Материалдар / "Қасқыр мен тиін" атты сабақ 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қасқыр мен тиін" атты сабақ 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаты:Ж5- жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. Білімділік: Қазақ тіліндегі танымдық ақпараттардың негізінде оқушыларға жануарлар әлемі жайлы мағлұмат беру. Дамытушылық: Жаңа тақырып бойынша әртүрлі диалогтық минимумдар арқылы сұхбат құру мәдениетін дамыту, Сөйлесімге баулу. Тәрбиелік: Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы оқушылардың бойында қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру. Сілтеме: Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы. Жетістік критерийлері: ОТЖ: қазақ тілінде қасқыр мен тиін жайлы ақпарат береді, олардың қандай қасиеті барлығын айта алады.қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті жайлы айтады, қайда орналасқан жөнінде ақпарат береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2018
716
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 5

Өтікізу күндері:

Сабақтың тақырыбы: Қасқыр мен тиін.

Оқу мақсаты:Ж5- жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

Білімділік: Қазақ тіліндегі танымдық ақпараттардың негізінде оқушыларға жануарлар әлемі жайлы мағлұмат беру.

Дамытушылық: Жаңа тақырып бойынша әртүрлі диалогтық минимумдар арқылы сұхбат құру мәдениетін дамыту, Сөйлесімге баулу.

Тәрбиелік: Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы оқушылардың бойында қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру.

Сілтеме: Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.

Жетістік критерийлері:

ОТЖ: қазақ тілінде қасқыр мен тиін жайлы ақпарат береді, олардың қандай қасиеті барлығын айта алады.қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті жайлы айтады, қайда орналасқан жөнінде ақпарат береді.

ООЖ: қазақша қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы қасқыр мен тиінді сипаттайды.

ОЖЖ: тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, шағын мәтін құрай алады.

Жаңа сөздер: Тиін, өмір сүреді, бұтақтан бұтаққа, қасқыр, арқа, құлайды, ашуланады, жалынады, жіберші, қорқамын, қорқытасың, залымсың, жамандық жасамаймыз, сөз беремін, тырысып жүр, ақыл сұрайды.

Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, слайдтар, «Жануарлар» энциклопедиясы, смайликтер, тақырыпқа қатысты буклеттер, өзара бағалау парағы.

Оқыту әдістері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Кім жылдам?» ойыны, «Көңіл-күйді анықтау» тренингі, жұптық жұмыс, постер, жағдаяттық тапсырма.

Дереккөздері: әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады.

Оқушылар ақ параққа көңіл күйлерін салады, смайлик ретінде.

Өткен сабақты тексеру

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, сұрақтарға жауап береді.

І.Қызығушылықты ояту

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындалған слайдтарды көрсетеді, «қасқыр», «тиін» сөздеріне ассоциаграмма құрғызады.

Әр оқушы бір сөйлем арқылы қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті жайлы мінездеме береді және кабинет жайлы ортақ портрет құрылады.

ІІ. Мағынаны тану

  1. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздерді оқиды, қайталайды.

Тиін-белка

өмір сүреді- живет

бұтақтан бұтаққа- с ветки на ветку

қасқыр-волк

арқа- спина

құлайды- падает

ашуланады- — разозлился

жалынады- умоляет

жіберші-отпусти

қорқамын-боюсь

қорқытасың- пугаешь

залымсың-злой

жамандық жасамаймыз- не будем вредить

сөз беремін- даю слово

тырысып жүр- старается

ақыл сұрайды-просить совета

Мәтіналды жұмыс.

Оқылым. Сөйлесім. 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беру.

  • Қасқыр қайтеді?

  • Тиін қайтеді?

  • Қоян қайтеді?

2-тапсырма. Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Диаграмманы толтыр.

Мейірімді сұлу әдемі



Тиін қандай?



жақсы ақылды





сұр залым жаман



Қасқыр қандай?



Ашуланады ақылсыз



3- тапсырма. Жазылым. Үш нұсқаның ішінен дұрысын жазу.

Мен ашуланамын, жалынамын.

Сен ашуланасың, жалынасың.

Сіз ашуланасыз, жалынасыз.

Ол ашуланады, жалынады.

4-тапсырма. Айтылым.

  • Орманда қандай жануарлар мекендейді?

  • Тиін, қасқыр, қоян, түлкі, аю.

  • Үй жануарларына нелер жатады.

  • Қой, сиыр.

  • Ауа райы ыстық жақта, қай жақта қандай жануарлар мекендейді.

  • Піл, жолбарыс, сусиыр, зебра.

Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.





































Сұрақтарға жауап береді.







Диаграмманы толтырады. Сөздердің мағынасын айтады. Бір-бірімен салыстырады.























Жазылым. Сөздерді жекеше түрде жіктейді.









Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді.






ІІІ.Ой толғаныс

Жұптық жұмыс. 13- тапсырманы орындау.

Тілдесім. Жағдаяттық тапсырманың шартын орындайды

ІV.Бекіту.

  • Жеке жұмыс 14-тапсырма.

Қасқырдың атынан қоянға хат жазады.

V.Бағалау

Формативті бағалау. «Шағын шолу» парақшаларға есінде қалған сөздерді параққа жазады.

Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін парақшаға жазады.

VI.Үйге тапсырма.

61 беттегі 12-тапсырманы орындау.


VII. Рефлексия

«Жағымды сөздер»

-Балалар, сабақ барысында қандай жағымды сөздер естідіңдер?

Сабақ бойы айтылған жағымды сөздерді желімқағазға жазып, тақтаға жапсырады.







































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!