Сабақтың
басы
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын
тексеру.
Сынып оқушыларын 3
топқа бөлу.
«Серпілген сауал»
әдісі
Өткен тақырыптың
түсіну деңгейін арттыру және талқылау үшін оқушыларға сұрақтар
тасталады.
1.Қысым деген
не?
2.Қысым күші деген
не?
3.Қысымның өлшем
бірлігі
4.Қысымды қалай
азайтуға немесе арттыруға
болады?
5.1 Па дегеніміз
не?
6.Қатты денелер қысымды қалай
жеткізеді?
«Ой қозғау»
әдісі
1.Суға түсіп кеткен адамды
құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс. Себебін
түсіндіріңіз.
2.Суреттегідей қойылған
кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді
ме?
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
Мұғалім
түсіндірмесі (3-4 минут)
|
Санау арқылы 3 топқа
бөлінеді
1,2,3
Оқушылар үй
тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап
береді.
О қушылар сұрақтарға жауап
береді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
|
Бағалау парақтарын
тарату
ҚБ: Оқушылардың дұрыс жауаптарын
мадақтау
Қ
Б: геометриялық фигуралар
арқылы
|
7 сыныпқа арналған
оқулық, презентация

|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
|
«Бірге ойлаймыз»
әдісі арқылы
1-топ. 200см
2
ауданға түсірілген күш 100
Н-мен әсер ететін болса, қысым қандай болар
еді?
2-топ. Неліктен орындықта қатты да,
киіз үйде көрпешеге отырған жұмсақ болып
сезіледі?
3-топ. Үстел үстіне ағаш білеушенің
үш түрлі қалыпта қойып көріңдер. Ағаш білеушенің қай жағдайда
үстелге көп немесе аз қысым түсіретінін
дәлелдеңдер.
«Ойлан тап»
әдісі (қосымша
1)
|
Топ мүшелері
мәтінмен танысады, содан соң жұппен талдайды, топ ішінде
талқылайды.
Топ спикерлері
топтық жұмысты қорғайды.
Тапсырманы өзара жұптаса
отырып бір- бірінің көмегі арқылы орындайды. Дайын жауаптар үлгісі
арқылы жұптар бірін-бірі
бағалайды.
|
ҚБ: мен жұлдызымды ... беремін

ҚБ: Жұптар арасында өзара бағалау.
(Дайын жауаптар үлгісі
арқылы)
3
балл
|
Постерлер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақша
|
Жеке
жұмыс
13
минут
|
«Ұшқыр ой»
әдісі. (сараланған
тапсырма)
(қосымша
2)
|
Оқушылар тапсырманы жеке
орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
ҚБ: дайын жауаптар
арқылы
7
балл
|
Тапсырма бар
парақша
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Рефлексия. «Білім
теңізі»
Бағалау. 10 балдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу
Үйге
тапсырма .Тақырыпты оқу.
2,3-тапсырма
|
Тақырыпты жақсы
меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады, өзіне
сенімсіздер жағаның шетінде қалады.
|
1-10
балл
|
|