Ақтау қаласы
«Гүл» балабақшасы

Ұйымдастырылған
ашық оқу қызметі
Тақырыбы:
«Қасқыр мен жеті лақ»
ертегісі
Ортаңғы
топ
«Күшуақ»
тобы
Тәрбиеші:
Абдураханова
Бағила
24.04.2025 жыл
Қасқыр мен жеті лақ
Білім бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қасқыр мен жеті лақ»
Мақсаты: Оқу іс қызметінде қасқыр мен жеті лақ ертегісінің үзіндісіне тоқтама отырып, бүлдіршіндердің қызығушылығын ояту, сөздік қорын молайту, тіл байлығын дамыту есте сақтау қабілетін ояту.
Көрнекілігі: Стол үсті театры.

Тәрбиеші: Қайырлы таң балалар. Аспанымыз ашық, деніміз сау көтеріңкі көңіл күйде отырайық
Балалар: рахмет
Тәрбиеші:
Жинап теріп алайық
Қамбаға астық салайық
Қызыл қырман ойнайық
Бұл қай мезгіл деп ойлаймыз?
Айназ: Күз мезгілі.
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар балалар.Күз мегілі екен. Күз мезгілі неше айға бөлінеді?
Алинұр: үш айға бөлінеді: Қырқүйек . Қазан. Қараша.
Тәрбиеші: Балалар қыркүйекті ерте күз дейміз.Қазанды алтын күз дейміз. Қарашаны қара күз дейміз. Балалар мен сендерге жұмбақ қоямын. Мұқият тындап отырындар.
Сақалы бар, санасы жоқ.
Шешуі не?
Інжу. Ешкі.
Қайырып басын тастаған, қойдың басын бастаған.
Иманғали: Ешкі.
Төрт түліктін рекеті , түнде жүрер көк се
Жасмин. Қасқыр.
Тәрбиеші: Міне балалар бүгінгі жұмбаққа байланысты оқу қызметіміздін тақырыбы. «Қасқар мен жеті лақ» деп аталады. Балалр сендерге осы ертегіні стол үсті театр етіп ертегі айтып берейін. Сендер жақсылап тындап отырындар.
Ертегі айтылып өтті.Балалар ертегіні қызықты тыңдады.
-Балалар ертегі ұнадымы?
Балалар: ұнады.
-Қасқыр туралы не білесіңдер.
Ақниет: Қасқыр жабайы аң ол өте қауіпті.
-Ол қандай жануар үй немесе дала?
Еркеназ: Дала жануары.
-Ендеше балалар қасқыр туралы бір өленді еске түсірейік.
Тәрбиеші: Мен
көкжал қасқырмын
Малшыны састырдым.
Аш болсам ұлімын
Ауылды торимын.
-Ешкі , лақ қандай жануар екен?
Шұғыла: Үй жануары.
-Ешкінің қандай пайдасы бар?
Бисұлтан: Ешкінің пайдасы көп, оның сүті, еті, жүні пайдалы. Ешкінің жүнінен қалпақ, жемпір, носки, киіз басамыз.
Ендеше орынымыздан тұрамыз. Бойымызды сергітіп алайық.

Сергіту
сәті:
Көлбен , көлбен көленкем
Көлбендеген көленкем
Қасқыр қалай жүреді\
Қасқыр былай жүреді.
-Балалар «Жеті лақ» ертегісін көрермендерімізге сахналап берейікші.
-Балалар, ертегіні түсіндіндерме?
-Түсіндік.
-Қызық болдыма?
-Қызық болды.
-Қай кейіпкерлер ұнады?
-Лақтың анасы ұнады.
-Қасқыр неге ұнамады ?
-Ол жаман, бізді жеп қоя жаздады.
Дидактикалық ойын: «Дауысын тап» Ешкінін , қасқырдың, қойдын даусын таба білді.
Міне бүгін ертегіге, жұмбақ, тақпақ, мақал-мәтелдерге жауап берген балаларды мақтап,мадақтап шығу.
Қонақтармен қоштасайық.
Қол ұстасып тұрайық
Шеңберді біз құрайық
Көріскенше күн жақсы


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қасқыр мен жеті лақ» ертегісі
«Қасқыр мен жеті лақ» ертегісі
Ақтау қаласы
«Гүл» балабақшасы

Ұйымдастырылған
ашық оқу қызметі
Тақырыбы:
«Қасқыр мен жеті лақ»
ертегісі
Ортаңғы
топ
«Күшуақ»
тобы
Тәрбиеші:
Абдураханова
Бағила
24.04.2025 жыл
Қасқыр мен жеті лақ
Білім бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қасқыр мен жеті лақ»
Мақсаты: Оқу іс қызметінде қасқыр мен жеті лақ ертегісінің үзіндісіне тоқтама отырып, бүлдіршіндердің қызығушылығын ояту, сөздік қорын молайту, тіл байлығын дамыту есте сақтау қабілетін ояту.
Көрнекілігі: Стол үсті театры.

Тәрбиеші: Қайырлы таң балалар. Аспанымыз ашық, деніміз сау көтеріңкі көңіл күйде отырайық
Балалар: рахмет
Тәрбиеші:
Жинап теріп алайық
Қамбаға астық салайық
Қызыл қырман ойнайық
Бұл қай мезгіл деп ойлаймыз?
Айназ: Күз мезгілі.
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар балалар.Күз мегілі екен. Күз мезгілі неше айға бөлінеді?
Алинұр: үш айға бөлінеді: Қырқүйек . Қазан. Қараша.
Тәрбиеші: Балалар қыркүйекті ерте күз дейміз.Қазанды алтын күз дейміз. Қарашаны қара күз дейміз. Балалар мен сендерге жұмбақ қоямын. Мұқият тындап отырындар.
Сақалы бар, санасы жоқ.
Шешуі не?
Інжу. Ешкі.
Қайырып басын тастаған, қойдың басын бастаған.
Иманғали: Ешкі.
Төрт түліктін рекеті , түнде жүрер көк се
Жасмин. Қасқыр.
Тәрбиеші: Міне балалар бүгінгі жұмбаққа байланысты оқу қызметіміздін тақырыбы. «Қасқар мен жеті лақ» деп аталады. Балалр сендерге осы ертегіні стол үсті театр етіп ертегі айтып берейін. Сендер жақсылап тындап отырындар.
Ертегі айтылып өтті.Балалар ертегіні қызықты тыңдады.
-Балалар ертегі ұнадымы?
Балалар: ұнады.
-Қасқыр туралы не білесіңдер.
Ақниет: Қасқыр жабайы аң ол өте қауіпті.
-Ол қандай жануар үй немесе дала?
Еркеназ: Дала жануары.
-Ендеше балалар қасқыр туралы бір өленді еске түсірейік.
Тәрбиеші: Мен
көкжал қасқырмын
Малшыны састырдым.
Аш болсам ұлімын
Ауылды торимын.
-Ешкі , лақ қандай жануар екен?
Шұғыла: Үй жануары.
-Ешкінің қандай пайдасы бар?
Бисұлтан: Ешкінің пайдасы көп, оның сүті, еті, жүні пайдалы. Ешкінің жүнінен қалпақ, жемпір, носки, киіз басамыз.
Ендеше орынымыздан тұрамыз. Бойымызды сергітіп алайық.

Сергіту
сәті:
Көлбен , көлбен көленкем
Көлбендеген көленкем
Қасқыр қалай жүреді\
Қасқыр былай жүреді.
-Балалар «Жеті лақ» ертегісін көрермендерімізге сахналап берейікші.
-Балалар, ертегіні түсіндіндерме?
-Түсіндік.
-Қызық болдыма?
-Қызық болды.
-Қай кейіпкерлер ұнады?
-Лақтың анасы ұнады.
-Қасқыр неге ұнамады ?
-Ол жаман, бізді жеп қоя жаздады.
Дидактикалық ойын: «Дауысын тап» Ешкінін , қасқырдың, қойдын даусын таба білді.
Міне бүгін ертегіге, жұмбақ, тақпақ, мақал-мәтелдерге жауап берген балаларды мақтап,мадақтап шығу.
Қонақтармен қоштасайық.
Қол ұстасып тұрайық
Шеңберді біз құрайық
Көріскенше күн жақсы


шағым қалдыра аласыз













