|
Сабақтың тақырыбы: Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны. |
Мұғалімнің аты-жөні: Бердіханова Қаламқас Күні: 22.04.20ж |
||||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс- әрекетіне оң және кері әсерін талдау. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ауа райы-weather Бұлт-cloud Күн-sun Қар-snow Жаңбырлы-rainning |
||||||
|
АКТ Қолдану |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары
|
|||||||
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: П |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны. Егіншілікпен және мал шаруашылығымен айналысу үшін қандай табиғат жағдайы қолайлы деп ойлайсыздар? Біздің аймағымызда жер бедерінің қандай түрлері кездеседі? Сен тұратын жерде қандай өзендер мен көлдер бар? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану. Дәптермен жұмыс. Тау- бұл жер бетінің айналасынан едәуір биік тұсы. Жазық- бұл жер бетінің біркелкі тегіс болып келетін тұсы. Талдау. Жаңа
тақырыпты Джигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар
бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп
түсіндіреді. |
Дәптер |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті «Көңілді күй»
|
видеожазба |
|||||
|
Аяқталуы. Сабақты бекіту. 8 минут |
|
|
|||||
|
Бағалау Кері байланыс 5 минут |
Кері байланыс: «Ауа райы»
|
Сурет |
|||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||
|
Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қашықтықтан өткізілген сабақ. 1 сынып Тақырыбы:Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны.
Қашықтықтан өткізілген сабақ. 1 сынып Тақырыбы:Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны.
|
Сабақтың тақырыбы: Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны. |
Мұғалімнің аты-жөні: Бердіханова Қаламқас Күні: 22.04.20ж |
||||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
2.2.2.1 ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс- әрекетіне оң және кері әсерін талдау. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ауа райы-weather Бұлт-cloud Күн-sun Қар-snow Жаңбырлы-rainning |
||||||
|
АКТ Қолдану |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары
|
|||||||
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: П |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Адам өмірінде табиғат жағдайының алатын орны. Егіншілікпен және мал шаруашылығымен айналысу үшін қандай табиғат жағдайы қолайлы деп ойлайсыздар? Біздің аймағымызда жер бедерінің қандай түрлері кездеседі? Сен тұратын жерде қандай өзендер мен көлдер бар? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану. Дәптермен жұмыс. Тау- бұл жер бетінің айналасынан едәуір биік тұсы. Жазық- бұл жер бетінің біркелкі тегіс болып келетін тұсы. Талдау. Жаңа
тақырыпты Джигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар
бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп
түсіндіреді. |
Дәптер |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті «Көңілді күй»
|
видеожазба |
|||||
|
Аяқталуы. Сабақты бекіту. 8 минут |
|
|
|||||
|
Бағалау Кері байланыс 5 минут |
Кері байланыс: «Ауа райы»
|
Сурет |
|||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||
|
Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз



















