Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс -әрекеті |
Психологиялық ахуал туғызу | Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады. | Оқушылар ақ параққа көңіл күйлерін салады, смайлик ретінде. |
Өткен сабақты тексеру | Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. | Тапсырманы айтады, сұрақтарға жауап береді. |
І.Қызығушылықты ояту | Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындалған слайдтарды көрсетеді, «қасқыр», «тиін» сөздеріне ассоциаграмма құрғызады. | Әр оқушы бір сөйлем арқылы қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті жайлы мінездеме береді және кабинет жайлы ортақ портрет құрылады. |
ІІ. Мағынаны тану | Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздерді оқиды, қайталайды.Тиін-белкаөмір сүреді- живетбұтақтан бұтаққа- с ветки на веткуқасқыр-волкарқа- спинақұлайды- падаеташуланады- — разозлилсяжалынады- умоляетжіберші-отпустиқорқамын-боюсьқорқытасың- пугаешьзалымсың-злойжамандық жасамаймыз- не будем вредитьсөз беремін- даю словотырысып жүр- стараетсяақыл сұрайды-просить советаМәтіналды жұмыс.Оқылым. Сөйлесім. 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беру.Қасқыр қайтеді?Тиін қайтеді?Қоян қайтеді?2-тапсырма. Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Диаграмманы толтыр.Мейірімді сұлу әдемі
Тиін қандай?
жақсы ақылды
сұр залым жаман
Қасқыр қандай?
Ашуланады ақылсыз
3- тапсырма. Жазылым. Үш нұсқаның ішінен дұрысын жазу.Мен ашуланамын, жалынамын.Сен ашуланасың, жалынасың.Сіз ашуланасыз, жалынасыз.Ол ашуланады, жалынады.4-тапсырма. Айтылым.Орманда қандай жануарлар мекендейді?Тиін, қасқыр, қоян, түлкі, аю.Үй жануарларына нелер жатады.Қой, сиыр.Ауа райы ыстық жақта, қай жақта қандай жануарлар мекендейді.Піл, жолбарыс, сусиыр, зебра. | Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Диаграмманы толтырады. Сөздердің мағынасын айтады. Бір-бірімен салыстырады.
Жазылым. Сөздерді жекеше түрде жіктейді.
Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді.
|
ІІІ.Ой толғаныс | Жұптық жұмыс. 13- тапсырманы орындау. | Тілдесім. Жағдаяттық тапсырманың шартын орындайды |
ІV.Бекіту. | Жеке жұмыс 14-тапсырма. | Қасқырдың атынан қоянға хат жазады. |
V.Бағалау | Формативті бағалау. «Шағын шолу» парақшаларға есінде қалған сөздерді параққа жазады. | Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін парақшаға жазады. |
VI.Үйге тапсырма. | 61 беттегі 12-тапсырманы орындау. |
|
VII. Рефлексия | «Жағымды сөздер» -Балалар, сабақ барысында қандай жағымды сөздер естідіңдер? | Сабақ бойы айтылған жағымды сөздерді желімқағазға жазып, тақтаға жапсырады. |