Қашықтықтан өткізілген сабақ. 1 сынып Тақырыбы:Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қашықтықтан өткізілген сабақ. 1 сынып Тақырыбы:Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны.

Материал туралы қысқаша түсінік
Елімізде болып жатқан жағдайларға байланысты қашықтықтан оқытуға арналған видеосабақ ссылкасы:https://youtu.be/lYbEswtSNrY
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны.

Мұғалімнің аты-жөні: Бердіханова Қаламқас

Күні: 22.04.20ж

Сынып: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс- әрекетіне оң және кері әсерін талдау.

Сабақ мақсаттары:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсаттар

Ауа райы-weather

Бұлт-cloud

Күн-sun

Қар-snow

Жаңбырлы-rainning

АКТ Қолдану

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.


Сабақтың жоспары


Жоспарланғануақыт


Сабақ барысы :

Бағалау түрлері


Басталуы

5 минут


Ұйымдастыру кезеңі:


П
сихологиялық ахуал:










Жаңа білім

10 минут










Білу және түсіну.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны.

Егіншілікпен және мал шаруашылығымен айналысу үшін қандай табиғат жағдайы қолайлы деп ойлайсыздар?

Біздің аймағымызда жер бедерінің қандай түрлері кездеседі?

Сен тұратын жерде қандай өзендер мен көлдер бар?





Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану. Дәптермен жұмыс.

Тау- бұл жер бетінің айналасынан едәуір биік тұсы.

Жазық- бұл жер бетінің біркелкі тегіс болып келетін тұсы.

Талдау.

Жаңа тақырыпты Джигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.


Дәптер

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Көңілді күй»




видеожазба


Аяқталуы.

Сабақты бекіту.

8 минут






Бағалау

Кері байланыс

5 минут


Кері байланыс: «Ауа райы»











Сурет

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Саралау – сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.04.2020
555
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі