезде қасқырдың қарны
Рефлексивті
коррекциялаушы
жарылып ішінен лақтар шыға келіпті.
Барлығы аман- есен екен,лақтар аналарын
көріп қуанып кетіпті.Ешкі лақтарын ертіп
үйіне қайтыпты.
Билингваль құрауыш:
Ешкі- коза , лақтар- козлята, қасқыр- волк
Қимылды ойын: « Қасқыр мен лақтар»
Ойынға қажетті атрибуттарды балаларға
кигіземін (бір бала қасқыр,
қалғандары
лақтар)
-Жарқырап күнде ашылды,айналаға нұр
шашылды.Мына қыстырғыштармен
ертегінің соңы жақсы аяқталғанына
қуанған күннің бейнесін жинақтайық
-Жарайсыңдар балалар!Сендер ертегіні
соңына дейін тыңдап,тату- тәтті
ойнадыңдар,күннің шуағын жинап
айналаға мейірім сыйладыңдар.
Ойын ойнағанда
бастарына лақтар мен
қасқырдың бейнесін
киеді.
Сөздерді қайталайды
Ойын шарты бойынша
лақтар көгалда
ойнақтап
жүреді,кенеттен
қасқырды көргенде
одан қашып ұстатпай
шеңбердің ішіне
жиналады.Шеңберге
жеткізбей қасқыр
ұстап алған лақтарды
өзімен бірге алып
кетеді.
Балалар сары түсті
қыстырғыштарды
жинап,үлкен сары
шеңбердің шетіне
қыстырады,күннің
бейнесін жинақтайды.
Күтілетін нәтиже:
Білуі қажет: ертегіні соңына дейін мұқият тыңдау
Қалыптасқан түсініктер: ойынды ойнау,тапсырманы орындау
Орындаушылық қабылеті: ертегіні тыңдау барысында өз эмоциясын көрсету
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Исакулова Елмира ТлеукабыловнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
«Қасқыр мен жеті лақ» ертегісі.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Қасқыр мен жеті лақ» ертегісі.
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы, І- кіші « Ботақан» тобы
Материалдың қысқаша нұсқасы
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Жас тобы: І- кіші « Ботақан» тобы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекет қызметі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қасқыр мен жеті лақ» ертегісі.
Бағдарламалық мақсаты: Балаларды көркем шығарманы тыңдауға үйрету, ертегіге
деген қызығушылығын арттыру,ертегі мазмұнын түсінуге ынталандыру.
Достыққа тәрбиелеу
Ұйымдастырылған оқу әрекетінің материалы:Топ ішін ертегі әлем бейнесімен
безендіру, ертегі бойынша слайд, ойынға арналған атрибуттар, үлкен сары шеңбер,
сары қыстырғыштар
Билингваль құрауыш: ешкі- коза , лақтар- козлята, қасқыр- волк
Әрекет кезеңдері
Мотивациялық
қозғаушы
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Психологиялық сәт.
Топ-топ басамыз,
Жалаудан күн жасаймыз.
Жаса-жаса алтын күн!
1 слайд.
Балалар, ертегі әлемі бізді « Қасқыр мен
жеті лақ» ертегісіне қонаққа шақырады.
Іздену
ұйымдастырушы
Балалардың
іс – әрекеті
Балалар шеңбер жасап
тұрады. Тәрбиешімен
бірге қайталайды,
достарына күлімдеп
қарайды.Қимылмен
көрсетеді.
Ертегі әлеміне
баратынына қуанады
-Балалар, ешкінің төлін лақ дейміз.
Балалар ешкі мен
Ал ешкі лақтардың анасы.
лақтары жайында білді
(дауыс ырғағын келтіріп мәнерлеп айтып
беремін)
- Ешкінің жеті сүйкімді лақтары бар екен.
Ешкінің лақтарды
жақсы
көретінін,қамқор,
мейірімді ана екенін
2 слайд.
түсінді.
-Балалар, қасқырдың ниеті жаман,ол
лақтарды алдап есікті ашқызып,лақтарды
жеп қойғысы келді. 3 слайд.
«Танымайтын , бөтен
кісілерге есікті ашуға
болмайды!»- деген
ережені ұғынды
Ертегінің жалғасын
ары қарай тыңдайды.
Сондықтан танымайтын бөтен адамдар
мен сөйлесуге және есікті ашуға
болмайды.Қасқыр ешкінің өлеңін жаттап
алды: Шырақтарым-лақтарым
Аналарың келді, сүт әкелді.
Қасқырдың ешкінің
лақтарына деген зұлым
ойын түсінді .Осы
көрініс бойынша өз
пікірлерін білдірді
Лақтардың қасқырды
көріп қатты
қорыққанын түсінді.
Бірақ лақтар оған былай деп жауап берді:
-Естідік,естідік,бірақ біздің анамыздың
дауысы бұндай емес.Біздің анамыздың
даусы жіңішке,өлеңіде басқаша.
Қасқыр ормандағы ұстаға барып даусын
жіңішкертті,қайтадан лақтардың үйіне
оралды,.Есікті қағып әдемі жіңішке
дауыспен ешкінің әнін айта бастады:
-Шырақтарым-лақтарым
Аналарың келді, сүт әкелді.
Қорықпаңдар есікті ашыңдар дегенде
лақтар анамыз келді деп есікті ашады.Аш
қасқыр лақтарды жеп қояды,тек бір ғана
лақ пештің ішіне жасырынып аман
қалады.
5 слайд . Жасырынып қалған кішкентай
лақ анасының келуін күтеді.Ешкі үйге
оралғанда ашық тұрған есікті көріп,үйге
кіріп лақтарды шақырып жылайды.Пешке
жасырынған кішкентай лағын тауып
алады.Лақ анасына болған жағдайды
айтып береді
Ешкі мен лақтарға
жаны ашиды, ешкінің
лақтарды уайымдап
қиналып жылап
отырғанын сезді
Балалар ешкіге жауап
береді.Қасқырдың
ешкінің әнін қалай
әндетіп айтқанын
айтып береді.
Қасқыр ешкіге өтірік
айтқанын түсінді.
Ертегінің соңы
жақсылықпен
аяқталғанын көріп
қатты қуанды
Ешкі :- айтыңдаршы балалар, менің
лақтарым қасқырға неге есік ашты?
6 слайд.Қасқыр ешкінің жылағанын
естіп:- Неге мені айыптап отырсың? Мен
сенің лақтарыңды жеген жоқпын,оданда
жур орманға барып серуендейік
дейді.Орманда шұңқырда жанып тұрған
отты көреді.Ешкі:- қасқырға мына оттан
кім секіріп өте алады екен ? Олар
секіруді бастайды,ешкі оттан секіріп өтіп
кетеді,ал қасқыр секіремін деп отқа құлап
түсіпті. Сол кезде қасқырдың қарны
Рефлексивті
коррекциялаушы
жарылып ішінен лақтар шыға келіпті.
Барлығы аман- есен екен,лақтар аналарын
көріп қуанып кетіпті.Ешкі лақтарын ертіп
үйіне қайтыпты.
Билингваль құрауыш:
Ешкі- коза , лақтар- козлята, қасқыр- волк
Қимылды ойын: « Қасқыр мен лақтар»
Ойынға қажетті атрибуттарды балаларға
кигіземін (бір бала қасқыр,
қалғандары
лақтар)
-Жарқырап күнде ашылды,айналаға нұр
шашылды.Мына қыстырғыштармен
ертегінің соңы жақсы аяқталғанына
қуанған күннің бейнесін жинақтайық
-Жарайсыңдар балалар!Сендер ертегіні
соңына дейін тыңдап,тату- тәтті
ойнадыңдар,күннің шуағын жинап
айналаға мейірім сыйладыңдар.
Ойын ойнағанда
бастарына лақтар мен
қасқырдың бейнесін
киеді.
Сөздерді қайталайды
Ойын шарты бойынша
лақтар көгалда
ойнақтап
жүреді,кенеттен
қасқырды көргенде
одан қашып ұстатпай
шеңбердің ішіне
жиналады.Шеңберге
жеткізбей қасқыр
ұстап алған лақтарды
өзімен бірге алып
кетеді.
Балалар сары түсті
қыстырғыштарды
жинап,үлкен сары
шеңбердің шетіне
қыстырады,күннің
бейнесін жинақтайды.
Күтілетін нәтиже:
Білуі қажет: ертегіні соңына дейін мұқият тыңдау
Қалыптасқан түсініктер: ойынды ойнау,тапсырманы орындау
Орындаушылық қабылеті: ертегіні тыңдау барысында өз эмоциясын көрсету
Жас тобы: І- кіші « Ботақан» тобы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекет қызметі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қасқыр мен жеті лақ» ертегісі.
Бағдарламалық мақсаты: Балаларды көркем шығарманы тыңдауға үйрету, ертегіге
деген қызығушылығын арттыру,ертегі мазмұнын түсінуге ынталандыру.
Достыққа тәрбиелеу
Ұйымдастырылған оқу әрекетінің материалы:Топ ішін ертегі әлем бейнесімен
безендіру, ертегі бойынша слайд, ойынға арналған атрибуттар, үлкен сары шеңбер,
сары қыстырғыштар
Билингваль құрауыш: ешкі- коза , лақтар- козлята, қасқыр- волк
Әрекет кезеңдері
Мотивациялық
қозғаушы
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Психологиялық сәт.
Топ-топ басамыз,
Жалаудан күн жасаймыз.
Жаса-жаса алтын күн!
1 слайд.
Балалар, ертегі әлемі бізді « Қасқыр мен
жеті лақ» ертегісіне қонаққа шақырады.
Іздену
ұйымдастырушы
Балалардың
іс – әрекеті
Балалар шеңбер жасап
тұрады. Тәрбиешімен
бірге қайталайды,
достарына күлімдеп
қарайды.Қимылмен
көрсетеді.
Ертегі әлеміне
баратынына қуанады
-Балалар, ешкінің төлін лақ дейміз.
Балалар ешкі мен
Ал ешкі лақтардың анасы.
лақтары жайында білді
(дауыс ырғағын келтіріп мәнерлеп айтып
беремін)
- Ешкінің жеті сүйкімді лақтары бар екен.
Ешкінің лақтарды
жақсы
көретінін,қамқор,
мейірімді ана екенін
2 слайд.
түсінді.
-Балалар, қасқырдың ниеті жаман,ол
лақтарды алдап есікті ашқызып,лақтарды
жеп қойғысы келді. 3 слайд.
«Танымайтын , бөтен
кісілерге есікті ашуға
болмайды!»- деген
ережені ұғынды
Ертегінің жалғасын
ары қарай тыңдайды.
Сондықтан танымайтын бөтен адамдар
мен сөйлесуге және есікті ашуға
болмайды.Қасқыр ешкінің өлеңін жаттап
алды: Шырақтарым-лақтарым
Аналарың келді, сүт әкелді.
Қасқырдың ешкінің
лақтарына деген зұлым
ойын түсінді .Осы
көрініс бойынша өз
пікірлерін білдірді
Лақтардың қасқырды
көріп қатты
қорыққанын түсінді.
Бірақ лақтар оған былай деп жауап берді:
-Естідік,естідік,бірақ біздің анамыздың
дауысы бұндай емес.Біздің анамыздың
даусы жіңішке,өлеңіде басқаша.
Қасқыр ормандағы ұстаға барып даусын
жіңішкертті,қайтадан лақтардың үйіне
оралды,.Есікті қағып әдемі жіңішке
дауыспен ешкінің әнін айта бастады:
-Шырақтарым-лақтарым
Аналарың келді, сүт әкелді.
Қорықпаңдар есікті ашыңдар дегенде
лақтар анамыз келді деп есікті ашады.Аш
қасқыр лақтарды жеп қояды,тек бір ғана
лақ пештің ішіне жасырынып аман
қалады.
5 слайд . Жасырынып қалған кішкентай
лақ анасының келуін күтеді.Ешкі үйге
оралғанда ашық тұрған есікті көріп,үйге
кіріп лақтарды шақырып жылайды.Пешке
жасырынған кішкентай лағын тауып
алады.Лақ анасына болған жағдайды
айтып береді
Ешкі мен лақтарға
жаны ашиды, ешкінің
лақтарды уайымдап
қиналып жылап
отырғанын сезді
Балалар ешкіге жауап
береді.Қасқырдың
ешкінің әнін қалай
әндетіп айтқанын
айтып береді.
Қасқыр ешкіге өтірік
айтқанын түсінді.
Ертегінің соңы
жақсылықпен
аяқталғанын көріп
қатты қуанды
Ешкі :- айтыңдаршы балалар, менің
лақтарым қасқырға неге есік ашты?
6 слайд.Қасқыр ешкінің жылағанын
естіп:- Неге мені айыптап отырсың? Мен
сенің лақтарыңды жеген жоқпын,оданда
жур орманға барып серуендейік
дейді.Орманда шұңқырда жанып тұрған
отты көреді.Ешкі:- қасқырға мына оттан
кім секіріп өте алады екен ? Олар
секіруді бастайды,ешкі оттан секіріп өтіп
кетеді,ал қасқыр секіремін деп отқа құлап
түсіпті. Сол кезде қасқырдың қарны
Рефлексивті
коррекциялаушы
жарылып ішінен лақтар шыға келіпті.
Барлығы аман- есен екен,лақтар аналарын
көріп қуанып кетіпті.Ешкі лақтарын ертіп
үйіне қайтыпты.
Билингваль құрауыш:
Ешкі- коза , лақтар- козлята, қасқыр- волк
Қимылды ойын: « Қасқыр мен лақтар»
Ойынға қажетті атрибуттарды балаларға
кигіземін (бір бала қасқыр,
қалғандары
лақтар)
-Жарқырап күнде ашылды,айналаға нұр
шашылды.Мына қыстырғыштармен
ертегінің соңы жақсы аяқталғанына
қуанған күннің бейнесін жинақтайық
-Жарайсыңдар балалар!Сендер ертегіні
соңына дейін тыңдап,тату- тәтті
ойнадыңдар,күннің шуағын жинап
айналаға мейірім сыйладыңдар.
Ойын ойнағанда
бастарына лақтар мен
қасқырдың бейнесін
киеді.
Сөздерді қайталайды
Ойын шарты бойынша
лақтар көгалда
ойнақтап
жүреді,кенеттен
қасқырды көргенде
одан қашып ұстатпай
шеңбердің ішіне
жиналады.Шеңберге
жеткізбей қасқыр
ұстап алған лақтарды
өзімен бірге алып
кетеді.
Балалар сары түсті
қыстырғыштарды
жинап,үлкен сары
шеңбердің шетіне
қыстырады,күннің
бейнесін жинақтайды.
Күтілетін нәтиже:
Білуі қажет: ертегіні соңына дейін мұқият тыңдау
Қалыптасқан түсініктер: ойынды ойнау,тапсырманы орындау
Орындаушылық қабылеті: ертегіні тыңдау барысында өз эмоциясын көрсету
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
10.12.2021
602
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













