Қашықтан оқыту форматында математиканы тиімді оқыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қашықтан оқыту форматында математиканы тиімді оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақалада қашықтан оқыту жағдайында математиканы тиімді оқыту әдістері қарастырылады. Цифрлық платформаларды пайдалану, оқушылардың белсенділігін арттыру және олардың математикалық ойлауын дамыту мәселелері талқыланады. Сонымен қатар, онлайн оқыту барысында кездесетін қиындықтар мен оларды шешу жолдары ұсынылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қашықтан оқыту форматында математиканы тиімді оқыту

Аннотация
Бұл мақалада қашықтан оқыту жағдайында математиканы тиімді оқыту әдістері қарастырылады. Цифрлық платформаларды пайдалану, оқушылардың белсенділігін арттыру және олардың математикалық ойлауын дамыту мәселелері талқыланады. Сонымен қатар, онлайн оқыту барысында кездесетін қиындықтар мен оларды шешу жолдары ұсынылады.

Қазіргі таңда қашықтан оқыту білім беру жүйесінің маңызды элементіне айналды. Әсіресе математика пәні үшін оқытудың бұл форматы жаңа тәсілдер мен әдістерді қажет етеді. Мұғалімдер оқушылардың материалды толық меңгеруін қамтамасыз ету үшін түрлі интерактивті құралдарды пайдаланады. Дегенмен, бұл форматта оқушылардың белсенділігін сақтау, өз бетінше білім алу дағдыларын дамыту және кері байланыс орнату сияқты бірқатар қиындықтар туындайды.

Қашықтан математиканы оқыту барысында келесі әдістер тиімді нәтиже береді:

Цифрлық платформаларды қолдану. Онлайн сабақтар үшін Google Classroom, Microsoft Teams, Zoom, Moodle секілді платформаларды қолдану оқытуды ұйымдастыруды жеңілдетеді. Бұл жүйелер арқылы сабақ материалдарын бөлісу, тест тапсырмаларын орындау және оқушылармен кері байланыс орнату мүмкіндігі артады.

Интерактивті құралдарды пайдалану. Kahoot, GeoGebra, Desmos, Wolfram Alpha секілді қосымшалар оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға көмектеседі. Интерактивті тапсырмалар арқылы теориялық материалды бекіту оңайырақ болады.

Тапсырмаларды саралау және дербестендіру. Әр оқушының білім деңгейіне қарай тапсырмалар беру олардың жетістіктерін арттыруға ықпал етеді. Оқушылар өз деңгейіне сәйкес тапсырмаларды орындау арқылы өз қарқынында білім алады.

Кері байланысты қамтамасыз ету. Оқушылармен тұрақты кері байланыс орнату олардың оқу процесіндегі олқылықтарын анықтауға мүмкіндік береді. Онлайн тесттер, сауалнамалар, жазбаша есептер мен бейне есептер арқылы мұғалімдер оқушылардың білімін тексере алады.

Уақытты тиімді пайдалану. Онлайн оқытуда сабақ кестесін дұрыс құру, үзілістерді ұйымдастыру және оқушылардың зейінін жоғалтпау үшін сабақ уақытын тиімді пайдалану маңызды.

Қашықтан оқытуда кездесетін негізгі қиындықтар:

  • Интернет байланысының тұрақсыздығы;

  • Оқушылардың өзіндік оқу дағдыларының төмендігі;

  • Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынастың әлсіздігі;

  • Оқушының мотивациясының төмендеуі.

Бұл қиындықтарды шешу үшін мұғалімдер оқушыларға уақытылы кері байланыс беріп, олардың қызығушылығын арттыратын әдістерді қолдануы қажет. Сонымен қатар, оқушылардың өзіндік білім алу қабілеттерін дамыту үшін өздік жұмыс тапсырмаларын беріп, олардың жауапкершілігін арттыру маңызды.

Қашықтан оқыту математиканы оқытуда жаңа мүмкіндіктерді ашқанымен, бірқатар қиындықтарды да тудырады. Тиімді платформаларды пайдалану, оқушылардың белсенділігін арттыру және сараланған тапсырмалар беру арқылы бұл қиындықтарды жеңуге болады. Мұғалімдер оқушылармен тұрақты байланыста болып, олардың білімін бағалаудың әртүрлі әдістерін қолданған жағдайда қашықтан оқыту да сапалы нәтижеге жеткізеді.

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Кенесбаева А.Қ., Қашықтан оқыту: теориясы мен практикасы. – Алматы: «Мектеп», 2021.

  2. Назарбаев Зияткерлік мектептері. Қашықтан оқытудың әдістемелік нұсқаулығы. – Нұр-Сұлтан, 2020.

  3. Anderson, J., & Rainie, L. (2020). The Future of Digital Learning. Pew Research Center.

  4. Boaler, J. (2016). Mathematical Mindsets: Unleashing Students' Potential Through Creative Math. Jossey-Bass.

  5. OECD (2021). Education at a Glance: Online Learning and Digital Tools in Education.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2025
145
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі