Материалдар / Қатты денелердегі қысым
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қатты денелердегі қысым

Материал туралы қысқаша түсінік
Қатты денелердегі қысым тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Наурыз 2024
72
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:

Қысым


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қатты денелердегі қысым.

Практикалық сабақ №6


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.3 есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану


Сабақтың мақсаты:

қатты дененің қысымының формуласын есептер шығаруда қолданады;

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы:

-қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту

Ар-ұят құндылығы:

-Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту;

Талап құндылығы:

-Физикалық белсенді болу



Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут







Өткенге шолу

5 минут














Жаңа сабаққа дайындық

3 минут














3 минут



Ұйымдастыру кезеңі


Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу.



«Серпілген сауал» әдісі

Өткен тақырыптың түсіну деңгейін арттыру және талқылау үшін оқушыларға сұрақтар тасталады.


1.Қысым деген не?

2.Қысым күші деген не?

3.Қысымның өлшем бірлігі

4.Қысымды қалай азайтуға немесе арттыруға болады?

5.1 Па дегеніміз не?

6.Қатты денелер қысымды қалай жеткізеді?



«Ой қозғау» әдісі


1.Суға түсіп кеткен адамды құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс. Себебін түсіндіріңіз.


2.Суреттегідей қойылған кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді ме?




Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау



Мұғалім түсіндірмесі (3-4 минут)




Санау арқылы 3 топқа бөлінеді

1,2,3





Оқушылар үй тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.













О қушылар сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.



Бағалау парақтарын тарату





ҚБ: Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау












Қ Б: геометриялық фигуралар арқылы










7 сыныпқа арналған оқулық, презентация












Shape3 Shape2 Shape1


Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ


Топтық жұмыс

10 минут















Жұптық жұмыс

5 минут


«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы


1-топ. 200см 2 ауданға түсірілген күш 100 Н-мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?


2-топ. Неліктен орындықта қатты да, киіз үйде көрпешеге отырған жұмсақ болып сезіледі?


3-топ. Үстел үстіне ағаш білеушенің үш түрлі қалыпта қойып көріңдер. Ағаш білеушенің қай жағдайда үстелге көп немесе аз қысым түсіретінін дәлелдеңдер.




«Ойлан тап» әдісі (қосымша 1)



Топ мүшелері мәтінмен танысады, содан соң жұппен талдайды, топ ішінде талқылайды.

Топ спикерлері топтық жұмысты қорғайды.

















Тапсырманы өзара жұптаса отырып бір- бірінің көмегі арқылы орындайды. Дайын жауаптар үлгісі арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды.


ҚБ: мен жұлдызымды ... беремін


Shape5 Shape4


















ҚБ: Жұптар арасында өзара бағалау. (Дайын жауаптар үлгісі арқылы)

3 балл



Постерлер, маркерлер





















Тапсырма бар парақша


Жеке жұмыс

13 минут


«Ұшқыр ой» әдісі. (сараланған тапсырма)


(қосымша 2)




Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі бағалайды.


ҚБ: дайын жауаптар арқылы

7 балл




Тапсырма бар парақша


Сабақтың соңы


3 минут











Рефлексия. «Білім теңізі»








Бағалау. 10 балдық жүйе бойынша күнделікке бағалау жүргізу



Үйге тапсырма .Тақырыпты оқу. 2,3-тапсырма


Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады, өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады.













1-10 балл





Жұптық жұмыс. «Ойлан тап» әдісі

(қосымша 1)


Қысым бірліктері арасындағы байланысты жазыңдар:

1кПа =__________Па 1гПа =____________Па

1мПа =__________Па 0,01Н/см2 =____________Па

1МПа =__________Па 15000Па =____________Па

0,1кПа = __________Па 1Н/мм2 =____________Па

0,001Па =__________Па 15Н/см2 = ___________Па



Жеке жұмыс. «АҰшқвр ой» әдісі арқылы (сараланған тапсырма)



Тапсырма 1

Қысым бірліктері арасындағы байланысты жазыңдар:

4кПа =__________Па 2гПа

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!