Қашықтан оқытуда критериалды бағалау тәсілдерін қолдану
Кіріспе
Бүгінгі күнде білім беру жүйесі үздіксіз өзгеріп, қашықтан оқыту кеңінен қолданылуда. Бұл формат оқытуда жаңа әдістерді енгізуді, оның ішінде критериалды бағалау тәсілдерін пайдалануды талап етеді. Критериалды бағалау – оқушылардың білімін әділ және ашық түрде бағалау мақсатында қолданылатын тиімді әдіс. Бұл тәсіл қашықтан оқыту кезінде білім беру сапасын арттыруға, оқушының оқу мотивациясын күшейтуге және мұғалім мен оқушы арасындағы өзара әрекеттестікті жақсартуға ықпал етеді.
Критериалды бағалаудың мәні мен артықшылықтары
Критериалды бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерін алдын ала анықталған нақты өлшемдер негізінде бағалау жүйесі. Бұл әдіс оқыту процесін айқын және әділ етеді. Оның негізгі артықшылықтары:
• Объективтілік: Бағалау нақты критерийлер негізінде жүзеге асырылады, бұл мұғалімнің субъективтілігін болдырмайды.
• Өзіндік бағалау: Оқушылар өз жетістіктерін бағалай алады және жетілдіру бағыттарын анықтайды.
• Кері байланыс: Мұғалім оқушының әлсіз және күшті тұстарын айқындап, дамуға арналған нақты ұсыныстар береді.
• Даму траекториясы: Оқушының жеке оқу траекториясын құруға мүмкіндік береді.
Қашықтан оқытуда критериалды бағалауды қолдану
Қашықтан оқыту форматы оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдерін енгізуді талап етеді. Бұл жерде критериалды бағалау негізгі рөл атқарады.
1. Электронды платформаларды пайдалану:
• Google Classroom, Moodle, Zoom – тапсырмаларды беру, кері байланыс жасау және бағалау жүйесін автоматтандыру үшін қолданылатын платформалар.
• Kahoot, Quizizz – оқушылардың қызығушылығын арттыру және бағалауды ойын түрінде өткізу.
2. Дескрипторлар мен рубрикаларды қолдану:
Әр тапсырмаға арналған нақты дескрипторлар мен рубрикалар оқушының жұмысын әділ бағалауға мүмкіндік береді. Мысалы, эссе жазуда мазмұн, тілдік сауаттылық, құрылым сияқты критерийлер негізінде бағалау жүзеге асырылады.
3. Өзін-өзі және өзара бағалау:
Қашықтан оқытуда оқушылардың өз жұмыстарын немесе сыныптастарының жұмыстарын критерийлер бойынша бағалауы жауапкершілік пен аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастырады.
4. Жоба негізінде оқыту:
Қашықтан оқыту барысында оқушылар зерттеу, шығармашылық және практикалық тапсырмалар арқылы білімдерін көрсетеді. Бұл әдіс білімнің тек теориялық деңгейде емес, тәжірибеде де қолданылуын қамтамасыз етеді.
Критериалды бағалаудың оқыту мен оқуға әсері
Критериалды бағалау оқыту мен оқудың сапасын арттырып, оқушының оқу процесіне деген ынтасын күшейтеді.
1. Білім сапасын арттыру: Оқушының жеке қажеттіліктері мен оқу деңгейі ескеріледі.
2. Оқушылардың белсенділігін арттыру: Бағалау процесіне оқушының өзі қатысады, бұл олардың оқу процесіне белсенді қатысуына ықпал етеді.
3. Оқыту тиімділігін арттыру: Мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс күшейіп, білім беру процесі жүйелі болады.
Қорытынды
Қашықтан оқыту жағдайында критериалды бағалау – білім беру сапасын жақсартуға, оқушының оқу процесіне белсенді қатысуын қамтамасыз етуге
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қашықтан оқытуда критериалды бағалау тәсілдерін қолдану”
Қашықтан оқытуда критериалды бағалау тәсілдерін қолдану”
Қашықтан оқытуда критериалды бағалау тәсілдерін қолдану
Кіріспе
Бүгінгі күнде білім беру жүйесі үздіксіз өзгеріп, қашықтан оқыту кеңінен қолданылуда. Бұл формат оқытуда жаңа әдістерді енгізуді, оның ішінде критериалды бағалау тәсілдерін пайдалануды талап етеді. Критериалды бағалау – оқушылардың білімін әділ және ашық түрде бағалау мақсатында қолданылатын тиімді әдіс. Бұл тәсіл қашықтан оқыту кезінде білім беру сапасын арттыруға, оқушының оқу мотивациясын күшейтуге және мұғалім мен оқушы арасындағы өзара әрекеттестікті жақсартуға ықпал етеді.
Критериалды бағалаудың мәні мен артықшылықтары
Критериалды бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерін алдын ала анықталған нақты өлшемдер негізінде бағалау жүйесі. Бұл әдіс оқыту процесін айқын және әділ етеді. Оның негізгі артықшылықтары:
• Объективтілік: Бағалау нақты критерийлер негізінде жүзеге асырылады, бұл мұғалімнің субъективтілігін болдырмайды.
• Өзіндік бағалау: Оқушылар өз жетістіктерін бағалай алады және жетілдіру бағыттарын анықтайды.
• Кері байланыс: Мұғалім оқушының әлсіз және күшті тұстарын айқындап, дамуға арналған нақты ұсыныстар береді.
• Даму траекториясы: Оқушының жеке оқу траекториясын құруға мүмкіндік береді.
Қашықтан оқытуда критериалды бағалауды қолдану
Қашықтан оқыту форматы оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдерін енгізуді талап етеді. Бұл жерде критериалды бағалау негізгі рөл атқарады.
1. Электронды платформаларды пайдалану:
• Google Classroom, Moodle, Zoom – тапсырмаларды беру, кері байланыс жасау және бағалау жүйесін автоматтандыру үшін қолданылатын платформалар.
• Kahoot, Quizizz – оқушылардың қызығушылығын арттыру және бағалауды ойын түрінде өткізу.
2. Дескрипторлар мен рубрикаларды қолдану:
Әр тапсырмаға арналған нақты дескрипторлар мен рубрикалар оқушының жұмысын әділ бағалауға мүмкіндік береді. Мысалы, эссе жазуда мазмұн, тілдік сауаттылық, құрылым сияқты критерийлер негізінде бағалау жүзеге асырылады.
3. Өзін-өзі және өзара бағалау:
Қашықтан оқытуда оқушылардың өз жұмыстарын немесе сыныптастарының жұмыстарын критерийлер бойынша бағалауы жауапкершілік пен аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастырады.
4. Жоба негізінде оқыту:
Қашықтан оқыту барысында оқушылар зерттеу, шығармашылық және практикалық тапсырмалар арқылы білімдерін көрсетеді. Бұл әдіс білімнің тек теориялық деңгейде емес, тәжірибеде де қолданылуын қамтамасыз етеді.
Критериалды бағалаудың оқыту мен оқуға әсері
Критериалды бағалау оқыту мен оқудың сапасын арттырып, оқушының оқу процесіне деген ынтасын күшейтеді.
1. Білім сапасын арттыру: Оқушының жеке қажеттіліктері мен оқу деңгейі ескеріледі.
2. Оқушылардың белсенділігін арттыру: Бағалау процесіне оқушының өзі қатысады, бұл олардың оқу процесіне белсенді қатысуына ықпал етеді.
3. Оқыту тиімділігін арттыру: Мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс күшейіп, білім беру процесі жүйелі болады.
Қорытынды
Қашықтан оқыту жағдайында критериалды бағалау – білім беру сапасын жақсартуға, оқушының оқу процесіне белсенді қатысуын қамтамасыз етуге
шағым қалдыра аласыз













