Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өткен тақырыптың
түсіну деңгейін арттыру және талқылау үшін оқушыларға сұрақтар
тасталады.
1.Қысым деген
не?
2.Қысым күші деген
не?
3.Қысымның өлшем
бірлігі
4.Қысымды қалай
азайтуға немесе арттыруға
болады?
5.1 Па дегеніміз
не?
6.Қатты денелер қысымды қалай
жеткізеді?
«Ой қозғау»
әдісі
1.Суға түсіп кеткен адамды
құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс. Себебін
түсіндіріңіз.
2.Суреттегідей қойылған
кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді
ме?
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
Мұғалім
түсіндірмесі (3-4 минут)
Санау арқылы 3 топқа
бөлінеді
1,2,3
Оқушылар үй
тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап
береді.
О қушылар сұрақтарға жауап
береді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
Бағалау парақтарын
тарату
ҚБ: Оқушылардың дұрыс жауаптарын
мадақтау
Қ
Б:геометриялық фигуралар
арқылы
7 сыныпқа арналған
оқулық, презентация
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
«Бірге ойлаймыз»
әдісі арқылы
1-топ.200см2ауданға түсірілген күш 100
Н-мен әсер ететін болса, қысым қандай болар
еді?
2-топ.Неліктен орындықта қатты да,
киіз үйде көрпешеге отырған жұмсақ болып
сезіледі?
3-топ.Үстел үстіне ағаш білеушенің
үш түрлі қалыпта қойып көріңдер. Ағаш білеушенің қай жағдайда
үстелге көп немесе аз қысым түсіретінін
дәлелдеңдер.
«Ойлан тап»
әдісі(қосымша
1)
Топ мүшелері
мәтінмен танысады, содан соң жұппен талдайды, топ ішінде
талқылайды.
Топ спикерлері
топтық жұмысты қорғайды.
Тапсырманы өзара жұптаса
отырып бір- бірінің көмегі арқылы орындайды. Дайын жауаптар үлгісі
арқылы жұптар бірін-бірі
бағалайды.
ҚБ:мен жұлдызымды ... беремін
ҚБ:Жұптар арасында өзара бағалау.
(Дайын жауаптар үлгісі
арқылы)
3
балл
Постерлер,
маркерлер
Тапсырма бар
парақша
Жеке
жұмыс
13
минут
«Ұшқыр ой»
әдісі.(сараланған
тапсырма)
(қосымша
2)
Оқушылар тапсырманы жеке
орындайды. Тақтадағы дайын жауаптар үлгісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
ҚБ:дайын жауаптар
арқылы
7
балл
Тапсырма бар
парақша
Сабақтың
соңы
3
минут
Рефлексия.«Білім
теңізі»
Бағалау.10 балдық жүйе бойынша
күнделікке бағалау жүргізу
Үйге
тапсырма.Тақырыпты оқу.
2,3-тапсырма
Тақырыпты жақсы
меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады, өзіне
сенімсіздер жағаның шетінде қалады.
1-10
балл
Жұптық
жұмыс.«Ойлан тап»
әдісі
(қосымша
1)
Қысым бірліктері арасындағы
байланысты жазыңдар:
1кПа =__________Па
1гПа =____________Па
1мПа
=__________Па
0,01Н/см2
=____________Па
1МПа
=__________Па
15000Па =____________Па
0,1кПа
= __________Па
1Н/мм2
=____________Па
0,001Па
=__________Па
15Н/см2
= ___________Па
Жеке жұмыс. «АҰшқвр ой»
әдісі арқылы (сараланған
тапсырма)
Тапсырма
1
Қысым бірліктері арасындағы
байланысты жазыңдар:
4кПа =__________Па
2гПа 250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады