|
Сабақтың тақырыбы: Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қасым ханның мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Қасым ханның ішкі саясатын анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Қасым ханның Қазақ хандығының дамуына қосқан үлесін талдайды. |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Қасым хан тұсындағы қазақ хандығын сипаттайды. |
||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі |
||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм,өз елі үшін мақтаныш,Отансүйгіштікжәне азаматтық жауапкершілік,батылдылық,төзімділік |
||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
ресурс |
|||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру бөлімі Шаттық шеңбер Топтарға бөлу. 1-топ «Сары түс» 2-топ «Көк түс» |
Түстер арқылы топқа бөлу |
|||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Қасым хан бейне ролик көрсету Миға шабуыл Қасым хан кімнің баласы Қасым хан тұсында қазақ хандығы қандай жағдайда еді? Жигсо әдісі 1-топ Қасым хан тұсындағы қазақ мемлекетінің өрлеуі 2-топ Қасым ханның заңдары |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||
|
Ортасы |
кесте толтыр. Мына сөздердің авторын тап жеке жұмыс
Дескриптор Білім алушы − Қасым хан туралы айтқан авторларды анықтайды. Қасымның ел билеу ісіндегі ерлігін анықтайды |
|
|||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
жадыны дамытуға арналған ойын
|
Интер тақта |
|||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Сұрақ 1. Қасым ханның билік құрған жылдары 2.Қасым ханның заңдар жинағы қалай аталынды? 3.Қасым хан шайбани мұхаммедпен қандай қалалар үшін шайқасты 4.Қасым хан тұсында қазақ хандығының саны қаншаға жетті?
Кері байланыс Не білдің Не үйрендің Не түсіндің
|
Ауызша кері байланыс жасайды.
|
|||||||||||||||
|
Бағалау |
Үйге тапсырма Қасым хан тақырыбын оқып келу |
|
|||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі
Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі
|
Сабақтың тақырыбы: Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қасым ханның мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Қасым ханның ішкі саясатын анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Қасым ханның Қазақ хандығының дамуына қосқан үлесін талдайды. |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Қасым хан тұсындағы қазақ хандығын сипаттайды. |
||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі |
||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм,өз елі үшін мақтаныш,Отансүйгіштікжәне азаматтық жауапкершілік,батылдылық,төзімділік |
||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
ресурс |
|||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру бөлімі Шаттық шеңбер Топтарға бөлу. 1-топ «Сары түс» 2-топ «Көк түс» |
Түстер арқылы топқа бөлу |
|||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Қасым хан бейне ролик көрсету Миға шабуыл Қасым хан кімнің баласы Қасым хан тұсында қазақ хандығы қандай жағдайда еді? Жигсо әдісі 1-топ Қасым хан тұсындағы қазақ мемлекетінің өрлеуі 2-топ Қасым ханның заңдары |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||
|
Ортасы |
кесте толтыр. Мына сөздердің авторын тап жеке жұмыс
Дескриптор Білім алушы − Қасым хан туралы айтқан авторларды анықтайды. Қасымның ел билеу ісіндегі ерлігін анықтайды |
|
|||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
жадыны дамытуға арналған ойын
|
Интер тақта |
|||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Сұрақ 1. Қасым ханның билік құрған жылдары 2.Қасым ханның заңдар жинағы қалай аталынды? 3.Қасым хан шайбани мұхаммедпен қандай қалалар үшін шайқасты 4.Қасым хан тұсында қазақ хандығының саны қаншаға жетті?
Кері байланыс Не білдің Не үйрендің Не түсіндің
|
Ауызша кері байланыс жасайды.
|
|||||||||||||||
|
Бағалау |
Үйге тапсырма Қасым хан тақырыбын оқып келу |
|
|||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













