Материалдар / Қасым ханның қасқа жолы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қасым ханның қасқа жолы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға, сауатын ашуға,білім алуына оқушыларға материал жинауына көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2020
607
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін

Пәні: Қазақстан тарихы

Мектеп: Айнабұлақ ЖББНМ


Күні:

Мұғалімнің аты жөні: Н.Х. Габбасова

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Зерттеу сұрағы

Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі.

Не себепті Қадырғали Жалайыр: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

7.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

7.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, талдау, қолдану

Сабақ мақсаты


Барлығы орындай алады:

Қасым ханның билік еткен жылдарынындағы мемлекетті нығайтудағы рөлін біледі.

Көпшілігі орындай алады:

Қасым ханның ішкі-сыртқы саясатының бағытын анықтайды

Кейбірі орындай алады:

Қасым ханның ішкі-сыртқы саясатының бағытын талдай отырып өз көзқарастарын білдіреді.

Бағалау критерийі

  • Қасым ханның билік еткен жылдарының хронологиясы біледі,мемлекетті нығайтудағы маңызды оқиғаларды біледі.

  • Қасым ханның ішкі –сыртқы саясатын топтық жұмыс арқылы анықтайды.

  • Қасым хан билігі тұсындағы Қазақ хандығының жағдайына баға береді.

Тілдік мақсаттар


-Кино метафора тыңдау арқылы(тыңдалым дағдысы);

-Тақырып бойынша мәтінмен жұмыстану (оқылым дағдысы);

- Оқушылар бір-біріне түсіндіру (айтылым дағдысы).

- жүргізген саясатын кестеге салу, тарихи деректерді толтыру (жазылым дағдысы)

Құндылықтарды дарыту

Азаматтық жауапкершілік, адамгершілік, отансүйгіштік , көшбасшылық,патриоттық сезімдерін дарыту;

Пән аралық байланыс

«Дүние жүзі тарихы» пәнінен алған білімдерін жаңа білімді бекітуде қолданады.

Алдыңғы білім


Қазақ хандығының құрылуының алғышарттары мен себептерін біледі.

Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы















Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)

М:Тақтаға Қасым ханның суретін көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға миға шабуыл әдісі арқылы ауызша ой салу.

1.Тақтадағы суретте кім бейнеленген?

2.Ол кімнің ұрпағы?

3.Басқа хандардан ерекшелігі қандай?

Сұрақтарға жауап ала отырып жаңа сабықтың тақырыбына көшеміз.




Топқа бөлу

(Оқушылар 1,2,3 сандар арқылы топқа бөлінеді)

І- топ ІІ- топ ІІІ – топ

БЫМ: Тыңдалым тапсырмасы. «Кинометофора әдісі»

(Қасым хан тұсындағы қазақ хандығы)

Бейнематериалды көру арқылы оқушылар Қасым хан тұсындағы маңызды оқиғаларды , даталарды «түртіп алу әдісі» арқылы мынадай сұрақтарға жауап аламын.

  • Қасым ханның өмір сүрген жылдары?

  • Қасым ханның Қазақ мемлекетін нығайту кезіндегі рөлі қандай?

  • Қандай мемлекттермен байланыс орнатты?

  • Қасым қандай қасиеттерімен ерекше?

  • Қасым ханның тұсындағы жаулап алған территориялары

  • Дескриптор

  • Қасым ханның өмір сүрген жылдарын біледі

  • Қасым ханның мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды

  • Мемлекеттердің байланысын анықтайды

  • Қасым ханның қасиеттерін сипаттайды

  • Қасым ханның жаулап алған территорияларын атайды


  • (Оқушылар осы сұрақтарға көрген бейнебаян арқылы көрген білгендерін жинақтап айтады.Мысалы: Қасым ханның өмір сүрген жылдарын ,Қасымның заңдар жинағы туралы біледі)

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау;

ТЖ

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма:

«Спиральді»әдісі

Спираль әдісі бойынша тақырыпты талдау үшін арнайы тасырмалар беру. Оқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына оқытқызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.

1-ші топ:

Қасым ханның жүргізген ішкі саясатының ерекшеліктерін анықтайды.

2–ші топ:

Қасым ханның сыртқы саясатының нәтижелерін тұжырымдайды.

3- ші топ:

«Қасым ханның қасқа жолы» заңдарын талдап, саяси, экономикалық және мәдени саладағы ықпалын анықтайды.


Бағалау критерий

Дескриптор

Берілген тапсырмалар арқылы Қасым ханның Қазақ мемлекетінің өрлеуіне қосқан үлесін , ел билеген уақытын, алғашқы деректерін кім жазғандарын , біледі.




. Берілген тапсырмаларды орындау арқылы Қасым ханның билеген уақытын, алғашқы деректерді кім жазғанын анықтайды.

- Қасым ханның ішкі саясатының тиімділігін,заңдар жинағын біледі.

Қасым хан кезіндегі қазақ хандығының заңдар жинағының тиімділігін, маңызын айтады.

. Қасым ханның сыртқы саясатыноқып қай елдермен қарым- қатнас жасағанын оқып, талдау жүргізеді.


Қасым ханның сыртқы саясатын оқып қай елдермен қарым- қатнас жасағанын оқып, талдайды.

ҚБ «Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы топтар бірін-бірі бағалайды»

Қалыптастырушы бағалау:

Өзін –өзі бағалау. «Түймедақ» әдісі. Сабақта орындай алған тапсырмаларыңа сәйкес түймедағының күлтешелерін боя.

Сары –орташа

Жасыл – жартысынан көбі

Қызыл - барлығын




-Мен бүгін білгенім.......

-Мен бүгін үйренгенім...........

-Менің байқағаным...............

-Мен көбірек мәселелер бойынша

көбірек білгім келеді.......

Кері байланыс жасау арқылы оқушыларды мұғалім бағалайды.

Үйге тапсырма:Эссе «Қасым ханның заңдар жинағы» тақырыбына 50-60 сөз жазу.
















1,2,3 сандары жазылған карточкалар арқылы





Бейнематериал

Қазақстан тарихы. Қасым хан тұсындағы қазақ хандығы https://www.youtube.com/watch?v=EnTcgJszvAw


http://e-history.kz/kz/scorm/course/149











Сабақтың ортасы


















































Рефлексия








Сабақтың аяғы








Оқушыларға үлестірме мәтін беріледі «Атамұра»2018 ж оқулық































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!